וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איביץ' ייפגש עם אלירן עטר כדי ללבן את העניינים

22.10.2018 / 10:46

אחרי שהחלוץ המסופסל פרסם הודעה מרגיעה, המאמן יזמן אותו לשיחה בארבע עיניים: "זה לא ילך לפיצוץ". גם השחקנים כבר מחכים לסיום המשבר: "איביץ' רוצה את אלירן, ואלירן לא ילד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' צפוי לערוך שיחה בארבע עיניים עם אלירן עטר בעקבות ספסולו של החלוץ והעובדה שלא שותף בשני המשחקים האחרונים. במכבי תל אביב היה מי שאמר הבוקר (שני) כי המאמן הסרבי לא מתכוון להעצים את הסיפור מול החלוץ מאחר שהוא מחזיק ממנו מקצועית ויודע שהוא עוד יזדקק לו. במועדון גם אהבו את התגובה של עטר שפרסם אמש בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מהרגע בו ירד מאוטובוס הקבוצה בשבת האחרונה וכתב לצידה את צמד המילים: "להישאר חיובי".

שחקנים בקבוצה מיהרו לשבח את עטר על מה שפרסם ונראה שגם הם רוצים בסיום המשבר המקצועי בין השחקן למאמן. "זה לא יילך לפיצוץ", אמרו בסביבתו של עטר. "איביץ' רוצה את אלירן ואלירן כבר לא ילד. הוא יעבוד באימונים ויחזור לשחק. הוא הרי יודע שכולם מחכים לראות שהוא מתפוצץ ומי שמכיר את אלירן יודע שהוא לא ייתן את התענוג הזה לאף אחד".

במכבי תל אביב החליטו העונה להנגיש את הקבוצה לטובת אוהדיה בפריפריה ומחר תערוך הקבוצה אימון פתוח לקהל בעיר נהריה. כבר כמה שנים שמכבי תל אביב עומדת בהחלטה לצאת פעם בחודש או חודשיים לאימון במקום מרוחק מתל אביב כדי להיפגש עם אוהדי הקבוצה שאינם יכולים להגיע למשחקים וכמפגש ראשון נבחרה העיר נהריה שתארח מחר את הקבוצה לאימון בשעה 16.00. במועדון ירצו להמשיך עם היציאות האלה גם בהמשך העונה והיעד הבא אמור להיות בדרום.

עוד בנושא

אלירן עטר לא שותף ב-0:4 המוחץ של מכבי תל אביב על הפועל חדרה
אחרי הניצחון: ולאדן איביץ' רומז לסיבה שהובילה לספסול של עטר
זה ממש לא רק הגולים: אייל גולסה משנה תפקוד ומשנה תדמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully