וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה כוכבי מישלן: החדידיות בדינר פארטי!

25.9.2018 / 8:10

אתם רגילים לראות אותן עם פנים חתומות על המסלולים הכי גדולים בעולם, אבל מסתבר שיש שם חוש הומור. ג'יג'י , בלה, יולנדה ואנואר חדיד בסרטון פרוע במיוחד למגזין ווג עם מיטב הלוקים משבוע האופנה בניו יורק

ג'יג'י חדיד, בלה חדיד, ווג. צילום מסך
סלט חסה. הדרסינג בצד. ג'יג'י ובלה חדיד/צילום מסך

שבוע האופנה בניו יורק סיטי הביא עימו לא מעט הצהרות אופנתיות כשהברנדים הגדולים בעולם הציגו על המסלולים את הקולקציות שלהם לאביב-קיץ 2019, אך מי שעקב באדיקות אחרי האושיות שפקדו את הראנווי והשורות הראשונות, הבין כי למשפחת חדיד היה מקום של כבוד .

אז אם לרגע היה נדמה כי הגרנד פינאלה לשבוע הזה היה ההריוניות בלנז'רי של ריהאנה, יש טוויסט חדש בעלילה והוא הרבה יותר מעניין. אמש פרסם מגזין ווג האמריקאי סדרת סרטונים מלאי ההומור תחת ההאשטג hadidhadidhadid#
בהם נראית אחת המשפחות המעניינות של עולם האופנה בפארודיה על ארוחת ערב סטנדרטית.

כך זה מתחיל - בלה חדיד נקראת לארוחה

הסופרמודלס המצליחות בעולם, ג'יג'י ובלה חדיד, אמן, יולנדה, שהיא כידוע אושיה בפני עצמה ואחיהן, אנואר בן ה-19(שהצליח לייצר לא מעט שערוריות כשהתמזמז עם הבסטי, קנדל ג'נר) נראים כשהם מתיישבים לדינר משפחתי, לבושים בבגדי הקוטור השווים שהוצגו לא מזמן על המסלולים.

האם המעושרת לבושה בשמלת מקסי של מארק ג'ייקובס בשילוב צווארון עם סטייטמנט וחגורה דמוי פרח תואמת, מקפיצה במגפון את בלה ששוכבת בטופ ותחתון דמוי מכנסון לבן של מייקל קורס. השיא מגיע כשהמשפחה משתטה בריקוד פרוע במיוחד - ג'יג'י מפזזת באופן לא חינני בטוטאל לוק של מארק ג'ייקובס, ובלה המשיכה בקונספט הלבן והפעם ברודארטה מכף רגל ועד ראש.

עוד באותו נושא

יופי חד פעמי: ג'יג'י חדיד מהפנטת על שער ווג ברזיל

לכתבה המלאה

ג'יג'י חדיד מעניקה תספורת קוטור

הבמאי הגאון, ברדייה זיאנלי, אותו אחד שאחראי לכל סרטוני המאט גאלה המטורפים של הכוכבים הגדולים בעולם החליט לסיים את ארוחת הערב המפונפנת במה שנראה בסוף כהרעלה - הכל בכדי להגיע לפריים המושלם כשהפמילייה שרועה על הרצפה, ואפשר לקבל מבט מקרוב על האאוטפיטים המשובחים שנבחרו בקפידה על ידי עורכת האופנה ג'ורדן ביקהאם.

בסצינת הסיום ג'יג'י חדיד בשמלה של ראף סימונס לקלווין קליין, אנואר בבלייזר של טום פורד, יולנדה בחולצה גברית לבנה של טורי ברץ' כשמעליה שמלה שחורה, ובלה חדיד מביאה את טרנד הנקודות בשמלה של קרולינה הררה. אל דאגה, כולם חיים בסוף.

ריקוד הוא לא הצד החזק שלהם

לפינאלה - חיסול ממוקד

או שמא הכל היה רק חלום?

ג'יג'י ובלה חורכות את המסלולים בשבועות האופנה

View this post on Instagram

🌧⚡️💫 @bof

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully