וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס באסיפה הכללית של ריאל מדריד: "תודה לך, כריסטיאנו רונאלדו"

נשיא ריאל מדריד התפאר בהישגיו ("חיים בתקופה היסטורית למועדון"), הודה לזידאן ולכריסטיאנו, הציג את הברנבאו המחודש ("האצטדיון הטוב בעולם") והבהיר: "לא נסכים לשחק בארה"ב". וגם: לופטגי מדבר על "התשישות" במועדון

פלורנטינו פרס, ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
מתפאר בהישגיו. פרס/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל מדריד ערכה היום (ראשון) את האסיפה השנתית הכללית עבור חברי המועדון, שבה נשיא המועדון פלורנטינו פרס התייחס למספר נושאים שעומדים על הפרק. בין השאר אמר פרס על הזכייה השלישית ברציפות באליפות אירופה ש"אנחנו חיים בתקופה היסטורית, שצריך לדעת להעריך", והתייחס גם לתרומתם החשובה של כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן לקבוצה. כמו כן הכריז פרס שריאל מדריד לא תסכים לקיים משחקי ליגה בארה"ב, כפי שהצהירה הנהלת לה ליגה שבכוונתה לעשות.

על כריסטיאנו רונאלדו אמר פרס ש"גדול המבקיעים בהיסטוריית המועדון הוא היורש הראוי של אלפרדו די סטפנו, ומעלליו יועברו לנצח מדור לדור. הוא דוגמה ומודל עבור כל שחקן שלובש את החולצה הזאת. תודה רבה לך, כריסטיאנו רונאלדו". על זינדין זידאן אמר פרס ש"זידאן נכנס להיסטוריה כאחד הגדולים בתולדות ריאל מדריד. זידאן הוא ריאל מדריד, וכמו כריסטיאנו, הוא יודע שזה תמיד יהיה הבית שלו".

פלורנטינו פרס מדבר על כריסטיאנו רונאלדו באסיפה של ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
יודעים להעריך את תרומתו. פרס על רונאלדו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

מבחינה ספורטיבית על הישגי המועדון אמר פרס ש"ריאל מדריד היא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שהיא אלופת אירופה גם בכדורגל וגם בכדורסל, ואנחנו גאים לחיות בתקופה כזאת. הזכייה ה-13 היא סופו של תהליך שהחל בשנת 2000, כי ריאל היא היחידה שמסוגלת לזכות בשלוש אליפויות אירופה רצוף, שהן חלק מהמטרות שלנו, יחד עם השלמת חידושו של הברנבאו, להחזיק בשחקנים הכי טובים בספרד ובעולם, לשים דגש על הדור הבא ולהעניק ערכים לצעירים".

פרס התייחס לסוגיה שמסעירה את הספרדים - האפשרות שמשחקי ליגה יתקיימו בארה"ב - ואמר: "אנחנו לא ניסע לארה"ב. אני לא יודע אינטרסים של מי זה משרת, אבל אלה לא האינטרסים של המועדון או של האוהדים, ואנחנו מסרבים לזה בתוקף".

כמו כן פרס הציג את הפרויקט העצום של חידוש אצטדיון סנטיאגו ברנבאו, כשהביא להצבעה את המימון (כ-520 מיליון יורו): "אנחנו עומדים לקבוע את גורלו של מה שעשוי להיות האצטדיון הטוב בעולם. אנחנו צופיםשהעבודות יחלו בשנה הבאה, ויימשכו שלוש שנים, בלי לפגוע בלוח הזמנים הספורטיבי שלנו. הטכנולוגיה תהיה אחד האלמנטים המרכזיים בפרויטק - סנטיאגו ברנבאו דיגיטלי - שם ייפגשו המיתוס והאגדה של ריאל מדריד. סנטיאגו ברנבאו יהיה פורץ דרך, מקום שייצג את העתיד של ריאל מדריד, המועדון הטוב בעולם, שיוכר גם כמועדון הגדול של המאה החדשה". בין השאר מדובר על גג נפתח ונסגר, עיצוב חדשני, הרחבת המוזיאון, מרכז קניות, מסך ענק ב-360 מעלות ועוד.

פלורנטינו פרס מדבר על זינדין זידאן באסיפה של ריאל מדריד. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
פלורנטינו פרס מדבר על זינדין זידאן באסיפה של ריאל מדריד/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

הברנבאו המחודש

ריאל מדריד מציגה: אצטדיון סנטיאגו ברנבאו המחודש. אתר רשמי
ריאל מדריד מציגה: אצטדיון סנטיאגו ברנבאו המחודש/אתר רשמי
ריאל מדריד מציגה: אצטדיון סנטיאגו ברנבאו המחודש. האתר הרשמי של ריאל מדריד, אתר רשמי
ריאל מדריד מציגה: אצטדיון סנטיאגו ברנבאו המחודש/אתר רשמי, האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל מדריד אירחה אמש (שבת) את אספניול וניצחה בקושי רב 0:1 ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה. ג'ולן לופטגי, ששוב השאיר את ויסיניוס ג'וניור מחוץ לסגל, גם נתן מנוחה לגארת' בייל ומרסלו שישבו על הספסל. בסיום המשחק המאמן הספרדי אמר: "זה היה משחק מורכב, גם בגלל האיכות של היריבה וגם בגלל שהיה לה שבוע שלם להתכונן אלינו", אמר לופטגי. "היינו עייפים אחרי המשחק מול רומא, אבל למזלנו יצאנו עם שלוש נקודות חשובות. ב-15 הדקות האחרונות של המשחק איבדנו קצת שליטה, כנראה בגלל התשישות שהשפיעה עלינו. המשחקים אחרי ליגת האלופות הם תמיד מסוכנים, ידענו את זה. מה שחשוב במשחקים כאלה זה לקחת שלוש נקודות, בדיוק מה שעשינו. התחרות בליגה היא שונה מבליגת האלופות, זו דרך ארוכה וצריך לדעת לקחת משחקים כאלה. קבוצות באות להסתגר נגדנו, צריך לדעת להתמודד עם זה".

מי שבולט לאחרונה בנוכחותו ההתקפית הוא דווקא הקפטן והבלם סרחיו ראמוס, וגם לזה התייחס לופטגי: "המצבים של ראמוס בהתקפה פשוט מתרחשים באופן ספונטני, זה לא משהו מתוכנן או הוראה שלי. הוא שחקן אינטיליגנט שמזהה הזדמנות ומנצל אותה".

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"משחק שחשוב לצאת ממנו עם שלוש נקודות". ג'ולן לופטגי/רויטרס

באשר לויניסיוס שנכלל בסגל 48 שעות לפני המשחק אך לבסוף הושמט ממנו, אמר המאמן: "ויניסיוס נכנס לסגל כי היו כמה שחקנים שלא יכלו להתאמן. הוא לא נכלל בסגל לבסוף כי ואלורדה נכלל במקומו. זה הכל".

כובש שער הניצחון מרקו אסנסיו הסביר את היכולת בפושרת בכך ש"לא תמיד אפשר לנצח 0:5, ויש משחקים שהעיקר בהם הוא לקחת את שלוש הנקודות - לא חשוב אם זה 0:1, או תוצאה גבוהה יותר. שיחקנו מול יריבה קשה וניצחנו, זה כל מה שחשוב".

למרות היכולת הלא משכנעת, בספרד התרשמו שוב משינוי השיטה של ריאל ומהלחץ הגבוה שהיא מפעילה על יריבותיה בחלק המגרש שלהן - "כמו ברצלונה", כפי שנכתב ב"אס". מאמן אספניול רובי אמר ש"קשה מאוד לקחת מהם את הכדור, כי מיד אחרי שהם מאבדים הם לוחצים בטירוף, בצורה מאוד יעילה".

עוד בנושא
ריאל מדריד ניצחה את אספניול ועלתה זמנית למקום הראשון
ראמוס: "גריזמן ברמה של מסי ורונאלדו? בורות הופכת אותך לאמיץ"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו חש "נרדף" וחושש מסגירת חשבונות מצד אופ"א

לכתבה המלאה
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מרוצה מההתקדמות של אתלטיקו. דייגו סימאונה/רויטרס

אתלטיקו מדריד חזרה לנצח כשניצחה בחוץ 0:2 את חטאפה. צ'ולו סימאונה נשמע מרוצה מההופעה של חניכיו: "זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו מאז המשחק מול ריאל מדריד בסופרקאפ האירופי. היינו טובים כבר בהתחלה, הבנו איפה הם פגיעים. יכולנו לכבוש כבר בשלב מוקדם יותר. אחרי השער הראשון של למאר (ההתאחדות הספרדית קבעה שער עצמה לדויד סוריה, שוער חטאפה), חטאפה התעוררו. במחצית דיברנו על כך במטרה לחזור להציג את הכדורגל של 20 הדקות הראשונות. שמח שהצלחנו לעשות זאת", אמר הארגנטינאי.

סימאונה דיבר גם על החשיבות של אנטואן גריזמן ודייגו קוסטה למערך שלו ולקבוצה בכלל. "הם חשובים מאוד עבורנו. החלטתי שהם צריכים לשחק את כל המשחק ללא מנוחה כי ראיתי כמה הם חיוניים במשחק שלנו, בטח אחרי שחיזקתי את האמצע עם למאר. זה לא היה הגיוני להוציא אותם".

השער השני הגיע אחרי משחק מסירות יפה. סימאונה התייחס לכך בבדיחות. "בוודאי שאהבתי את זה, כל מהלך שמסתיים בשער אני אוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully