וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' חושף: "התערבנו בחדר ההלבשה, לא האמנו שרונאלדו יעזוב"

הקשר הקרואטי גילה ששחקני ריאל מדריד ערכו ביניהם התערבויות באשר לאפשרות שהפורטוגלי יעזוב, וכולם היו בטוחים שהוא יישאר: "לא ציפיתי שהוא וזידאן יעזבו, אבל לכל אחד הבחירות שלו בחיים"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד עברה זעזוע לא פשוט הקיץ, כשהכוכב הכי גדול שלה כריסטיאנו רונאלדו עזב ליובנטוס וזינאדין זידאן, המאמן שהצעיד אותה לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, עזב גם הוא.

לוקה מודריץ', אולי השחקן המשמעותי ביותר בריאל מדריד בעונה שעברה לצד רונאלדו, התראיין למגזין "פרנס פוטבול", לקראת טקס כדור הזהב אליו מודריץ' מועמד. הקרואטי, שהוביל את הקמפיין המופלא של קרואטיה במונדיאל כבר נישל את רונאלדו וליאונל מסי מפרסי שחקן השנה של פיב"א ואופ"א, וכעת הוא עשוי לשבור דואופול בן עשור גם בפרס כדור הזהב.

עוד בנושא
ברצלונה מחפשת מחליף לסוארס, קשישטוף פיונטק וניקולא פפה מועמדים
ארתורו וידאל לא מרוצה: "איך אפשר להיות שמח שאתה לא משחק"?
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא ציפה שיעזוב. רונאלדו במדי ריאל מדריד/רויטרס

"לא צפיתי את העזיבה של שניהם", חשף מודריץ', "לא האמנתי שזידאן יעזוב, וכך גם רונאלדו. למען האמת, אפילו עשינו התערבויות בחדר ההלבשה, אם רונאלדו יישאר או לא. לא האמנו שהוא יעזוב, אבל כל אחד עושה את הבחירות שלו בחיים", אמר.

הקשר גם התייחס לאפשרות שיזכה בתואר היוקרתי: "לזכות בכדור הזהב? אני לא אוהב לדבר על זה. בטח לא אעיד על עצמי שמגיע לי לזכות, אלא אתן למומחים שמצביעים להכריע. זו הייתה בלי ספק השנה הטובה בקריירה שלי, ואני פשוט מקווה להמשיך ללכת באותה הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully