וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות גיל 38: קים קרדשיאן מתפשטת לרגל קמפיין חדש

21.10.2018 / 7:00

קים קרדשיאן יוצאת בקמפיין חדש לליין האיפור שלה KKW והפעם נרתם למשימה הצלם דיוויד לה שאפל. בתזמון מעולה עם יום ההולדת של הכוכבת תמצאו צלליות כחולות, חזה חשוף וגבר כהה עור שעומד מאחוריה והוא ממש לא קניה ווסט

יום הולדת וקמפיין חדש - בהחלט סיבה למסיבה

קים קרדשיאן חשפה בסוף השבוע את מסע הפרסום החדש לליין הביוטי של ה-kkw, בו היא מככבת בסט מטורף המעוצב בסקאלה של גווני כחול וקרח באדיבות הצלם הידוע דיוויד לה שאפל. בתור אשפית בשבירת הרשת קיי קיי דאגה לארגן לנו וויקנד עמוס בטפטוף כותרות אודותיה, כאסטרטגיה שאמורה להוביל אותה לעבר המטרה לעקוף את אחותה קיילי ואימפריית האיפור שהביאה אותה להיות האחות הטחונה ביותר במשפחה. ואם זה לא מספיק - כל הסיפור מתחבר באופן מושלם ליום ההולדת ה-38 של כוכבת הריאליטי שחל בדיוק היום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זהו שיתוף הפעולה השני בין לה שאפל, הידוע בצילום ידוענים בסגנון הלוקח את אישיותם למקום גרוטסקי-סוריאליסטי, לבין ילדת יום ההולדת שלנו. ב-2013 הוא צילם את אגרת חג המולד המסורתית של המשפחה, תמורת רבע מיליון דולר על פי הדיווחים, וכבר אז אפשר היה להבחין שהשידוך מוצלח מההיבט הסנסציוני.

צמד המוגזמים חבר הפעם להשקת קו צלליות בצבעוניות התואמת את קונספט הכחולים, בצילום פותח בו קים רוכנת על ספה בעמידת שש סקסית עם בגד גוף בתכלת בוהק כשלצידה דוגמן עירום אוחז במראה אוואלית. למחרת הגיע צילום נוסף והפעם בסימן ההיכר של קים, עירום, בו היא שוכבת על הגב בין סדיני סאטן כחולים. העובדה שהפטמות מוסתרות מתחת לאצבעותיה כנראה קשורה למניעה של הפרת חוקי רשת האינסטגרם וזה קורה גם בתמונת עירום נוספת בה זולגות מעיניה דמעות טורקיז. באימג' אחר שב אלינו המוטיב הגברי עם דוגמן שחור שידו חובקת ומסתירה את קו החזה שלה באמצעות יונה לבנה.

עוד באותו נושא

XXS: קים קרדשיאן נדחסה לחזיה פצפונת של שאנל

לכתבה המלאה

אבל זה לא הכול. בתזמון מקביל נחשף גם השער החדש שלה לרגל חגיגות ה-20 של המגזין האירוטי 'ריצרדסון' בצילומו של סטיבן קליין בניסיון נוסף להציג את המתפשטת הסדרתית ב"אור שלא נראה מעולם", על פי הצהרת העיתון. קרדשיאן ווסט יושבת טופלס כששדיה החשופים מכוסים במספר הנפקה של המגזין על כיסא בר ירוק ברגליים פסוקות כשלגופה תחתונים לבנים ומינימליסטיים. הרעיון בהשראת מותחן האנימציה הפסיכולוגי "כחול מושלם" של הבמאי היפני סאטושי קונ'ס.

בראיון לתסריטאי והסופר ברט איסטון אליס היא מודה שבעוד בתמונות היא מרגישה סופר נוח להתפשט, מחוץ המצלמה היא בעצם מאוד ביישנית וזה גורם לה להרגיש לא נוח לדבר על סקס. "בבית אני הרבה יותר שמרנית מאשר האישיות הציבורית שלי", היא אמרה והוסיפה "האישיות הציבורית שלי פרועה, מינית. אבל אני ממש לא נינוחה כשאני מדברת על סקס. יכולה ללכת על סט ולהיות עירומה לגמרי מול 50 אנשים אבל אם אני אחד על אחד, אינטימי במיטה, אני ביישנית וחסרת ביטחון". אנחנו מעט מתקשות להאמין, אך לטענתה יש לה "שתי דמויות שונות, אבל אני חושבת שהאימהות גרמה לי להיות בטוחה יותר בפומבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully