וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה אחת זה כל מה שאתם צריכים: כך תגלשו מהר יותר במחשב, באייפון ובאנדרואיד

14.11.2018 / 9:17

כתובת האתר אליה אתם נכנסים רשומה באינטרנט תחת צירוף מספרים ארוך. כדי לפשט את זה, נולד שרת ה-DNS שמספק את הכתובות המוכרות. שניתן בחינם על ידי כל ספקית אינטרנט. חברת CloudFlare המתמחה באבטחת אתרים, השיקה שרת חדש שמבטיח להיות מהיר ובטוח. כך גם תשתמשו בו

התקנת ראוטר. צילום מסך
כך תיהנו מאינטרנט מהיר ובטוח יותר./צילום מסך

כשאתם נכנסים לאתרי אינטרנט ומקלידים facebook.com או walla.co.il, מאחורי הכתובות הללו עומד מספר די ארוך, למעשה מדובר בכתובות IP ובמקום שתצטרכו לזכור את רצף הספרות, פרוטוקול ה-DNS פישט את הדרך שבה אנחנו נכנסים לאתרים, בדיוק כפי שאנחנו מכירים היום. מדובר למעשה בספר טלפונים שמחבר בין שם האתר לבין כתובתו המספרית באינטרנט. את שרתי ה-DNS שמקשרים בין הכתובת למספר האתר, מאחסנות ספקיות האינטרנט וכפי שאפשר לצפות: הם איטיים במיוחד ויש גם מי שאומר שהם ממש לא מאובטחים כראוי. הודות לשירות חדש של חברת CloudFlare, תוכלו לגלוש בצורה מהירה וגם מאובטחת הרבה יותר.

"השירות שלנו הוא המהיר ביותר שיש היום ובניגוד לשאר הספקים, אנחנו לא מוכרים את המידע שלכם למפרסמים", ציינו בחברה. אז כאמור, השירות DNS מסופק בחינם על ידי ספקית האינטרנט אבל כאמור, הוא איטי ולא מאובטח ולמה להשתמש בשירות כזה כשיש אלטרנטיבה טובה יותר ובחינם? כדי להתחיל להשתמש בשירות באייפון או באנדרואיד, לחצו כאן להורדת האפליקציה למשתמשי iOS וכאן למשתמשי אנדרואיד, פתחו את האפליקציה ואשרו את התקנת ה-VPN באייפון או באנדרואיד שלכם ואחר כך פשוט הפעילו את המתג ותוכלו לגלוש בצורה מהירה ומאובטחת. שימו לב שבמידה ואתם בחו"ל, מומלץ לנתק את השירות מאחר שהוא עשוי לגרום לצריכת אינטרנט מוגברת וגם סוללה, מכיוון שהוא פועל מאחורי הקלעים ללא הפסקה.

עוד בנושא:

משתלם? חרשנו שבוע על האייפון "הזול ביותר" וחזרנו עם מסקנות
לא סתם אמזון רכשה אותם: בדקנו מצלמת אבטחה של Ring ב-1,200 שקלים
כמעט כמו במציאות: התנסנו בסימולטור המדמה טיסה ב-F16

במחשב הפעולה מסובכת יותר ובמידה ואתם לא משתמשים מקצועיים, אנחנו ממליצים שלא לבצע אותה. כדי לבצע את זה במשב לחצו על תפריט התחל, בחרו בהגדרות, רשתות ואינטרנט, שנות הגדרות מתאם ולחצו לחיצה ימנית על חיבור האינטרנט שאתם משתמשים בו: רשת האינטרנט האלחוטי או הרשת הקווית. אחר כך לחצו על הגדרות ולחצו על Internet Protocol version 4 ולחצו שוב על הגדרות. כעת מומלץ שתצלמו את ההגדרות הקיימות בסמארטפון שלכם או בצילום מסך במחשב ושמרו אותם למקרה שמשהו בפעולות ישתבש או שתרצו לחזור אחורה, להגדרות המקוריות. שם לחצו על Use the Following DNS Server Addresses והחליפו את הכתובות DNS: ב-IPv4 כתבו: 1.1.1.1 ו-1.0.0.1 (אין חשיבות לסדר). ב-IPv6 כתבו: 2606:4700:4700:1111 ו- 2606:4700:4700:1001. אשרו את השינויים, הפעילו מחדש את המחשב ועכשיו תעברו לגלישה דרך שרתי החברה שאמורים להיות מהירים יותר וכאמור - בטוחים יותר.

עוד באותו נושא

נמאס לכם מהאימוג?ים? ווטסאפ מתעדכנת עם סטיקרים חדשים וכך תוכלו להשתמש בהם

לכתבה המלאה

מה זה אומר בדיוק לגבי הפרטיות?

בחברה ציינו כי מרבית מהספקיות אוספות את הנתונים של הלקוחות ועושות שימוש בנתונים לצרכים מסחריים. השירות של CloudFlare אינו אוגר שום מידע והמידע נשאר ל-24 שעות בלבד למטרות של פתרון תקלות ואחר כך גם המידע הזה נמחק. האתר DNSPerf בודק את ספקיות האינטרנט המהירות ביותר ובמקום הראשון נמצא CloudFlare עם זמן תגובה של 12.82 מילי-שניות, במקום השני WordPress, כשגוגל מדורגת רק במקום ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully