וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדבקות מחאה נגד שחר. במכבי חיפה מעריכים: לא אוהדי הקבוצה

קבוצת אוהדים של מכבי חיפה הדביקה מדבקות בבניין בו מתגורר הבעלים וכן במשרדיו ובמשרדי המועדון. על המדבקות נכתב: "שחרר אותנו". במועדון סירבו להגיב וטענו שאותם אנשים לא מייצגים את דעת הרוב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מחאת האוהדים נגד יעקב שחר עלתה שלב. קבוצת של אוהדי מכבי חיפה שמביעה בתקופה האחרונה את מחאתה נגד הבעלים גם במשחקי הליגה, החלה להדביק מדבקות נגד שחר בבניין שבו הוא מתגורר וכן במשרדיו ובמשרדי המועדון. על המדבקות מופיעה דמותו של שחר עם הכיתוב: "שחרר אותנו". האוהדים מסרו כי זו רק התחלת המחאה, ושבכוונתם לבצע צעדים נוספים בהמשך, בלי לאפשר למחאה לגלוש לפסים אלימים.

במכבי חיפה בודקים מידע לפיו חלק מאותם אנשי מחאה כלל לא אוהדי הקבוצה ושמו להם למטרה לפגוע במועדון. במכבי חיפה סרבו להתייחס לאירוע בטענה כי לא מדובר באוהדים המייצגים את דעת הרוב, אלא מיעוט של כמה בודדים.

מכבי חיפה מנצלת את פגרת הנבחרות לפעילויות קהילתיות והיום (שני) הקבוצה המשיכה במסורת שלה כאשר שחקני הקבוצה הקפטן רמי גרשון ועמית זנטי הגיעו לבית הספר היסודי אינשטיין בחיפה. זה היה מפגש ראשון מבין רבים השנה, בהם שחקני הקבוצה יקיימו הרצאות בבתי ספר יסודיים.

תלמידי כיתה ג'-ד' שהגיעו למפגש, שמעו מהשניים על מגוון נושאים כגון - קידום ערכים של כבוד, סובלנות, קבלת האחר, שוויון, אחריות אישית, מנהיגות חיובית, דו קיום והגשמה. זנטי וגרשון ביקשו מכל תלמיד ותלמידה ללכת אחרי החלום שלהם בלב שלם ובכל הכוח.

מדבקות שאוהדי מכבי חיפה הדביקו נגד יעקב שחר. תמונות גולשים,
המדבקות נגד יעקב שחר/תמונות גולשים
מדבקות שאוהדי מכבי חיפה הדביקו נגד יעקב שחר. תמונות גולשים,
מדבקות שאוהדי מכבי חיפה הדביקו נגד יעקב שחר/תמונות גולשים
מדבקות של אוהדי מכבי חיפה נגד יעקב שחר. צילום גולשים,
מדבקות של אוהדי מכבי חיפה נגד יעקב שחר/צילום גולשים
מדבקות של אוהדי מכבי חיפה נגד יעקב שחר.
מדבקות של אוהדי מכבי חיפה נגד יעקב שחר

זנטי גם המליץ לילדים לעשות כל דבר עם המון תשוקה, כשבמקביל חשוב ללמוד מטעויות. הקשר הצעיר התייחס לכרטיס האדום האחרון שספג, כשאמר: "לפני שבועיים קיבלתי לצערי כרטיס אדום במשחק. אני מאוד מצטער על זה, זה נבע מרצון להוכיח את עצמי. עליתי עם מלא התלהבות ומההתלהבות הזו עשיתי דברים בחוסר אחריות. חשוב מאוד ללמוד מדברים כאלה ולדעת לשפר אותם בעתיד, כדי שההתלהבות תנותב למקומות הרבה יותר מועילים ומשמחים". לאחר מכן התלמידים שאלו את השחקנים שאלות ולסיום הצטלמו עימם וקיבלו מהם חתימות וכדור חתום.

צפו בגרשון וזנטי בבית הספר (צילום באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully