וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר: "אנשים אוהבים לשנוא אותי, תגידו עליי מה שאתם רוצים"

כוכב מינסוטה לא התרגש מקריאות הבוז לעברו בעקבות הקיץ הסוער: "זה גורם לי לחיוך. אתם חייבים לכבד את הרצון שלי לנצח". ירבקו: "ממש רציתי את המשחק הזה"

ג'ימי באטלר מינסוטה. רויטרס
ממש לא התרגש מהקהל ששרק לו בוז. ג'ימי באטלר/רויטרס

לילה עמוס של משחקי NBA נערך הלילה (בין שישי לשבת) וכרגיל ייצר גם הרבה סיפורים. ג'ימי באטלר ספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו על התנהגותו בקיץ, אבל כיכב בניצחון של מינסוטה על קליבלנד. קוואי לאונרד נתן עוד הצגה בניצחון המרשים של טורונטו החזקה ואילו גולדן סטייט ניצחה ביוטה מסל על הבאזר של ג'ונאס ירבקו.

כאמור, ג'ימי באטלר הפציץ 33 נקודות ולא נתן לקבלת הפנים הקרה של אוהדי מינסוטה להפריע לו להוביל אותה לניצחון. אחרי המשחק הוא דיבר בחצי לגלוג על התופעה כשאמר: "אני אוהב את זה, אוהב את זה מאוד. אני חושב שאנשים סוג של אוהבים לשנוא אותי לפעמים. תגידו מה שאתם רוצים, אבל זה גורם לי לחיוך גדול מה שאנשים חושבים עליי. אבל לא משנה מה, אתם חייבים לכבד את המאמץ שלי. אולי אתם לא אוהבים אותי. זה בסדר. אבל כמו שאתם יודעים הלב שלי נמצא במקום הנכון, אעשה הכל בשביל הניצחון והכל בשביל החברים שלי".

כשנשאל האם היכולת הטובה שלו לא תגרום למינסוטה להילחם כדי שהוא יישאר, אמר: "מה אתם רוצים שאעשה? אקלע פחות נקודות?".

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצחה על הבאזר ביוטה, 11 נקודות לכספי בניצחון ממפיס

באטלר עונה לקהל שלו

גולדן סטייט פתחה אומנם את העונה עם שני ניצחונות, אבל היכולת צריכה להדאיג מעט את סטיב קר שעדיין מחכה להופעת הבכורה של דמרכוס קאזינס. הווריירס לא הרשימו בליל הפתיחה מול אוקלהומה סיטי נטולת ווסטברוק וניצחו עם הרבה מזל ביוטה.

ג'ונאס ירבקו גיבור הניצחון אמר בסיום: "החברים שלי לקבוצה ידעו שזה משחק גדול עבורי לחזור לפה. רציתי לנצח ואמרתי להם שאני ממש רוצה את המשחק הזה. הוצאתי את כדור החוץ לדוראנט וידעתי שהוא ייקח את הזריקה האחרונה אז ניסיתי להיות כמה שיותר קרוב לטבעת".

גם דוראנט פרגן לחבר החדש שלו לקבוצה כשאמר: "ג'ונאס היה במקום הנכון בזמן הנכון, זה היה מאוד מתאים שהוא יגיע לאולם הזה וישיג את הניצחון עבורנו. אנחנו מאוד שמחים בשבילו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בקטנה: בובאן מריאנוביץ' מול הגמדים..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully