וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 חדרים עם קירות שחורים שיגרמו לכם לרצות לעבור לצד האפל

25.9.2018 / 8:27

בניגוד לסטיגמה, חללים שחורים לא חייבים להיות עגמומיים או להימצא רק בביתו של דרקולה. כשעושים את זה נכון, חדר עם קירות שחורים הוא הזדמנות להוספת אלגנטיות, תחכום, יצירתיות וסטייל לביתכם, ואנחנו כאן עם הוכחות. אמצו את האופל באהבה

הצבע שחור, שתמיד מביא איתו מימד של תחכום יכול להיות ללכת נהדר גם עם גוונים אחרים שנותנים תחושה דומה. למשל, בורדו או סגול חציל. ואם תוסיפו לזה קטיפה, תקבלו בהינף יד חדר שמשדר יוקרה, אבל לא מזיע בזמן שהוא עושה את זה.

חדר שינה עם קירות שחורים יכול להרגיש אינטימי וחמים בצורה מפתיעה. הסוד מאחורי הפיכתו לבועה עוטפת ונעימה היא הוספת טקסטורות ושכבות. חומרים טבעיים כמו עץ בגימור מיושן וריבוי כריות הפכו את החדר הזה לביתי ומזמין.

עוד באותו נושא

מהסלון ועד חדר השינה: איפה כדאי למקם את הכחול בבית ומה משדר הצבע הוורוד?

לכתבה המלאה

עור, זכוכית, פליז ובדים שונים הם כולם חומרים מצוינים להשתלבות בסלון ביתכם. אבל ברגע שתתנו להם את ההדגשה של הרקע השחור, הם יפיקו הרבה יותר ממאה אחוז מהפוטנציאל שלהם. נסו לדמיים את החדר הזה עם קירות בהירים. משהו בקסם הולך לאיבוד, נכון?

הצמחים שלכם יודו לכם - חדר שחור מושלם לתצוגת הירק שבביתכם. הצמחייה הירוקה תהפוך את החדר לביתי, ואילו הקירות השחורים יתנו את הרקע האולטימטיבי. איזו סימביוזה מושלמת.

יש סיבה למה השילוב של שחור עם לבן הוא אלמותי. משהו שם פשוט עובד. בחדר הזה הלכו על הגישה הטוטלית, עם קירות שחורים ופרטי ריהוט בלבן, וגם אתם יכולים להתמסר ל"קיצוניות" הזו.

כדי להוסיף עניין מיידי לחלל אפשר לבחור בטפט כהה במקום פשוט לצבוע את הקירות בשחור חלק. הטפט המאד עדכני וה"מוגזם" עם פרחים הפך את החדר הזה למלא אופי, שיקי ובלתי נשכח.

למה לעצור רק בחדרי שינה ואירוח? חדר רחצה שחור יכול להיות בחירה מפתיעה ומעניינת ביותר. כדי לייצר קלילות בחלל הכהה הוסיפו טקסטורות נוספות ואתם בוודאות תקבלו את אחת האמבטיות המיוחדות שאי פעם ראיתם.

כבר אמרנו שהרקע השחור הוא הרקע המושלם, אז למה לא לשלב אותו כרקע של קיר מדפים שלם? כל הפריטים שמוקמו בספריית המדפים בחדר זה מקבלים את הבמה שלהם והאפקט שמתקבל הוא מתוחכם וצעיר. בהחלט תנסו את זה בבית.

אחת הדרכים להפיכתו של חדר שחור למלא חיים הוא שימוש בהרבה צבע. הקירות השחורים יוציאו מהגוונים הרוויים אפילו יותר ממה שכבר יש בהם, ויהיו הליווי המושלם לשילובי צבעים לא סטנדרטיים של הספות, השולחנות ופרטי הנוי.

דובר רבות בנפלאות הפליז ועל איך המתכת הנהדרת הזאת מכניסה סטייל לכל חלל בה היא נמצאת. אבל הקיר השחור הוא כנראה החבר הכי טוב שלה. רק תראו איזו הדגשה קיבלו פרטי הפליז בחדר הרחצה הזה, ואיך הוא הפך לדבר הכי שיקי בסביבה.

אולי בניגוד למצופה, אבל קירות שחורים יכולים להיות הדבר הכי קליל ואוורירי בעולם. בסלון הזה הלכו על מיעוט בפרטי ריהוט ויצרו חלל מרווח, מואר ומינימליסטי.

במידה ואתם חוששים מהמוחלטות של קירות שלמים בשחור, מה עם לפגוש אותם בחצי הדרך? המטבח הזה קיבל הדגשה מודרנית של חצי קיר בשחור, כשהבחירה בחצי העליון יצרה חלל קליל, שיקי וכיפי.

ועוד לא אמרנו את הדבר הכי מובן מאליו. הצבע השחור הוא כנראה הצבע הכי קלאסי שקיים ובחירה בו כרקע לפריטים קלאסיים אחרים היא זיווג משמיים. בחלל זה הקיר השחור מקפיץ את היופי הטבעי של הפריטים בעלי מאפייני עיצוב סקנדינביים.

יום קיצי ובירה קרה, חופשה ויקיצה טבעית, ורוד ושחור - יש שילובים שפשוט נועדו להיות ביחד. כמה יפה הוא אזור הרחצה הזה, וכמה כוח מקבלת הקרמיקה הורודה (בגוון הכי נכון לעכשיו) מהקיר השחור שלצידה.

קירות שחורים יוסיפו לדרמה בפינת האוכל (דרמה מהסוג הטוב) ורק ירוויחו משילוב של ריהוט מודרניסטי בתוכה. כסאות אימס למשל, כמו אלה שנבחרו לפינת האוכל שבתמונה, הם פריט אהוב שלעולם לא יוצא מהאופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully