וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קובעים: מבחן צילום ראשון ל-Mate 20 מול הגלקסי Note 9

כבר שלוש שנים שבוואווי משתפים פעולה עם חברת הצילום הגרמנית Leica ומייצרים את הסמארטפונים המובילים בתחום הצילום. לצד וואווי, ניתן למצוא גם את סמסונג שמציגה יכולות צילום מרשימות. יצאנו לבדוק, איזו מצלמה טובה יותר: המייט 20 פרו או הגלקסי Note 9

צלמים זמניים מורשים

בשלוש שנים האחרונות וואווי משתפת פעולה עם חברת הצילום הוותיקה, המוכרת ועטורת השבחים, חברת Leica הגרמנית. מדובר בשיתוף פעולה שמניב תוצאות מרשימות ובעקביות, בשנים האחרונות המצלמות של וואווי מדורגות כטובות ביותר או לפחות, אחת מהטובות ביותר. לפי אתר DxoMark הבוחן את יכולות הצילום של הסמארטפונים, ה-P20 Pro של וואווי, מכשיר שהושק השנה בחודש אפריל, נמצא בראש הרשימה מזה כמה חודשים. כעת החברה השיקה את ה-Mate 20 והייתה לנו הזדמנות לבדוק את יכולות הצילום של ה-Mate 20 החדש אל מול ה-Note 9 ברחבי לונדון.

עוד בנושא:

עד כמה המצלמה של האייפון טובה? מבחן חדש קבע שלא כמו שאתם חושבים
וונדרוומן מסתבכת: גל גדות פרזנטורית ואווי נתפסה עם אייפון
4 מצלמות אחוריות: סמסונג מכריזה על סמארטפון ביניים חדש

קצת נתונים יבשים: הדגם שבדקנו הינו ה-Mate 20 Pro שמגיע עם מערך צילום אחורי משולש. המצמלה הראשית הינה מצלמה של 40 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, עדשה רחבה, עדשה נוספת של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, עם עדשה "אולטרה רחבה" ועדשה שלישית של 8 מגה פיקסל, טלפוטו שנועדה בעיקר לזום אופטי של פי שלושה.

וואווי מייט 20. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום משולש עם מצלמה ראשית של 40 מגה פיקסל./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

כידוע, ל-Note 9 מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים עם מייצב תמונה אופטי: הראשון של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם דינמי המשתנה בין F/1.5 ל-2.4, עדשה רחבה הפועלת בטכנולוגיית "פיקסלים כפולים". לחיישן השני 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/2.4 המגיע עם עדשת "טלפוטו" המיועדת לזום אופטי של פי שניים.

אז לקחנו את שניהם למבחן בעיר ויצאנו למבחן צילום. את התוצאות תוכלו לראות כאן, נסו לנחש איזו מצלמה צילמה כל תמונה ולאחר מכן קבעו: איזו מצלמה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully