וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את המייזו 16th: הראשון בישראל עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך

14.10.2018 / 14:30

הוא זמין ב-2 גרסאות במחיר של 1,999 ו-2,299 שקלים והוא הסמארטפון הראשון בישראל עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך. מדובר בסמארטפון החדשני ביותר בישראל וגם באחד המשתלמים. בדקתי את מכשיר הדגל החדש של מייזו והתמכרתי לקורא טביעות האצבע

צלמים זמניים מורשים

בשנים האחרונות אנחנו רואים סמארטפונים "טובים יותר", כלומר בלי שום חדשנות ועם שיפורים לחומרה הקיימת. המשפט "טוב יותר" חוזר לעיתים תכופות: "מצלמה טובה יותר", "מעבד טוב יותר", "מסך טוב יותר", אבל אנחנו לא רואים באמת חדשנות. בשנתיים האחרונות יצרניות הסמארטפונים עובדות על פיתוח סמארטפונים בעלי מסך נטול שוליים כשהעתיד הוא סמארטפון שכולו מסך, ללא שוליים כלל. הדרך לשם היא ביצירת סמארטפונים עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך ובשנה האחרונה אנחנו רואים לא מעט חברות שעושות את זה. חברת מייזו המיובאת לישראל על ידי רשת החנויות באג, השיקה בשבועות האחרונים את המייזו 16th המגיע עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך ובדקנו על מה כל ההתלהבות.

עיצוב

השנה חברת מייזו השיקה שני מכשירי דגל, תחילה את המייזו 15 כשנתפסה לא מוכנה בשעה שיצרניות אחרות משווקת מכשירים עם מסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין". התגובה המהירה של מייזו הייתה מכשיר ביניים עם מפרט בינוני ובמחיר אטרקטיבי. המייזו 16 לא כל כך שונה ממנו, אולם הוא מציג יחס גוף מסך משופר, כלומר השוליים צרים במיוחד ולמייזו יחס גוף מסך של 84.3 אחוזים. אם מייזו בעבר חטאה בייצור סמארטפונים שמגיעים ברמת בניה נמוכה, הרי שהיא כבר לא שם. המייזו 16 מיישר קו, כמעט, עם שאר היצרניות הגדולות. המכשיר מרגיש מאוד יוקרתי כשהגב מיוצר כולו בנוי מזכוכית ואילו רק המסגרת, מרגישה ממתכת מעט זולה.

עוד בנושא:

מייזו מבטיחים: מאז אייפון 10 לא ראיתם כזה טלפון מהפכני
קורא טביעות אצבע במסך וגלקסי נוט 9: הצצה ראשונה לסמארטפונים החדשים
מבלי לקרוע את הכיס: שלושה סמארטפונים עד 999 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully