וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית בונה סוכת עבודה: בסוכות תוכלו לקבל את חווית WeWork בירושלים

20.9.2018 / 12:42

רשת מתחמי העבודה WeWork תקים סוכה בירושלים, רגע לפני פתיחת חלל העבודה החדש בעיר. החברה תאפשר לכל עוברי האורח ליהנות מהמתקנים של החברה, לרבות אזור טרקלין, חדרי ישיבות, ברמן, בריסטה, דיג'יי ועוד

Wework תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
Wework תל אביב/צילום מסך, צילום מסך

חברת מתחמי העבודה WeWork חוללה מהפכה בתחום המשרדים המשותפים ברחבי העולם ובישראל בפרט. החברה חרטה עעל דגלה לסייע ליזמים להגשים את חזונם ובסוכות תציין את החג ואת הפתיחה המתקרבת של מתחמה הראשון בירושלים. לרגל האירועים, תחנוך סוכה שתמוקם במתחם התחנה ההיסטורי בירושלים ותאפשר לעוברי האורח להגיע ולעבוד בתוך הסוכה שתהיה פתוחה לציבור הרחב בין ה-20 עד ה-28 לספטמבר.

את הסוכה המסורתית בונים מבלי רשת אינטרנט אלחוטית, אך העיקרון של WeWork זהה: לארח את יושבי הבית וחבריהם למשך השבוע. ב-2 לאוקטובר תפתח רשת מתחמי העבודה, את המתחם הראשון בירושלים. הסוכה שתפתח לעומת זאת ב-20 עד ה-28, תאפשר לכל עוברי אורח להגיע וליהנות משולחנות עבודה בפנים ומחוץ לסוכה, גישה חופשית לאינטרנט האלחוטי, אזור טרקלין לאירוח או למנוחה ושני חדרי ישיבות. בחברה מבטיחים שגם עוברי האורח יוכלו ליהנות מחווית WeWork אמיתית למבקרים. "בסוכה תמצאו את עובדי WeWork שיוכלו לעזור בכל שאלה וגם בריסטה, ברמן ודיג'יי בשעות הערב שיזיז את העניינים", ציינו בחברה.

wework ירושלים. צילום מסך, צילום מסך
wework ירושלים/צילום מסך, צילום מסך

המתחם של החברה בירושלים יפתח ברחוב קינג ג'ורג' 20 ויהיה המתחם התשיעי בסך הכל של החברה בישראל, יחד עם חמישה מתחמים בתל אביב, הרצליה, באר שבע ובחיפה. בדומה לשאר המתחמים, WeWork ירושלים ינוהל על-ידי צוות מנהלים מקומי אשר יכיר את החברים בו באופן אישי, יסייע להם בבניית המטלות היומיומיות וייזום אירועים שיעודדו שיתופי פעולה ביניהם. כמו כן, יעביר צוות המנהלים הכשרות וקורסי העשרה בנושאי מיומנויות עסקיות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בירת ההיי-טק של ישראל

בחירת פתיחת חללי העבודה בירושלים אינה מקרית. בירושלים פועלים חברות טכנולוגיות רבות, קרנות הון סיכון ומאות סטארטאפים. אחת מהחברות הירושלמיות המוכרות ביותר הינה חברת מוביליאיי שנמכרה לאינטל בסכום של מיליארדי דולרים. בין היתר, גם קרן JVP פועלת בעיר ומקדמת מזה שנים רבות את התחום בקרב התושבים. הרשות לפיתוח ירושלים עם משרד ירושלים ומורשת ועיריית ירושלים, פועלות בשנים האחרונות במטרה להגדיל ולהרחיב את התעשייה בעיר, דרך מתן תמריצים כספיים, מענקים והקלות כלכליות. כחלק מהתמריצים האלו, הרשות לפיתוח ירושלים מציעה לחברות סטארט-אפ שיפעלו במתחם WeWork, ושעומדות בקריטריונים השונים, להגיש בקשות למענקים ותמיכות במטרה לקבל סיוע שיאפשר את הצלחתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully