וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ב.מ.וו X7

17.10.2018 / 16:36

כחודש לפני ההצגה הרשמית שלו, ב.מ.וו מפרסמים את הפרטים המלאים אודות ה-X7. הקרוסאובר הענק בעל שבעת המושבים צפוי להגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019

אתר יצרן

המהלך הושלם, סדרת ה-X של ב.מ.וו נפרסת כעת על פני כל הספרות המקיפות את קו הדגמים של היצרנית, X1, X2, X3, X4, X5, X6 וכעת לפניכם בתמונות רשמיות ופרטים מלאים ה-X7.

עם הדגם הזה, מכוונת ב.מ.וו להתחרות בכלי רכב כמו ריינג' רובר, מרצדס GLS ואחרים, בעיקר בשוק האמריקני והסיני. מהלך טבעי מאוד, בשל החלל שנוצר בין כלי רכב כמו X5 או אודי Q7 לבין מפלצות האולטרה יוקרה של בנטלי עם הבנטגה ורולס רויס קולינן.

הפלטפורמה שלו, ה-CLAR הינה הפלטפורמה המודולרית העדכנית והמתקדמת ביותר של ב.מ.וו, הוצגה עם הסדרה 7 אי אז ב-2015 ומשמשת את שלל דגמי החברה כולל סדרה 3 החדשה וכעת, גם את ה-X7. בנוסף לשימוש נרחב בסיבי פחמן ואלומיניום להפחתת משקל, לעניין הזה יש משמעויות בעיקר בשל העובדה כי היא כזו המואתת על עתיד חשמלי-פלאג אין עבור הרכב המגודל.

כמה מגודל? אלו המספרים של הקרוסאובר החדש. אורך כללי של 515 ס"מ, רוחב של 200 ס"מ וגובה של 181 ס"מ, בסיס הגלגלים הוא 311 ס"מ - עמוק בתחום של מכוניות הפאר הגדולות הרבה יותר מאשר ריינג' רובר, מרצדס GLE או אודי Q7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully