וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המתקדם בעולם? חברת וואווי הכריזה על ה-Mate 20

וואווי, אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, הכריזה היום (ג') על סדרת מכשירי ה-Mate 20. הסמארטפונים החדשים כוללים תכונות שטרם נראו בעולם. בין היתר: המכשירים כוללים 4 חיישני צילום ואפשרות הטענת סמארטפונים אחרים בצורה אלחוטית. עמית לגו עם הפרטים מההשקה

צלמים זמניים מורשים

היישר מפרברי לונדון, ענקית הטכנולוגיה הסינית וואווי קיימה היום (ג') את אירוע ההכרזה של מכשירי ה-Mate הנחשבים למכשירי "עבודה" המתחרים בעיקר ב-Galaxy Note 9 ובסדרת ה-V של LG. סדרת ה-Mate קיימת כבר שנים ומתבלטת בעיקר בתכונות הייחודיות שלה, כמו המסך הגדול במיוחד, החומרה המצוינת וכן מערך הצילום המתקדם ביותר שוואווי משלבת בה מדי שנה. הפעם החברה לוקחת את סדרת המכשירים צעד אחד קדימה ומשלבת כמה פיצ'רים חדשים שטרם ראינו במכשירים מבית החברה הסינית.

החברה הכריזה על שלושה סמארטפונים חדשים: ה-Mate 20, Mate 20Pro ועל ה-Mate 20X שמיועד בשלב זה רק לשוק הסיני. המפרט של המכשירים כרגיל מתאפיין בטוב ביותר שיש לעולם הטכנולוגיה להציע: המייט 20 פרו מגיע עם מסך בגודל 6.39 אינץ' ועם פאנל מסוג OLED, בעוד שהדגם הנמוך יותר בסדרה, המייט 20, מגיע עם מסך מעט גדול יותר בגודל 6.53 אינץ', אך עם פאנל מסוג LCD. בשני הדגמים החדשים נזכה לראות את ערכת השבבים מתוצרת החברה הסינית "Kirin 980" ו- 6 גיגה זיכרון ראם בדגם הפרו ו-4 גיגה זיכרון ראם בדגם הרגיל ו-128 גיגה לאחסון.

וואווי mate 20. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
וואווי מייט 20: לא ויתרו על המגרעת אבל כן צמצמו אותה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

חשוב לציין שהמפרט הוא דווקא החלק השולי והפחות מעניין במכשירים החדשים. מלבד הנתונים הטכניים, החברה הסינית בחרה להתמקד דווקא במערך הצילום המשופר, שכידוע נעשה בשיתוף עם חברת הצילום הגרמנית Leica. דגם הפרו מגיע עם מערך צילום משולש בעל שלושה חיישנים: הראשון של 40 מגה-פיקסל בזווית רחבה ועם מפתח צמצם של f/1.8, החיישן השני עם 8 מגה פיקסל מסוג טלפוטו, המסייע בעיקר לצילומי עומק שדה עם מפתח צמצם של f/2.4 והחיישן השלישי עם 20 מגה פיקסל בעל זווית רחבה במיוחד עם מפתח צמצם של f/2.2.

ל-Mate 20 מערך צילום משולש, בדומה לגרסת ה-Pro: החיישן הראשי של 12 מגה פיקסל, החיישן השני של 16 מגה פיקסל עם זווית רחבה והחיישן האחרון של 8 מגה פיקסל, מגיע עם עדשת טלפוטו המיועדת לזום אופטי. העדשה הראשית תוכל לצלם עם ISO של 102540, מה שמאפשר צילום תמונות מוארות גם בתנאי תאורה חשוכים במיוחד. עוד ניתן לצלם תמונות תקריב (מאקרו) עם יכולות פוקוס גם ממרחק של שניים וחצי סנטימטרים בלבד. בשני המכשירים, רזולוציית הצילום בחיישן הקדמי זהה ועומד על 24 מגה פיקסל. לצד העדשה נמצא גם חיישן עומק, שיאפשר לנו לצלם אובייקטים באופן תלת מימדי. על הבמה הציגו את התכונה החדשה עם בובת פנדה, שלאחר מכן, המייט 20 הציג את הסריקה דרך המצלמה הקדמית באמצעות מציאות רבודה (AR).

עוד באותו נושא

וונדרוומן מסתבכת: גל גדות פרזנטורית ואווי נתפסה עם אייפון

לכתבה המלאה
וואווי מייט 20. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום משולש הכולל: מצלמה ראשית של 40 מגה פיקסל, 12 מגה פיקסל ו-16 מגה פיקסל./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

סדרת המייט 20 תגיע עם עוד כמה תכונות מיוחדות כשאחת מהן הצליחה לסקרן אותנו במיוחד. ה-Mate 20 יוכל להטעין מכשירים אחרים בצורה אלחוטית, כשגב המכשיר משמש כמשטח טעינה עם טכנולוגיית QI. כלומר, המשתמשים יוכלו להניח כל מכשיר הנטען בצורה אלחוטית ותומך בתקן Qi, על גב המייט 20 החדש והוא יטעין אותם. עוד בדגם הפרו נמצא, בפעם הראשונה במכשיר של וואווי, חיישן טביעות אצבע מתחת לפני המסך שישלב גם מנגנון זיהוי פנים. כמו כן, המייט 20 והמייט 20 פרו מגיעים עם עמידות בפני מים ואבק בתקנים IP53 ו-IP68, בהתאמה.

עוד בנושא:

וואווי השיקה את מכשירי הדגל החדשים P20 ו-P20 פרו
המדריך השלם: כל מה שצריך לדעת לפני שקונים סמארטפון חדש
עד כמה המצלמה של האייפון טובה? מבחן חדש קבע שלא כמו שאתם חושבים

צבע ה-Twilight שהוצג לראשונה ב-P20 חוזר בדגמים החדשים לצד ארבעה צבעים נוספים: שחור, כחול, זהב ורוד וירוק. עוד המייט 20 יגיע עם סוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה לעומת דגם הפרו, שמגיע עם סוללה בנפח 4,200 מיליאמפר שעה. וואווי הציגה גם טכנולוגיית טעינה מהירה חדשה בה תוכלו להטעין את המכשיר באחוז אחד תוך 30 שניות בלבד וב-70 אחוזים תוך 30 דקות.

וואווי הוסיפה להציג שעון חכם עם מסך AMOLED בגודל 1.39 אינץ'. על פי דברי החברה, השעון החדש יציע חיי סוללה של כשבועיים וכולל חיישן דופק הפועל באופן רציף. השעון יגיע בשני דגמים: האחד עם רצועת סיליקון ומראה המכוון יותר לספורטאים ואילו הדגם השני בעל מראה יותר קלאסי ומגיע עם רצועת עור. לצד השעון הוצג גם צמיד חכם עם מסך מגע בעל פאנל מסוג AMOLED בגודל 0.95 אינץ' .

סדרת המייט 20 החדשה של וואווי. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום משולש: חברת וואווי מכריזה על סדרת ה-Mate 20 החדשה./מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

עוד וואווי הציגה שעון חכם עם מסך AMOLED בגודל 1.39 אינץ'. לדברי החברה, השעון החדש יציע חיי סוללה של כשבועיים וכולל חיישן דופק הפועל באופן רציף. השעון יגיע בשני דגמים: האחד עם רצועת סיליקון ומראה המכוון יותר לספורטאים ואילו הדגם השני בעל מראה יותר קלאסי ומגיע עם רצועת עור. לצד השעון הוצג גם צמיד חכם עם מסך מגע בעל פאנל מסוג AMOLED בגודל 0.95 אינץ' .


הסמארטפונים צפויים להגיע לישראל במהלך השבועות הקרובים כשבשלב זה לא ברור מתי יגיע השעון החכם. המייט 20 בגרסת הלייט צפוי לעלות 1,749 שקלים, המייט 20 בגרסה הרגילה צפוי לעלות כ-2,999 שקלים עבור הדגם עם 4 גיגה זיכרון ראם ואילו המייט 20 פרו, בגרסה הבכירה ביותר, צפוי לעלות כ-3,999 שקלים. כאמור, מועד השקת השעון בישראל לא ברור וכך גם מחירו. לעומת זאת, הצמיד החכם שוואווי השיקה צפוי לעלות כ-499 שקלים. אם חשקתם לשים את ידיכם על גרסת הפורשה, נאלץ לאכזב אתכם מכיוון שהוא יהיה זמין בינתיים רק באסיה.


הכותב הינו אורח חברת וואווי בלונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully