וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה עשית את זה?": אשלי גרהאם ירדה במשקל והרשת סוערת

גל סלונימסקי

16.10.2018 / 12:00

תמונה של דוגמנית הפלאס סייז המובילה בעולם אשלי גרהאם הסעירה את הטוקבקסיטים - שטענו כי היא איבדה את הקימורים שהיו סימן ההיכר שלה: "ככה נראית דוגמנית למידות גדולות?"

אשלי גרהאם. GettyImages
איפה הקימורים מאמי? אשלי גרהאם, השבוע/GettyImages

האם יכול להיות שדוגמנית הפלאס סייז הכי מובילה בעולם, אשלי גרהאם, מי שמאז ומתמיד נלחמה בנושאים של דימוי גוף ושמנופוביה - נכנעה לתכתיבי החברה וירדה במשקל? ברשת תוקפים את הדוגמנית וטוענים כי היא איבדה ממשקלה בתקופה האחרונה, ירדה משמעותית בהיקפים, איבדה את הקימורים שהיו סימן ההיכר שלה - ובכך בגדה ב"אני מאמין" שלה.

הסערה ברשת החלה בסוף השבוע האחרון, אז הגיעה גרהאם לפאנל אופנה של המגזין ווג בניו יורק לצד ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר ומשפיענים נוספים בתעשייה. גרהאם הגיעה לבושה בשמלה צבעונית של המעצב פראבל גורונג שהדגישה את קימורי הגוף - שהיו ואינם. השמלה, שהייתה די צמודה, חשפה כי דוגמנית הפלאס סייז רזה מהרגיל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תמונת המריבה מהאינסטגרם - תשפטו בעצמכם

מיד לאחר שפורסמה התמונה בעמוד האינסטגרם של גרהאם, החל גל תגובות תוקפניות כלפיה, שתהו - האם היא מסווגת עדיין כדוגמנית פלאס סייז נוכח הירידה הניכרת? "ככה נראית דוגמנית למידות גדולות?", כתב לה אחד הגולשים באינסטגרם.עוד עוקב המשיך בתהיות: "ירדת במשקל? למה? למה עשית את זה?". "אשלי נכנעה לזרם והפכה להיות רזה. היא כבר לא גאה בגודל שלה?", הגיב עוד מעריץ נלהב של הדוגמנית. אך התגובה הנחרצת ביותר הייתה כי "זה משקף את המצב האמיתי של קבוצה שלמה של נשים במידות גדולות - אפילו מי שמייצגת אותן יורדת במשקל".

עוד באותו נושא

מהפכת הפלאס-סייז של אשלי גרהאם כובשת את העולם הערבי

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם. GettyImages
"את נראית נהדר והעיקר שתרגישי טוב עם הגוף שלך"/GettyImages

אך גם במקרה הזה, שני צדדים למטבע. בין הטוקבקיסטים, היו גם כאלה ששיבחו את הירידה במשקל, כפי שנראתה בתמונות מהאירוע, וטענו שזכותה של גרהאם להיראות כרצונה. "וואו, את כל כך רזה עכשיו. אני רוצה להיראות טוב כמוך", כתבה לה אחת הגולשות. ובכדי ליישב את הסכסוך - ברור שהגיעו גם תגובות נייטרליות: "את נראית נהדר. עם קימורים, בלי קימורים - למי אכפת? כל עוד את אוהבת את הגוף שלך, כל היתר לא משנה". גרהאם מבחינתה עוד לא התייחסה לנושא ולא אישרה כי היא אכן ירדה במשקל או הפריכה את הביקורת בהסבר לפיו מדובר בשמלה מחטבת במיוחד או זווית מחמיאה. ההוכחות החותכות - בתמונת האינסטוש הבאה.

אשלי גרהאם על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
מובילה נושאים כמו דימוי גוף חיובי/GettyImages
אשלי גרהאם אפטר פארטי אוסקר 2018 וניטי פייר. GettyImages
האם איבדה את סימן ההיכר?/GettyImages
אשלי גרהאם בקמפיין בגדי הים של Swimsuits for All. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
"כבר לא גאה בגודל שלך?"/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

אשלי גרהאם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully