וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייל מזויף נשלח בשם ספוטיפיי ומאפשר להאקרים להשתלט על החשבון שלכם

22.10.2018 / 10:18

לשירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי, מעל ל-83 מיליון משתמשי פרמיום ומדובר בשירות הסטרימינג המוביל בעולם. השירות משך לא מעט האקרים שמנסים לגנוב סיסמאות לחשבונות הפרטיים. כעת הונאה חדשה מתפשטת בשם ספוטיפיי והיא עשויה לגרום לנעילת האייפון שלכם

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מייל מזויף נשלח בשם ספוטיפיי ומאפשר להאקרים להשתלט על החשבון שלכם/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הונאה מתוחכמת או ניצול חוסר תשומת הלב של המשתמשים? הונאה חדשה מנסה באמצעות מייל מזוייף מספוטיפיי, להשתלט לכם על חשבון ה-Apple ID שמאפשר בין היתר, את נעילת האייפון שלכם. הודעת המייל מכילה אישור מזוייף של מנוי לשנה שלמה לשירות הפרמיום של ספוטיפיי והיא מכוונת לנקודה רגישה שלא מעט אנשים עשויים ליפול בה בפח. המייל מוצג כאילו חוייבתם לשנה ואם אתם רוצים לראות פרטים נוספים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להתחבר לחשבון ה-Apple ID. ההונאה אותרה על ידי משתמשים בפורום הגדול בעולם Reddit. ברגע שלהאקרים יש את החשבון שלכם, הם יכולים לגשת אל התמונות, מיקום מכשירי אפל, לבצע רכישות ואף לנעול לכם את האייפון ולדרוש כופר עבור שחרורו.

בספוטיפיי שינו בתקופה האחרונה את שיטת התשלומים עבור משתמשי האייפון ובעבר אפשרה לשלם לשירות דרך החשבון של אפל, אולם כעת היא דורשת מהמשתמשים להיות מנויים באמצעות מערכת התשלומים הפנימית של ספוטיפיי. שימו לב לכמה פרטים: במידה וקיבלתם את המייל, מומלץ שתמחקו אותו. ככלל, אם אתם מקבלים מייל שמודיע על שינויים בחיוב וכל מה שאתם צריכים זה רק "ללחוץ כאן", כדי לצפות בשינויים, פשוט היכנסו לאתר בעצמכם דרך גוגל. כיום יש לא מעט הונאות ומיילים שמתחזים לשל אפל, פייסבוק וכעת גם ספוטיפיי. אם לא מחקתם ונכנסתם לכתובת, שימו לב שמדובר בכתובת שהיא לא של אפל וזו כתובת ארוכה שמתחילה ב-myappleid-confirm שאין לה שום קשר לאפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully