fun in life. שנטי גדרון
שנטי גדרון

הדברים המיוחדים שתמצאי רק בהונג קונג: יומנה של דיילת

9.10.2018 / 17:55

אחד התענוגות הגדולים הוא שיטוט במקום חדש, ושופינג כמובן, לא רק של בגדים אלא של ניירות, מוצרי טואליטיקה, ופיצ'פקעס מוזרים ומהממים שיש בארצות אחרות, והכי חשוב - אין לאף אחת אחרת

לצד שלל חנויות שמחזיקות שטויות שאף אחד לא באמת צריך (נשבעת), הונג קונג היא יעד מוצלח מאוד לרכישות שיוציאו לכולם את העיניים. נראה שכל פעם שאני מבקרת בה, יש חנות חדשה מעניינת שנפתחת, או כזו שאני אוהבת לחזור אליה ולחדש מלאים. עיקר הרכישות שלי בהונג קונג הן לאו דווקא בגדים, אלא כל שאר הפיצ'יפקעס שמשמחים את הלב ואת שולחן העבודה/מדף האוספים.

Fun in life

ברחוב השוק המוכר והאהוב במרכז Mong Kok יש שלל חנויות כלי כתיבה ומוצרי נייר, עמוסות בהפתעות. אבל בין החנויות הצבעוניות יש אחת אליה אני חוזרת בכל פעם שנקראת Fun In Life (תמונה ראשית: שנטי גדרון) ובה אני קונה מחברות קטנטנות מעוצבות, עטים יפהפיים שמצטלמים נהדר לאינסטגרם, מחזיקי מפתחות ושאר מתנות קטנות ומעניינות שתמיד כיף לתת (וגם לקבל).
כתובת: Fa Yuen st. Mong Kok

Living Plaza by AEON

ליבינג פלאזה. שנטי גדרון
Living Plaza/שנטי גדרון

אפשר להגדיר את החנות הזו כ'הכל בדולר יפני' ובדומה לרשת דייסו שנפתחה בארץ, גם כאן תמצאו שלל מתנות, כלי הגשה, אלמנטים לבית ועוד מגוון מוצרים שימושיים, במחיר אחיד של 12 דולר הונג קונגי (שהם כ-6 שקלים). החנות נמצאת בקומה השלישית בתוך קומפלקס של מסעדות וחנויות נוספות, כך שלא ניתן לראות אותה מהרחוב, אז שימו לב לשילוט הצבעוני בכניסה לבניין, בכדי לא לפספס ולטעות.
כתובת: 601 Nathan road, Mong Kok

Cotton On

כחמש דקות הליכה מה-Living Plaza שוכן קומפלקס חנויות נוסף ששווה לבקר בו. על רשת Cotton On כבר סיפרתי לכם בכתבה על דרום אפריקה אבל החנות הספציפית הזו בהונג קונג מתהדרת בסקשן שלם של מוצרי הנייר והעיצוב של Typoאליהם אני מכורה. פרט לאלו תמצאו בה בגדים רכים ונעימים, הלבשה תחתונה כיפית ופריטי ספורט שווים במיוחד, מבדים איכותיים ובגזרות טובות.
כתובת: 625 Nathan road (Grand Plaza), Mong Kok

No-me

nome. שנטי גדרון
No-me/שנטי גדרון

אחרי שסיימתן עם מוצרי נייר, ממש ממול שוכנת חנות עיצוב אלגנטית ומדויקת להפליא, שמציעה כלי בית, מוצרי פנאי וגם בגדים, כולם מעוצבים בפשטות ובקווים נקיים. כלי הבית הם בין היפים שנתקלתי בהם לאחרונה, כלי המיטה רכים ומזמינים והבגדים מעוצבים בקו קלאסי שימושי. לא תמצאו פה פיסים יוצאי דופן בצבעוניות מוגזמת או עיצובים מיוחדים, אלא מוצרים שימושיים שלבטח ישמשו אתכם לאורך זמן רב. המחירים נוחים גם הם, אגב.
כתובת: 625 Nathan road (Grand Plaza) Mong Kok

Bonjour

הונג קונג בונז'ור. שנטי גדרון
Bonjour/שנטי גדרון

רשת בונז'ור היא אולי אחת הרשתות המשונות שנתקלתי בהן בהונג קונג, שכן מיקס המוצרים שתוכלו להשיג בה אף פעם לא היה נראה לי הגיוני. מנגד, ביקור באחת משלל חנויות הרשת הפזורות בהונג קונג בהחלט חוסך לא מעט זמן וכאב ראש, שכן בביקור אחד בה תוכלו להצטייד הן באוכל והן במוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה שימושיים. אני תמיד רוכשת בה מדבקות של טייגר באלם שמרגיעים שרירים תפוסים ודואבים שמצילות אותי בכל פעם מחדש, וחטיפים שונים ומשונים שכיף לנשנש עם חברים.
כתובת: ברחבי הונג קונג

Sasa

sasa. שנטי גדרון
Sasa/שנטי גדרון

היכל התהילה לכל מה שקשור באיפור וטיפוח. לצד חברות קוריאניות, יפניות וסיניות, מוכרות יותר או פחות, תמצאו גם מוצרים של חברות דראגסטור ויוקרה שאת שמותיהן תזהו(לדוגמא מייבלין, לוריאל, לנקום ודיור). שם אני תמיד מצטיידת במסכות בד, מוצרים של מותגים קוריאניים שקשה להשיג במקומות אחרים בעולם וטינטים לשפתיים שכיף לזרוק בתיק. מבחינתי מדובר בביקור חובה כשאני נמצאת באי. כתובת: ברחבי הונג קונג

לייק לפייסבוק כבר עשית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully