וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמרפסת של הדירה הזו כמעט אפשר לגעת בגלים

בשיתוף ARCDB

15.10.2018 / 14:31

קשה להתחרות עם נוף של קו ראשון לים: בעשור השישי לחייהם החליטו בני הזוג לעבור לדירה חדשה בבת ים, כשלצד הנופים הכחולים, ביקשו לעצמם בית מודרני ויוקרתי. בעזרת סקלת צבעים מונוכרומטית, משחקי צורות בריהוט ואווירת דירת נופש - מצאו את חוף המבטחים המיוחל

דירה בבת ים. אלעד גונן,
הנוף אל הכחול האין סופי גונב את ההצגה/אלעד גונן

הדיירים: זוג בגלאי החמישים לחייהם
מיקום: בת ים
שטח: 114 מ"ר
עיצוב פנים: ארז חייט

העיר בת-ים חווה פריחה מחודשת עם פרויקטים יוקרתיים הנבנים לאורך הטיילת התוססת ומשקיפים לעבר הים התיכון. מעצב הפנים ארז חייט ליווה זוג בגילאי החמישים לחייו שעבר לבת ים לדירת קבלן וחיפש מראה יוקרתי בשפה עיצובית אחידה, שתתאים בדיוק לצרכיו.

"רצינו לייצר תחושה של פתיחות לעבר הנוף וקווים נקיים. הזזנו את מיקום הסלון על מנת להגדיל את הבית ולהשיג מראה הרמוני. ביצענו הנמכות תקרה לשמירה על ויזואליות נקייה, ללא חציצות שיוצרות רעש בעין".

דירה בבת ים. אלעד גונן,
סולידי אך עם טוויסט מודרני - מבט אל הסלון/אלעד גונן

הבית מעוצב במראה מודרני אקסקלוסיבי, שמבוסס על חומרי גלם משובחים ופלטת גוונים מונוכרומטיים. הכניסה לבית מחופה בגרניט פורצלן דמוי בטון ובסלון, הלב הפועם של החלל, ריהוט קליל בצבעוניות נעימה. בולטת בנוכחותה ספה מרחפת ונמוכה, אליה מצטרפים שלושה שולחנות סלון שמשלבים ברזל, שיש ופליז. הם בנויים על רגליים קלילות שעליהן משטחים גאומטריים בצורות שונות, שמספקים שקט מחד ועניין מאידך. על אלה צופות זוג כורסאות, שמאחוריהן נתלה וילון בגוון לבן מלוכלך ובטקסטורה מיוחדת. הוא מסתיר את חלונות האלומיניום הכהים ומתחיל קו המשכי כלפי שאר הווילונות שעוטפים את הבית כולו עד למטבח.

עוד באותו נושא

לחיות בתוך ציור: הצצה לבית של אספן אמנות

לכתבה המלאה
דירה בבת ים. אלעד גונן,
מסגרות החלונות מתכתבות עם הריהוט השחור המעודן/אלעד גונן

בסלון מונח שטיח אפור המוסיף לתחושת החמימות, מאגד את כל פרטי הריהוט שעליו ומבליט אותם. הקו הסגנוני ממשיך גם לקיר הדומיננטי שבחלל, עם עץ אגוז אמריקאי לגב הטלוויזיה, עץ אלון שחור בטכניקת התזת חול עבור הדלת וארונות האחסון העליונים, וחיפוי בדוגמת שיש קררה לחלק התחתון של ה"מזנון".

דירה בבת ים. אלעד גונן,
נגיעות עץ במיקומים שונים בחלל המגורים מוסיפות חמימות/אלעד גונן

"נגרות האלון השחור מאריכה את ויזואלית את הקיר ופוערת בו דלת שמסתירה את מבואת הכניסה לממ"ד, כמו גם מדגישה את הקומפוזיציה עבור הטלוויזיה. לא פחות חשוב, היא משמשת גם כפתרון אלגנטי להסתרת השירותים, שהיו חשופים לסלון ובנוסף לכך מסתירה את תעלת מיזוג האוויר. בחלקה התחתון, מעל הטלוויזיה, תוכננה תאורה נסתרת המתאימה עצמה לשעות הלילה", אומר המעצב.

גופי תאורה שקועים ועגולים בצבע שחור, וכמו כן פס תאורה שחור מגנטי נבחרו עבור הסלון. גם תאורת המטבח שקועה לגמרי, בדמותם של שני קווים אורכיים שחוזרים על הקווים של האי שממוקם תחתם.

דירה בבת ים. אלעד גונן,
חמישים גוונים של אפור/אלעד גונן

פינת האוכל הוצבה בין הסלון למטבח, משקיפה לעבר הים ומוארת בגוף תאורה תלוי מינימליסטי שעשוי פליז. היא מציגה משחק הרמוני של ניגודיות חומרית בין השולחן האטום והתאורה השקופה. חיפוי המטבח הינו הדפסה של דוגמת עץ שיצר המעצב על גבי זכוכית מאט. הגרפיקה שלו חוזרת על גבי קיר הכח השחור, ששולבו בו קווים שחורים היוצרים מעין צל על המשטח. התוצאה שמתקבלת בזכות הגרפיקה מזכירה עץ תלת מימדי.

"חשוב לי בפרויקטים כמו זה לגעת בפרטים הקטנים ביותר, כשאפילו את האקססוריז אני מכין בעצמי. הפרויקט משלב פנים וחוץ, עם הנוף האורבני ונוף הים ובכל בחירה עיצובית שומר על אלגנטיות ויוקרה אותה חיפשו הדיירים".

דירה בבת ים. אלעד גונן,
כשהפנים והחוץ נהיים אחד/אלעד גונן
דירה בבת ים. אלעד גונן,
בפריטי התאורה שנבחרו עבור הדירה ננקט קו מינימליסטי ביותר/אלעד גונן
דירה בבת ים. אלעד גונן,
קיר כוח דומיננטי בשחור משלב בתוכו את דלת הכניסה אל הממ"ד/אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully