וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בן אל תבורי שובר את הרשת בסרטון אירוטי

19.10.2018 / 0:01

בזמן שמייגן והארי הודיעו שהם מצפים לבייבי חדש שיגיח למשפחת המלוכה, הרשת סערה בעקבות הסרטון האירוטי של בן אל תבורי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם חזרה לעבר, אי שם בשנות ה-90 כשאחד התפקידים הנחשקים היה דווקא בהפסקת הפרסומות, אז קיפצו שלל כוכבים לצד התינוק המתוק של במבה. כעת, נראה שבחברת אסם החליטו לשחזר את ההצלחה וליהקו לתפקיד החתיך התורן את מאור שוויצר שירקוד לצד התינוק החמוד.

מאור שוויצר. אביב חופי
יודע לרקוד? מאור/אביב חופי

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת דוגמנית שלא צריכה שום תינוק בשביל להכתיר אותה כאחת הדוגמניות המצליחות, אז תגידו מזל טוב לסתיו סטרשקו שמלבד קריירה משגשגת - מטפחת בימים אלו גם זוגיות חדשה ודביקה במיוחד. אז את שם הבחור אי אפשר לחשוף, רק נספר שמדובר בבחור אמריקאי שנמצא בישראל בתקופה האחרונה וכמו שזה נראה הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום בטח לא אחרי שהשניים נתקעו בחולות של חוף דור עם הרכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סתיו סטרשקו. תמונות גולשים
מאוהבים. סתיו והחבר/תמונות גולשים

הגענו כבר למקום השלישי עדיין באיחולי מזל טוב רק שהפעם לזוג המלכותי האהוב של כל הזמנים - מייגן מרקל והנסיך הארי - שהודיעו השבוע כי הם מצפים ליורש עצר מלכותי שיצטרף לבית המלוכה בעוד מספר חודשים. לשניים לא הייתה ברירה אלא לשחרר את הידיעה זאת לאחר ששמועות החלו לצוץ בעקבות הופעתה של מייגן בחתונתה של הנסיכה יוג'יני.

מייגן מרקל. GettyImages
שיהיה במזל. מייגן והארי/GettyImages

אל המקום השני והלא כל כך מכובד מגיע דן מרגלית, שרגע לפני פרסום כתבת התחקיר על מעלליו המיניים, תפס צלם הפפראצי של וואלה! סלבס את העיתונאי החשוד בשיחה צפופה עם עמוס שוקן, הבוס של מעיתון "הארץ" - שם גם עובד מרגלית. כמו שזה נראה, הבוס הקשוח בישר לעובד שלו על הכתבה שהתפרסמה יום למחרת.

דן מרגלית, עמוס שוקן. ניר פקין
שיחת יחסינו לאן. דן ועמוס/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הסרטון שאיים לשבור את האינטרנט. כן, נראה שלקים קרדשיאן יש מתחרה והוא ישראלי לכל דבר. ככה זה שסרטון של בן אל תבורי מענג את עצמו במצלמה דולף לרשת. בסרטון, נראה כי בן אל מנהל שיחה וירטואלית עם מישהי שגם טרחה לצלם את כל השיחה ולהפיץ אותה.

בן אל תבורי. צילום מסך
שבר את הרשת!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully