וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הרזון: בלה חדיד ממשיכה להציג ירידה מדאיגה במשקל

9.12.2018 / 9:34

הטופ מודל הצטלמה לסדרת סרטונים של המגזין הנחשב Love באאוטפיט חושפני, שם הציגה רזון מדאיג במיוחד שגרר שלל תגובות קשת ממעריציה הנלהבים. היא כמובן טוענת שמעולם לא הרגישה טוב יותר

בלה חדיד למגזין Love/צילום מסך

סערת הרזון שמציגה לאחרונה דוגמנית העל בלה חדיד מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי מבול התגובות והבלאגן סביב תמונת לנז'רי שהעלתה רגע לפני השואו השנתי והנוצץ של רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, בה הציגה מראה שדוף במיוחד (כנראה כחלק ממסע ההכנות לתצוגה), הגרופיז קיבלו מנה גדושה ומדאיגה של עור ועצמות לפני כניסת הוויקנד.

הפעם לא מדובר בתמונה אלא בסרטון וידאו שפורסם בחשבון האינסטגרם של מגזין Love, על מנת לקדם את הגיליון החדש שעוסק בתמונה בתנועה. במקום להתרכז באסתטיקה וביופי המהפנט של חדיד נעה בחלל בבגד ים שלם וחושפני בעיצוב נורמה קמלי, תגובות הגולשים לא השאירו מקום לספק - בלה לגמרי עברה את הגבול בכל מה שקשור לירידה במשקל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עוד באותו נושא

"משלמים לה להיות רזה": הטוקבקיסטים מטנפים על בלה חדיד

לכתבה המלאה
בלה חדיד. אתר רשמי, צילום מסך
"קומלת לתוך העצמות שלה". בלה חדיד למגזין Love/צילום מסך, אתר רשמי

בהמשך הריאיון בו היא מספרת שמצב בריאותה מעולה היא גם מספרת על קשיים בגיל ההתבגרות בצל אחות גדולה כמו ג'יג'י: "לא הייתי ממש בטוחה בעצמי. תמיד הסתכלתי עליה והיה לי קשה למצוא את עצמי". לטענתה היא התחילה להרגיש ממש יפה רק בשנתיים האחרונות וליהנות מהשתתפות בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, הרבה בעיקר מחלת הליים ממנה היא סובלת כבר שש שנים שלאחרונה התחילה להתאזן.

היה נדמה לנו שראינו את בגד הים הזה פעם - קורטני קרדשיאן

קארה דלווין למגזין Love

דיוויד בקהאם למגזין Love

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully