וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה מקצועית במארז של סמארטפון: בדקנו את הוואווי P20 Pro

21.10.2018 / 9:34

וואווי מחדשת את הפעילות בישראל ושבעה חודשים אחרי ההשקה העולמית, משיקה בישראל את ה-P20, מכשיר הדגל. ה-P20 Pro שומר מזה שבעה חודשים על תואר המצלמה הטובה ביותר בסמארטפון. כיאה למכשיר דגל, גם מחירו של ה-P20 Pro ואחרי הבדיקה, חזרנו עם תוצאה חד משמעית

צלמים זמניים מורשים

בשנים האחרונות לוואווי הייתה דריסת רגל משמעותית בישראל והחברה השקיעה עשרות מיליוני שקלים בפרסומות ברחבי הארץ, שלטי חוצות ופרסומות בכיכובם של גל גדות ומוקי. למעשה, מדובר באחת מהכניסות האגרסיביות והמושקעות ביותר שחברה טכנולוגית ביצעה בישראל וזה גרם לוואווי לזכות בנתח שוק מרשים שגרם ליצרניות הוותיקות לחשוש. אחרי ההצלחה, המכשירים הופסקו להימכר בישראל בעקבות סכסוך והמותג נקלע למשבר תדמיתי. לאחרונה הודיעה וואווי על כך שהיא חוזרת לשוק הישראלי במתכונת שונה שאת המכשירים, ישווקו באופן ישיר אל כמה מפיצים כמו רונלייט (יבואנית LG) שתמכור את המכשירים בשוק הפתוח, רשת החנויות באג, KSP ומפעילות הסלולר. החברה השיקה בחודש האחרון את ה-P20 Pro, מכשיר הדגל שהושק לפני שבעה חודשים ורק עכשיו מגיע לישראל. ה-P20 התמקם לו בנחת כבר שבעה חודשים, בראש רשימת הסמארטפונים עם המצלמות הטובות בעולם, לפי דירוג אתר DxoMark. בדקנו את הסמארטפון החדש שהגיע אלינו באיחור ניכר אבל מבטיח יכולות צילום מרשימות.

עיצוב

וואווי אומנם מגיעה מסין אבל היא רוצה שהלקוחות ישימו את הסטיגמות בצד ושיראו אותה כחברת פרמיום לכל דבר ועניין. החברה מציעה מכשירים בעיצוב שלא נופל משל וואווי, סמסונג או LG. גם כאן, החברה עשתה עבודה מדהימה בעיצובו של ה-P20 Pro ומדובר במכשיר פרמיום לכל דבר ועניין, גם כמובן במחיר. ל-P20 גב מזכוכית עם שלושה חיישני צילום. השניים הראשיים בולטים וממוקמים בדיוק כמו באייפון 10: בצדו השמאלי של הגב. עוד לגב זכוכית 2.5D המתחברת אל המסגרת ויוצרת מבנה אחיד, כלומר עיצובו של הסמארטפון נראה כאילו הוא תוכנן כמקשה אחת. עוד לסמארטפון שני כפתורים בלבד, אחד לכיבוי ואחד לשליטה על הווליום. בתחתית הסמארטפון ניתן למצוא קורא טביעות אצבע ויש לנו גם בשורות מצערות: לא תוכלו למצוא כאן שקע לאוזניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully