איור חולצה. ואיור: דונה וינברג,
ואיור: דונה וינברג

מזיכרון מבאס לטופ הורס: כך תשדרגי את החולצה של האקס

16.10.2018 / 12:55

נפטרת מהבחור אבל לא מהחולצות שהוא השאיר מאחור? אז כן, את יכולה לזרוק ולטעון שהתגברת עליו, או שאת יכולה לעבד את הרגשות האלו ולהפוך את הפריטים הללו לשלך - לא לזרוק, לגזור: שלוש דרכים לשדרוג החולצה של האקס לאחר פרידה

יש כל מיני דרכים להתגבר על האקס ולהיפתח לאהבה חדשה, אחת מהן היא לשרוף את כל הרכוש שלו ולגזור את הפנים שלו מהתמונות המשותפות. אבל אנחנו לא בסרט אמריקאי. מה כן? את יכולה לשמור את החולצות שלו, לשנות אותן לגמרי עד כדי כך שכבר לא יזכירו אותו בכלל ולשדרג את המלתחה שלך ואגב, זה רק נשמע מסובך. את לא צריכה לפתוח חוברת בורדה משנות השמונים או ללמוד תפירה בן לילה, את כן צריכה מספריים, דבק, טוש שחור וקצת טעם טוב.

גזרי אותה

איור חולצה.
הרווחת גם חולצה וגם ריפוי בעיסוק

כך תהפכי את המכופתרת שלו לטופ בוקרים סקסי
מצד אחד יש לך את מגפי הבוקרים החמודים האלו שקנית שנה שעברה ולא מתאימים לשום דבר ומצד שני, יש איזו מכופתרת או שתיים שהוא השאיר במגירה שהקצית לו, ואין סיכוי שהוא מקבל חזרה. קבלי שדרוג:

חומרים
המכופתרת שלו (אם עברו שבועיים ומעלה, היא כבר שלך)
מספריים
טוש סימון (אם את הארדקור, אפשר להסתדר גם בלי)

1. הצווארון:
הצווארון הוא הסממן הויזואלי העיקרי של החולצה הגברית, גזירה פשוטה של החלק העליון שלו תהפוך אותו לצווארון סיני חמוד.

2. שרוולים:
אם את רוצה חולצה לחורף, גזרי רק את החפתים לפי קו התפר שמחבר אותם לשרוול. אם זה לקיץ, את יכולה לגזור את כל השרוולים ולהפוך את החולצה לגופייה. הגזירה צריכה להיות בצד הפנימי כדי להוריד את השרוולים לחלוטין בלי להשאיר את תפר החיבור בין הכתפיים לשרוולים.

3. המכפלת:
כמו בכל חולצה, יש לך את האופציה פשוט להפוך את החולצה לקרופ על ידי סימון בטוש. את הסימון כדאי לך לעשות בדיוק מקסימאלי. אם יש לך סרט מדידה, מעולה, אם לא אז גם סרגל יעבוד. ראשית, מדדי את החולצה, החליטי על קו המכפלת החדש ומדדי את המרחק מהמכפלת הנוכחית ועד לגובה שאת רוצה לגזור. את קו המכפלת החדש תסמני בכמה נקודות שמרחקן מהמכפלת הקודמת זהה בכל המקומות כדי לקבל קו ישר.

4. קשירה:
מודדים כ-6 עד 10 ס"מ מאמצע החולצה לשני הצדדים, ומסמנים את המיקום, כדי לא לגזור אותו בטעות. שתי הרצועות שיישארו יהיו רצועות הקשירה.

איור חולצה.
איור חולצה

קשטי אותה

לחובבות היצירה או כאלו שפחות מתחברות למספריים וקווים ישרים, יש עוד אופציות, אפילו יותר כיפיות.

פאצ'ים
אותם תוכלי למצוא בהמוניהם, מוכנים בחנויות. יש כאלו שמתחברים בתפירה אבל גם שרק צריכים גיהוץ בחום מסויים ומחזיקים נפלא. את הפאצ' אפשר למקם קדימה, על הצווארון ובעצם, בכל מקום שתרצי ועד כמה שתרצי להסוות את החולצה המקורית.

תחרה
אופציית נוספת היא לקחת חתיכת תחרה או בד עם טקסטורה, או בד מנצנץ, לגזור חתיכה לפי הצווארון או הכיס ולהדביק עם דבק גוטרמן לבדים, מה שישנה את אופי החולצה לגמרי.

צבעי אותה

איור חולצה.
איור חולצה

כמעט בכל חנות יצירה תוכלי למצוא שקית צבע לבדים - שיטה זו יעילה בעיקר אם החולצה בצבע לבן או בהיר ועשויה מבד טבעי. אפשר לבדוק את הרכב הבד על התגית בפנים החולצה - אם זה כותנה, מעולה!

לא חייבים להתלכלך ולהשתמש בדלי. ניתן לשים את שקית הצבע במכונת הכביסה, במקום שבו את שמה את אבקת הכביסה (לא לשים מרכך!) ולעקוב אחר ההוראות שמאחורי השקית. אם בחרת בשיטה זו, כדאי לנקות את המכונה אחר כך ולמנוע צביעה של פריטים אחרים בכביסה, העבירי את המכונה מחזור כביסה אחד כשהיא ריקה ומתוגברת באקונומיקה לפני הכביסה הבאה. האופציה הנוספת היא לצבעו את החולצה בדלי או גיגית - שמים את שקית הצבע עם מים רותחים ומלח גס לפי ההוראות וטובלים את החולצה.

ואם את כבר מחפשת מישהו חדש, הנה כמה אופציות

והנה סרטון שמצאנו שמראה לך 15 דרכים שונות ללבוש את המכופתרת שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully