וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר יחזור לברצלונה? סגן הנשיא סיפק הצהרה ראשונה בנושא

ג'ורדי קארדונר התייחס לספקולציות שמתגברות לאחרונה על הברזילאי ואמר: "אף אחד לא דיבר על האפשרות הזו עד עכשיו". ואלוורדה: "אלו שמועות, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד"

עריכת וידאו: מתן חדד

בימים האחרונים התחזקו הדיווחים על כך שברצלונה תעשה מהלך גדול ותחזיר לשורותיה את ניימאר, הכוכב הברזילאי שנמכר בקיץ הקודם לפריס סן ז'רמן תמורת סכום בידיוני כמעט של 222 מיליון יורו. אולם, ג'ורדי קארדונר, סגן נשיא ברצלונה הפריך לפחות באופן זמני את השמועות הללו בהתבטאויות שלו בנושא לרדיו קטלאוניה.

"אף אחד בברצלונה לא דיבר על האפשרות להחזיר את ניימאר. כרגע אנחנו לא יכולים לתת תשובה בגלל שאף אחד לא הזכיר אותו", אמר קארדונר שהיה מעט מסוייג והוסיף את צמד המילים "עד עכשיו".. בנוגע לניימאר כך שאפשרות של פנייה אליו בעתיד עדיין יכולה לקרות.

עוד בנושא:

ז'וליאנו בלטי: "יותר סביר שניימאר יחזור לברצלונה מלכל קבוצה בעולם"
ברצלונה מעריכה שתוכל לרכוש את ניימאר מפ.ס.ז' תמורת 220 מיליון יורו

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אוהדי ברצלונה ישמחו לראות אותו שוב בקאמפ נואו. ניימאר/רויטרס

גם ארנסטו ואלוורדה מאמנה הנוכחי של ברצלונה התייחס לאפשרות הזו וצינן את ההתלהבות: "זה תמיד טוב עבור התקשורת לשאול שאלות, אבל ניימאר בקבוצה אחרת עכשיו והכל ספקולציות. אנחנו אפילו לא בחלון ההעברות. זו שאלה שמסיחה את הדעת של כולנו, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה בכדורגל".

יש לציין שלמרות שעזב בטונים די צורמים, ניימאר נשאר אורח קבוע של ברצלונה ומבקר מדי פעם במתחם האימונים כשלאחרונה הוא עשה זאת באוגוסט. ברצלונה כבר החתימה את קוטיניו, דמבלה ומלקום כדי למלא את החלל שהותיר הברזילאי המצוין, אבל אם זה יהיה רצון שני הצדדים, החזרה של ניימאר לקאמפ נואו תהיה שוב אפשרות סבירה בהחלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התגובה של ניימאר לפרסומים עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully