וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ברבע האחרון שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל, זה המפתח"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-68:78 הקשה מול בודצ'נוסט: "הם היו עדיפים עלינו ב-30 דקות". ווילבקין: "יצאנו מזה בסופו של דבר"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה. ספאחיה/ברני ארדוב

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך בשעה טובה ומוצלחת, מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג, כשגברה על בודצ'נוסט החלשה 68:78 בבודצ'נוסט. הצהובים פיגרו ב-8 הפרש באמצע הרבע השלישי, אך פתחו את הרבע הרביעי עם ריצת 0:12, ניצחו אותו 6:20 ובשבוע הבא מחכה להם משחק קשה הרבה יותר - בפיראוס, מול אולימפיאקוס של דיוויד בלאט.

"בסופו של דבר צריך לשחק 40 דקות", אמר נבן ספאחיה. "בודצ'נוסט היתה עדיפה ב-30 דקות, אבל ברבע האחרון שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל וסוף סוף קלענו, זה היה המפתח לניצחון. מגיע קרדיט לבודצ'נוסט, היא שיחקה מצוין כמו שחשבתי שהיא תשחק. ידעתי שיהיה קשה מולם. לא פשוט לשחק שני משחקים תוך זמן קצר, צסק"א התקשתה מאוד מול דרושאפקה היום, ככה זה ביורוליג. זה ניצחון מאוד חשוב".

סקוטי ווילבקין, שקלע שיא קריירה ביורוליג של 28 נקודות, הוסיף: "היה משחק קשה, הם שיחקו חזק והאוהדים שלהם היו מצוינים אבל הצלחנו לנצח. לא היתה לנו מחצית ראשונה טובה, הייתי מתוסכל, כולנו היינו מתוסכלים, אבל יצאנו מזה בסופו של דבר".

מייקל רול סיכם: "במחצית השנייה הידקנו את ההגנה, לקחנו ריבאונדים, הצלחנו לרוץ, וזה המפתח עבורנו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את בודצ'נוסט 68:78
יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 75:79 את דרושאפקה, פנאתינייקוס דרסה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. טוויטר מכבי תל אביב, אתר רשמי
מעל כולם. ווילבקין/אתר רשמי, טוויטר מכבי תל אביב

דיאנדרה קיין אמר: "הושקעה כאן המון המון עבודה קשה ועבודה קבוצתית. התחלנו קצת לאט, אבל הצלחנו להתאושש במחצית השנייה, שמרנו אותם על 27 נקודות בכל המחצית השנייה אז אני חושב שזה היה מאמץ קבוצתי מצוין בהגנה ועשינו הרבה מאמץ גם בצד ההתקפי כדי להשיג את הניצחון הזה".

אנג'לו קלויארו, ששוב סיפק יכולת טובה, הוסיף: "שיחקנו הגנה מצוינת במחצית השנייה, החזקנו אותם על 27 נקודות וזה עשה את ההבדל. היינו זקוקים לניצחון הזה".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב גברה על בודוצ'נוסט 68:78 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully