וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף חם באירופה: אל על וארקיע מוסיפות טיסות. כמה יעלה?

14.11.2018 / 10:25

המטוס החדש של ארקיע רק נחת וכבר שובץ לטיסות קיץ לנורבגיה. וגם: אל על מוסיפה טיסות לז'נבה, אתונה, רומא וגם טיסה יומית שלישית לברלין ב-209 דולרים הלוך ושוב. כריסמס באוויר

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

בווידאו: המטוס החדש של ארקיע, שכבר שובץ לטיסות קיץ לנורבגיה

המטוס החדש של ארקיע רק נחת בארץ הקודש, והנה כבר מתפרסמות ידיעות על קו ישן-חדש שייבצע ה-A321neo LR - המטוס שקיבלה חברת התעופה הישראלית בבכורה עולמית, כפי שפורסם אמש בוואלה!.

בכל שנה בחודשים יולי-אוגוסט מפעילה ארקיע טיסות לסקנדינביה, אולם מהקיץ הקרוב תפעיל החברה טיסות לנורבגיה לשני יעדים במדינה - ברגן ואוסלו במטוס החדש שנחת אמש (ג') בישראל. הטיסה הדו-שבועית לברגן תחל ב-19 ביולי והקו יימשך 21 באוגוסט. הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 17:20 ותנחת בברגן ב-21:55. הטיסה מברגן תצא ב-23:25 ותנחת בתל אביב ב-05:30.

הקו לאוסלו (גם כן טיסה דו-שבועית), שאליה גם טסה ארקיע בקיץ שעבר במטוסי בואינג 737 ו-Neo, יחל ב-3 ביולי ויימשך עד ה-28 באוגסט. הטיסה תצא מתל אביב בשעה 17:20 ותנחת באוסלו ב-21:35. הטיסה מאוסלו תמריא ב-23:05 ותנחת בארץ ב-04:50.

כזכור, אמש בהמבורג קיבלה ארקיע את מטוס ה-Airbus 321neo LR, הראשון מבין שלושה שיצטרפו לצי המטוסים של החברה בחודשים הקרובים. דגם A321neoLR הוא הגרסה החדישה ביותר של סדרת A321 הפופולרית של איירבאס וייחודו במנועיו החדישים, בנוחות המקסימאלית, ובטווח טיסה המאפשר לטוס עד 8 שעות ברציפות. המטוס החדש נקרא על שמו של הפזמונאי אהוד מנור ז"ל.

ברלין אסטייט. ShutterStock
מתכוננים לחורף. חג מולד בברלין/ShutterStock

עוד באירופה

ובתוך כך, גם אל על מרחיבה את תדירות הטיסות למספר יעדים באירופה. לאחר שחנכה לאחרונה שתי טיסות ישירות שבועיות בקו תל אביב-ליסבון, ואף הכריזה על פתיחת נתיבים ישירים חדשים לניס ומנצ'סטר, תפעיל החברה טיסה שלישית לרומא, בימים ראשון וחמישי, החל מפברואר, ובסך הכל 14 טיסות שבועיות ליעד. המחיר: החל מ-239 דולרים להלוך ושוב.

גם ז'נבה מקבלת חיזוק עם טיסה חדשה בימי שישי החל מינואר, ובימי שני החל ממרץ. ובסך הכל שש טיסות שבועיות בעונת הסקי. המחיר: החל מ-239 דולרים (למכירה עד ה-30.11).

לבירת יוון, אתונה, יתווספו טיסות בימים ראשון ושישי בבוקר, החל מאמצע פברואר. המחיר: החל מ-129 דולרים להלוך ושוב.

וגם ברלין מתחזקת עם טיסה יומית שלישית, בימים ראשון וחמישי בחודש מרץ. ובסך הכל 13 טיסות שבועיות ליעד. המחיר: החל מ-209 דולרים להלוך ושוב.

*המחירים הינם הלוך ושוב לכרטיסים מסוג Lite. לוח הזמנים בכפוף לשינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully