וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אישה טענה שאני מניקה את הבת שלי כדי לגנוב ולפתות את בעלה"

18.10.2018 / 0:14

רקה ניארי, צלמת מניו יורק, סיפרה על התקרית ההזויה שעברה במהלך טיסה, והסבירה למה היא מקדישה את חשבון האינסטגרם המרהיב שלה כדי לקדם הנקה בפומבי. למרבה הפלא: בעיקר נשים יוצאות נגדה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אם לילדה בת 3 הואשמה על ידי אישה אחרת בטיסה בכך שהיא מניקה את בתה בפומבי על מנת לפתות את בעלה באמצעות חשיפת שדיה. רקה ניארי, 39, צלמת מניו יורק, סיפרה שהיא הייתה בטיסה מניו יורק לבודפשט והאכילה את בתה בת השנתיים ו-10 חודשים, כשלפתע ניגשה אליהם אישה והחלה לתקוף אותה.

"היא כינתה אותי 'מגעילה', והמשיכה לגדף ולקלל אותי", אמרה ניארי, "מתברר שהיא חשבה שאני מנסה לגנוב לה את הבעל על ידי ההנקה שלי בזמן נחיתת המטוס".

עוד בנושא
עשתה את זה שוב: תמונת הנקה חדשה של כריסי טיגן משגעת את הגולשים
"אנשים לא מנידים עפעף מול צילומי עירום, אבל עם הנקה יש להם בעיה"

לניארי יש 39 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם, אותו היא מנצלת על מנת לקדם את חשיבות ההנקה ולהפיץ הסברים על היתרונות שבה ועל החשיבות של התהליך - מבחינה בריאותית ונפשית. לתקשורת היא סיפרה שהיא מניקה את הילדה שלה עד גיל יחסית מאוחר, וכמובן שמעולם לא השתמשה בתחליפי חלב שונים.

"הנקה זה דבר טבעי, והשדיים שלנו נועדו להאכיל את הילדים שלנו", אומרת הצלמת הפינית, "אני מניקה בכל מקום שבו הילדה שלי מבקשת, בין אם זה במסעדה, בפגישה, במטוס, ברחוב, ברכבת התחתית. במידה מסוימת, זה ניסיון שלי לצאת נגד הנורמה. חיכיתי שמישהו יתחיל להתלונן כדי שאוכל להסביר למה זה כל כך חשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully