וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: עונת השוקולד החלה

14.11.2018 / 13:30

עם החורף בא התיאבון, ויצרניות המזון מנצלות את זה עם שלל מוצרים חדשים. בפלות בטעמים נוסטלגיים, מילקי בטעמים חורפיים, פסק זמן חדש, תה בטעם מאצ'ה ועוד המון חידושים. טעמנו בשבילכם

סדרת בפלות חדשה של עלית

בפלות. יח"צ,
בפלות/יח"צ

על המוצר: מותג "בפלות" של עלית מתרחב ומשיק סדרה חדשה של אצבעות וופל דקיקות במילוי קרם ובציפוי שוקולד, ארוזות במגשית המתאימה לחלוקה. הסדרה החדשה מציעה לצרכן 3 טעמים, בהשראת שלושה מותגי חטיפים אהובים: בפלות פסק זמן טראפלס מריר, בפלות בלונדי קרמל מלוח ובפלות טוויסט.

שולפים כפיות:

בפלות פסק זמן: הפייבוריטיות שלנו מבין שלושת הסוגים. במילוי טראפלס שוקולד מריר ואגוזי לוז מעולה, השוקולד מרגיש כמובטח מריר, איכותי ועשיר, גם במילוי וגם בציפוי. טעם האגוזים גם הוא מורגש, הוופל דקיק ועדין ביחס למילוי וזה נהדר. מוצר מצוין, אבל צריך לקחת בחשבון שהחבילה מתחסלת בדקה.

בפלות טוויסט: הטוויסט היה השנוי במחלוקת, כנראה שצריך ממש לאהוב טוויסט כדי להתחבר אל המוצר גם בגלגולו החדש. הוופל אמנם יותר פריך וקריספי מהחטיף הנוסטלגי, ופחות נוקשה, אך עם זאת, היה מי שטען שהבפלות מתוקות מדי ושטעמן מזכיר סוכריות דבש כתומות מצפות שוקולד חלב. למי שמחפש טעמים נוסטלגיים זה יכול לעבוד, כל היתר לכו על טעם אחר.

בפלות בלונדי: מוצר טוב וטעים, בעיקר לחובבי טעם השוקולד הלבן-קרמלי, אבל גם אלו שהם פחות מחסידי הז'אנר, מצאו עצמם מופתעים לטובה. סך הכל גרסה מוצלח ועדיפה על הטוויסט.

מילקי בטעמים חורפיים: סחלב ושוקולטה אגוזים

מילקי. יח"צ,
מילקי חורף/יח"צ

על המוצר: מילקי משיקים שני טעמים חורפיים במהדורה מוגבלת: מילקי בטעם סחלב ומילקי בטעם שוקולטה אגוזים, בהשראת משקאות החורף המפנקים.

שולפים כפיות:

מילקי סחלב: מילקי עושים זאת שוב ומפתיעים עם טעם ישראלי שמשתלב מצוין עם הקצפת המפורסמת. טעם הסחלב עדין, ואפילו מי שאינו מחובבי המשקה החורפי הזה חיבב את הגרסה שלו כמעדן מילקי. למרות שהמעדן עצמו קר הוא מצליח להעביר את התחושה החורפית שניסו לייצר כאן.

שוקולטה אגוזים: טעם השוקולטה אגוזים היה פחות מוצלח, והרבה פחות טוב מהמילקי הקלאסי. הטעם האגוזי השתלט מדי. זאת יכולה להיות אלטרנטיבה חד פעמית לגיוון, אבל נעדיף לחזור למקור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שוקולד פרה קרייזי

שוקולד פרה קרייזי. יח"צ,
שוקולד פרה קרייזי/יח"צ

על המוצר: בעלית משיקים את סדרת "פרה קרייזי" עם ארבע טבלאות שוקולד: שוקולד לבן עם שברי קרמל וופל גלידה, שוקולד לבן עם סוכריות קופצות ועדשים, שוקולד חלב עם גליליות ושוקוצ'יפס חלב ושוקולד חלב עם בייגלה ושוקוצ'יפס חמאת בוטנים.

שולפים כפיות: חפיסות השוקולד אולי נראות אטרקטיביות אבל התוצאה הסופית היא שוקולד עמוס בתוספות משוגעות, חלקן לא קשורות אחת לשנייה, ובמיתוג ושפה שפונים לצעירים ("קטע משוגע", בלגן מטורף", "תוספות פסיכיות"). ובכן, צעירים לא חייבים להסתפק בשוקולד לא מספק, מרוב דובים לא רואים כאן את הפרה והשוקולד הזה נשאר על השולחן ימים שלמים ולא התחסל, כמצופה משוקולד.

פסק זמן בלונדי

פסק זמן בלךונדי קוקוס. יח"צ,
פסק זמן בלונדי/יח"צ

על המוצר: בפסק זמן, מתחדשים עם השוקולד "בלונדי" בשני טעמים חדשים: קרם חלב וקרם קוקוס.

שולפים כפיות: דגמנו את קרם הקוקוס. אין ספק שחטיפי הבלונדי תפסו תאוצה בשנה האחרונה, וכולם מיישרים קו. גם בפסק זמן מצטרפים לחגיגה עם פסק זמן בלונדי במילוי קרם קוקוס. מדובר בחטיף די מוצלח בסך הכל, אבל מאוד מאוד מאוד מתוק. שילוב השוקולד הקרמל והקוקוס הוא קצת טו מאץ', ובקובייה השלישית כבר קיבלנו הרעלה. חטיף חביב סך הכל, אבל מומלץ להפסיק אחרי שתי קוביות.

קרקרים של פיטנס

קרקר פיטנס. יח"צ,
קרקרים של פיטנס, האחד מוצלח, השני פחות/יח"צ

על המוצר: נסטלה משיקה את קרקר פיטנס דגנים מלאים, אחד בטעם חיטה מלאה והשני בטעם דבש. כל יחידה מכילה 9 אריזות אישיות שומרות טריות.

שולפים כפיות: הקרקרים המלוחים של פיטנס הם כל מה שאנחנו מצפים מהקרקרים שלנו להיות; הם קריספיים, מלוחים בדיוק במידה הנכונה והולכים מעולה עם גבינה. נשנוש מעולה ומשביע.

הדבש לעומת זאת אינו מוצלח, טעם לא מוגדר, הוא בעצמו לא החליט אם הוא מלוח או מתוק. בקיצור, אנחנו נדבוק במלוחים.

דייסות אורגניות של בובס רד מיל

דייסה אישית. יח"צ,
דייסה אישית/יח"צ

על המוצר: בובס רד מיל, המותג האמריקאי הבריאותני למוצרי איכות של דגנים מלאים, מושק בישראל עם כ- 30 פריטים, בשלב ראשון, בהם מוצרים לאפייה כמו קמחים נטולי גלוטן קמח מקסיקני לטורטיות, דייסות אורגניות וללא גלוטן ועוד.

שולפים כפיות: טעמנו את שתי הדייסות האורגניות (תפוח קינמון ואוכמניות). הרעיון מדליק, כמו מנה חמה אבל בריאה עם שיבולת שועל, צ'יה ופשתן שרק מוסיפים מים חמים ואחרי 4 דקות זה מוכן. המיתוג יפה והכל עושה חשק, אבל על הטעם לא השתגענו. השילוב של מלח ים עם מייפל שאמור להיות טוב מרגיש כאילו לא התקבלה החלטה אם רוצים שהמנה תהיה מלוחה או מתוקה. במקום שהמלח ידגיש ויאזן את המתוק הוא משתלט, לא עושה חשק לאכול יותר מכמה כפיות.

במבה מיקס נוגט וקרם בוטנים

במבה מיקס. יח"צ,
במבה מיקס/יח"צ

על המוצר: באסם משיקים את במבה MIX, שילוב של במבה קרם נוגט ובמבה קרם בוטנים.

שולפים כפיות: כבר כתבנו בעבר שלעיתים אנחנו מרגישים שלאנשים באסם נגמרו הרעיונות והם מנסים לחדש בכוח. לעיתים זה מצליח יותר כמו הבמבה אייס קפה, ולפעמים פחות. גם החידוש הנוכחי נראה קצת מאולץ. את מילוי קרם הבוטנים לא הבנו גם בפעם הקודמת, גימיק הבמבה במילוי במבה הוא אולי נחמד כגימיק, אבל אין פה איזה חידוש גדול. קרם הנוגט טעים, אבל אל תצפו לחידוש מסעיר. נגידשכן מדובר בשני טעמים שעובדים טוב יחד, ושאיזון הטעמים מדויק, אי לכך, החבילה חוסלה, אבל זאת לא באמת חוכמה גדולה. ואם כבר, חלק מהבמבות לא ממולאות כמו שצריך ועד הסוף.

ויסוצקי תה ירוק בטעם דובדבן עם מאצ'ה

תה ויסוצקי מאצ'ה. יח"צ,
תה מאצ'ה של ויסוצקי/יח"צ

על המוצר: ויסוצקי משיקה את הדור הבא של התה הירוק: תה ירוק דובדבן בתוספת אבקת מאצ'ה.

שולפים כפיות: בקושי הרגשנו את המאצ'ה בתה החדש של ויסוצקי (1.7% מאצ'ה זה קצת מעט בשביל תה שעל הקופסה שלו כתוב בענק "מאצ'ה" ויש תמונה של מאצ'ה), אבל ארומה עדינה ומתקתקה של דובדבן דווקא יש שם. אז זה גיוון נחמד בסטוק התה שלנו לקראת החורף הקרוב, רק אל תצפו למאצ'ה, ולא תתאכזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully