וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו להסתכל על משחק מחשב": שש שנים למספרת של זלאטן איברהימוביץ' מול אנגליה

החלוץ האגדי כבש רביעייה באותו משחק ידידות, אך אף אחד מהם לא מיוחד כמו האחרון. ג'רארד: "זה השער הכי יפה שראיתי"

רק זלאטן איברהימוביץ' יכול להפוך משחק אימון למחזה מרהיב, מהסוג שזוכרים גם שש שנים אחרי. ב-14 בנובמבר 2012 אירחה נבחרת שבדיה את נבחרת אנגליה, או, אם תרצו, נבחרת אנגליה ב', למשחק ידידות. רוי הודג'סון הרכיב שורה של מחליפים וצעירים, וספג בסופו של דבר הפסד 4:2, אף שהחל מהדקה ה-38 ועד הדקה ה-77 הוליכה נבחרת שלושת האריות 1:2.

אלא שמהמשחק ההוא זוכרים רק דבר אחד: המספרת המדהימה של זלאטן איברהימוביץ' לרשת של ג'ו הארט, מ-35 מטר. זה קרה דקה בתוך תוספת הזמן, כשכדור ארוך נשלח לעברו של החלוץ הנהדר, הארט הצליח להרחיק, אך זלאטן הגיב עם מספרת נדירה והשלים ערב חלומי של האליל השבדי, שכבש את כל ארבעת השערים עבור הצהובים - שלושה מהם תוך 14 דקות (77, 84, 91).

עוד בנושא:

חאמס רודריגס גמר את 2018, קאנטה סירב לקבל עוד מיליון יורו לעונה
חמישי בליגת האומות: קרואטיה רוצה לנקום בספרד, בלגיה נגד איסלנד
משטרת בלגיה חוקרת חשד שפיני זהבי עמד בראש מוסקרון בניגוד לחוק

"לעתים אתה מרגיש כאילו אתה מסתכל על משחק מחשב, עם כל הדברים המדהימים הללו שהוא עושה. זה פשוט לא אפשרי, השער הרביעי שלו", התמוגג מאמן השבדים אריק המרן. "כשאתה עובד איתו אתה מופתע המון פעמים גם באימונים, ורואה דברים שמעולם לא ראית. אני בר מזל שהיתה לי ההזדמנות לאמן אותו".

"זו היתה הופעה מושלמת, זלאטן נגד ילדים", הוסיף טוביאס סאנה, שישב על הספסל של שבדיה ביום ההוא. "באנגליה ביקרו אותו בעבר, והוא הוכיח לכולם שהוא טועים".

גם היריבה נאלצה להוריד את הכובע. "לפעמים פשוט צריך להריע להופעה ברמה עולמית. זה השער הכי גדול שראיתי", הודה סטיבן ג'רארד. "לא תראו עוד הרבה רגעים כאלה", הוסיף לייטון ביינס. "רמת הדמיון שיש לו", הפליג לאון עוסמאן במחשבות, "אפילו לא חשבתי שהוא ינסה לעשות דבר כזה, ולפתע הסתכלתי והכדור היה ברשת".

וזלאטן עצמו? כשנשאל בסיום האם היה זה השער היפה בקריירה שלו, השיב בקצרה: "לא, אבל זה השער שהכי נהניתי להבקיע".

שחקן נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
דווקא לא השער הכי יפה שלו, לטענתו. זלאטן במשחק ההוא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully