וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק רנו מגאן גראן טור

19.10.2018 / 19:53

קרסו מוטורס יבואנית רנו לישראל החלה בשיווק המגאן גראן טור, גרסת הסטיישן של המשפחתית שלהם. בשלב זה עם מנוע דיזל 1.5 ליטר בלבד, בשתי רמות גימור אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים

רנו מגאן גראן טור בישראל. יצרן, אתר יצרן
רנו מגאן סטיישן מגיעה בעיתוי נוח, עם מתחרות חזקות רגע לפני החלפה/אתר יצרן, יצרן

גרסת הסטיישן לרנו מגאן, המכונה בישראל גראן טור, מתחילה את השיווק שלה בישראל. העיתוי יש לציין נוח למדי, עם ההחלפה הצפויה של כמה מהמתחרות המרכזיות שלה, קיה סיד סטיישן, פורד פוקוס סטיישן וטויוטה אוריס סטיישן (שבדור הבא תכונה פשוט קורולה סטיישן) ולאור העובדה שיונדאי לא משווקת את ה-i30 בתצורה זו, זה משאיר אותה מול סקודה אוקטביה, אופל אסטרה ופיג'ו 308SW.

רנו מגאן גראן טור בישראל. יצרן, אתר יצרן
המימדים דומים למתחרות, בסיס הגלגלים ונפח תא המטען גדולים יחסית לקבוצה/אתר יצרן, יצרן

מבחינת מימדים, היא פחות או יותר במרכז השדה עם אורך של 463 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ וגובה של 146 ס"מ. בסיס הגלגלים של 271 ס"מ הוא השני באורכו אחרי פיג'ו 308SW. תא המטען בנפח 580 ליטרים, גם הוא מהגדולים בקבוצה, גם כאן, שני רק ל-308SW.

את המכונית יניע בשלב זה מנוע דיזל בלבד (לגרסת הסדאן גם מנוע בנזין) בו נעשה שימוש גם בדגמים אחרים של הקונצרן. הנפח הוא 1.5 ליטר, ההספק הוא 110 כ"ס והמומנט עומד על 25.5 קג"מ. תיבת ההילוכים הינה מהסוג הרובוטי כפול מצמד, בת שישה יחסי העברה והביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות ומהירות מירבית של 188 קמ"ש.

עוד באותו נושא

קרוסאובר מתרענן: מתיחת פנים טכנולוגית, ממוקדת ל-רנו קדג'אר

לכתבה המלאה
רנו מגאן גראן טור בישראל. יצרן, אתר יצרן
מערכת מולטימדיה המופעלת דרך מסך ענק עם תמיכה מלאה בעברית/אתר יצרן, יצרן

המגאן גראן טור מגיעה בשתי רמות גימור, גרסת הכניסה מכונה LIFE ורמת הגימור הגבוהה יותר ZEN SRF. ברמת הכניסה ניתן למצוא בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה בעלת מסך ענק דמוי טאבלט בגודל 10 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד, תצוגת מערכת ניווט של WAZE, רדיו אינטרנטי, אפליקציות חניה ותמיכה מלאה בעברית. עוד ברשימה, חיישני חנייה, בקרת שיוט וחישוקי 16 אינץ' עם צלחות נוי.

רמת הגימור ZEN SRF מוסיפה גג פנורמי חשמלי, בקרת האקלים מפוצלת ומקבלת גם יציאות מיזוג למושב האחורי, חיישני אורות וגשם, הנעה ללא מפתח, תאורת לד, חישוקי סגסוגת ועוד.

רנו מגאן גראן טור בישראל. יצרן, אתר יצרן
580 ליטרים בתא המטען/אתר יצרן, יצרן

מפרט הבטיחות, בעבר גאוות המכוניות של רנו דווקא לא מרשים, עם היעדר של מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות. כך שתיקון סטייה מנתיב ובלימה עצמאית אין כאן, אלא רק מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

רמת הגימור LIFE תעלה 134 אלף שקלים ואילו רמת הגימור ZEN SRF מתומחרת ב-137 אלף שקלים.

רנו מגאן גראן טור בישראל. יצרן, אתר יצרן
כרגע עם מנוע דיזל 1.5 ליטר בלבד/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully