וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרילילי טרללה: הלוק של עומר אדם מהפרסומת של בזק בדרך להיות סולד אאוט?

גל סלונימסקי

13.11.2018 / 11:40

נכון, אנחנו לא רגילות לכתוב על עומר אדם בוואלה! אופנה, אבל נראה שהפעם הוא הרוויח את זה ביושר. אחרי הטירוף של הסיבוב הקודם, הזמר שוב לובש זארה בפרסומת החדשה לבזק ואנחנו עוקבות באדיקות - האם גם הפעם האאוטפיט ייחטף מהמדפים?

עומר אדם בזק. אינסטגרם, צילום מסך
פאשן אייקון או שנסחפנו? עומר אדם בפרסומת לבזק/צילום מסך, אינסטגרם

את העובדה שעומר אדם הוא אחד הזמרים המצליחים בארץ, אין צורך לחדד, מעטים האנשים שלא מזמזמים את הלהיטים שלו והוא מככב באופן קבוע במדורי הרכילות והתרבות. אך מאז שאדם בן ה-25 לוהק להיות הפרזנטור של בזק הוא הצליח לכבוש עוד יעד ואף לקפוץ לביקור מרענן במדור האופנה - אין על מה, תודה לנו אחר כך.

בשבוע שעבר הושקה הפרסומת החדשה לבזק בכיכובם של הפרנזטורים עומר אדם וגידי גוב, כשבפרסומת הקודמת בכיכובם של השניים, לבש עומר אדם חליפה פרחונית של זארה שאזלה מהחנויות תוך זמן קצר. אז בזמן ששיר הקטקטים החדש מתחיל להשתלט לכם על הרפרטואר, אנחנו בחרנו להתעכב על האאוטפיט החדש ולברר - האם הוא בדרך להפוך לסולד אאוט?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עומר אדם בפרסומת החדשה של בזק

גם הפעם לבש אדם ז'קט ומכנסיים של זארה שכנראה חיכו על הקולב שבועות ארוכים עד שקיבלו את תשומת לב המיוחלת שהולכת להקפיץ את המכירות. ז'קט בומבר בצבעים זהב-צהוב ושחור, שמזכיר באופן בוטה את הדגמים של בית האופנה ורסצ'ה כשאליו הוצמדו מכנסיים שחורים עם פס צהוב גם בחלק הפנימי והשלימו את הלוק. זהירות - זה לא טרנינג, מדובר בג'ינס.

"הדפס הפרחים של הטרנינג הקודם היה חם מאוד בקיץ האחרון וזו הסיבה שהלכנו על זה", סיפרה לנו הסטייליסטית הצמודה ליאת אשורי. "הפעם הלכתי על עליונית רקומה בסגנון ורסצ'ה, זה לא טרנינג ולא חליפה שמגיעה ככה אבל זה מרגיש מאוד חזק. בסיבוב הקודם הרבה אנשים התחברו לטרנינג הפרחוני שנחשב נועז ומטורף אז אין לדעת מה יקרה הפעם".

עוד באותו נושא

הגיע הזמן לפתוח ת'ראש: מה תמצאו אצל הביג סיסטר של זארה?

לכתבה המלאה
עומר אדם זארה בזק.
329 שקלים וזה שלכם. הז'קט של זארה

את הז'קט המדובר שלובש אדם תוכלו לרכוש בסניף זארה הקרוב לביתכם ב-329 ש"ח ומשיטוט קל באפליקציה של המותג נראה כי עדיין לא נרשמה התנפלות ועדיין ניתן למצוא את הפריט בכל המידות בסניפי הרשת. הג'ינס המדובר? סיים סיים. קיים מלאי מכובד בחנויות בעלות של 249 ש"ח, אבל חשוב להזכיר שהפרסומת עלתה לפני יומיים בלבד ואם ההיסטוריה תחזור על עצמה בתוך שבועיים מעכשיו הפריט סולד אאוט.

אז במידה ו"אפקט עומר אדם" יתן את אותותיו וימשיך להדהים אותנו עד כמה לבחור הזה יש השפעה גם ברמה האופנתית שתגרום לז'קט הבומבר להתחסל מהחנויות, אל דאגה - הרשת הספרדית מציעה עוד שלל פריטים דומים ומוגזמים.

עומר אדם זארה בזק.
רק חיכה על הקולב שמישהו כמו עומר אדם ילבש אותו
מכנסיים זארה, עומר אדם. זארה, אתר רשמי
על אף תחושת הטרנינג, מדובר בג'ינס. 249 ש"ח, זארה/אתר רשמי, זארה
מכנסיים זארה, עומר אדם. זארה, אתר רשמי
מינוס ז'קט הבומבר, המכנסיים של זארה/אתר רשמי, זארה

עומר אדם בחליפה הפרחונית

עומר אדם בזק. צילום מסך
החליפה שיצרה היסטריה בזארוש/צילום מסך

הפרסומת הראשונה - "בוקר טוב" עם גידי גוב ועומר אדם

פאשן אייקון בהתהוות? עומר אדם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully