וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה בוס": האפליקציה שתאפשר לכם לראות איפה באמת האוטובוס שלכם

22.10.2018 / 8:33

נוסעים בתחבורה ציבורית וסובלים מזמני הגעה לא מדוייקים? אפליקציות רבות גורמת ללא מעט כעס של משתמשים ובצדק. אולם אפליקציה פחות מוכרת בשם "איפה בוס", תאפשר לכם לראות היכן נמצא האוטובוס שלכם בדיוק בלי שום הפתעות וזה לא הכל

תחנת רכבת סבידור מרכז, תל אביב. 22 בספטמבר 2016. מגד גוזני
כל נוסע באוטובוס מכיר את זמני ההגעה הלא מדויקיים./מגד גוזני

תחבורה ציבורית היא כנראה דרך ההתניידות הפופולרית ביותר בקרב אנשים בעולם ובישראל בפרט. בשנים האחרונות, שילבו אפליקציות הניווט, כשגוגל מפות ומוביט הישראלית מובילות, בניית מסלולים עם תחבורה ציבורית. מוביט זו כנראה הדוגמה הטובה ביותר לאפליקציה המרכזת בצורה נוחה את כל המידע שנוסע צריך: חיפוש כתובות, בניית מסלול בצורה קלה. אולם למרות מגוון השימושים הרחב, משתמשים ברחבי הרשת מתלוננים, לעיתים בצדק, על תקלות בפונקציית "זמן אמת" שהאפליקציות הללו מציעות. ומנסיון אישי, ראיתי לא מעט פעמים חוסר דיוק בנתונים, עם כי היה ברור שמדובר בזמן משוער בלבד, אולם אפליקציה בשם "איפה בוס", תחסוך מכם את התסכול ותציג היכן נמצא האוטובוס בדיוק.

בצל התלונות הללו, פותחה אפליקציה בשם "איפה בוס". היא אמנם בעלת ממשק מסורבל, ישן ולא נוח, אך היא גם מציעה פונקציונליות שאף אחת אחרת בקטגוריה לא מציעה. באמצעות איפה בוס, תוכלו לתכנן מסלולים ממיקומכם הנוכחי לכל יעד שתרצו ולעומת שירותים אחרים, הוא יתכנן לכם את המסלול בדרך שהוא רואה כמהירה ביותר. הוא עושה זאת על פי מידע ונתוני זמן אמת בהתאם למיקום הנוכחי של הקו שלכם וכן מעדכן את המסלולים המוצעים כל הזמן.

אפליקציית ?איפהבוס?. צילום מסך, צילום מסך
באפליקציה ?איפה בוס?, ניתן לצפות איפה באמת נמצא האוטובוס./צילום מסך, צילום מסך

מה מבדיל את האפליקציה "איפה בוס" לעומת המפות של גוגל או מוביט? היא מציעה גם מפה מפורטת של כל הארץ ובחיפוש מספר קו, היא תראה לכם את מיקום האוטובוס בזמן אמת, על המפה ובהתאם למיקומכם הנוכחי. כלומר, בתיבת חיפוש מסלולי הקווים, תוכלו לראות בפירוט על גבי המפה את מסלולו של הקו שלכם ואת מיקומו בזמן, כך שהשערת הזמן שהאפליקציה תספק, תהיה רק שנייה למיקומו של הקו על גבי המפה.

אפליקציית איפה בוס מסך 2. צילום מסך, צילום מסך
הממשק ישן אבל האופציות יעיליות בהחלט./צילום מסך, צילום מסך

עוד האפליקציה תאפשר לכם לראות כמה תשלמו בדיוק על האוטובוס ולצפות בתעריפי הנסיעה של הקווים השונים. בעת פתיחת "איפה בוס", תקבלו את מסך הכניסה שם תוכלו לשמור כתובות כמו הבית או עבודה ובמקרים אחרים, להזין כתובת ולקבל מידע מדויק ומלא על האוטובוסים במסלול. מתחת לכך, תוכלו לחפש קווים מסוימים ולקבל מידע בזמן אמת על מיקומם במפה וכן בעוד כמה זמן יגיעו לתחנה הקרובה ביותר אליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully