וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרה ג'אן: "אני מתנצל אם התגובה שלי גרמה נזק כלשהו"

קשר יובנטוס התנצל על התגובה שלו לכרטיס האדום שספג כריסטיאנו רונאלדו מול ולנסיה ("אנחנו כדורגלנים ולא נשים"): "כל מי שמכיר אותי יודע שאני מכבד נשים ובעד שוויון וכבוד"

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו אחרי שספג כרטיס אדום. AP
רונאלדו לא מאמין/AP

בוכה, צוחק, נשכב על הדשא, תופס את הראש, הולך וחוזר - ובעיקר מתקשה להאמין. כך הגיב כריסטיאנו רונאלדו להרחקה שלו אתמול (רביעי) במשחק החוץ של יובנטוס אצל ולנסיה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. יובה אגב, הסתדרה בלעדיו וניצחה 0:2.

הפורטוגלי יצא מכליו, ונראה שבצדק. אף הילוך חוזר בטלוויזיה לא הראה בוודאות מעשה שלו שמצדיק את האדום ששלף השופט הגרמני פליקס ברייך. כן - היה שם עימות קל עם ג'ייסון מוריו המארח, אבל לא - שום פעולה שמצדיקה הרחקה.

רונאלדו ספג כרטיס אדום ישיר, מה שגורר הרחקה אוטומטית משני משחקים. כלומר, הפורטוגלי יחמיץ את משחק הבית נגד יאנג בויז ברן ואת זה בחוץ מול מנצ'סטר יונייטד. יובנטוס בוודאי תערער לאור העובדה שזו הייתה הרחקה מאוד גבולית.

הכוכב הפורטוגלי כבר הורחק בעבר, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שלו בליגת האלופות. היו לו ארבעה כרטיסים אדומים בפרמיירליג האנגלית וארבעה נוספים בליגה. הוא הורחק גם בסופר קופה נגד ברצלונה ב-2017 ובגמר הגביע הספרדי ב-2013 מול אתלטיקו מדריד. אז עכשיו, אחרי 154 משחקים, יש לו כרטיס אדום גם בליגת האלופות.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ליון הדהימה את מנצ'סטר סיטי בביתה עם 1:2
ריאל מדריד החדשה כבר לא זקוקה לרונאלדו, "מודריץ' ראוי לכדור הזהב"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, אחרי שספג כרטיס אדום. AP
תגובות שנעו בין צחוק לבכי/AP

אחותו של רונאלדו, קטיה אביירו, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "הם רוצים להרוס את אחי, בושה לכדורגל. הצדק ייעשה, אלוהים אף פעם לא ישן".

"ממה שראיתי, זה היה עימות רגיל", אמר לאונרדו בונוצ'י בסיום המשחק, "מוריו שם את הידיים על רונאלדו ראשון והוא הגיב. הדברים האלו יכולים לקרות. כמובן שרונאלדו כעס מאוד על ההרחקה. השופט ראה מה שהוא ראה - ולא ממש טוב - אבל אנחנו חייבים להתגבר על כל מכשול וזה מה שעשינו".

אמרה ג'אן הגיב לכרטיס האדום עם אמירה שנויה במחלוקת: "זה אמור להיות אדום? בגלל משיכה בשיער? אנחנו לא נשים, אנחנו שחקני כדורגל. אם נותנים על זה אדום, אז אפשר לשלוף כרטיס אדום על הכל. אין סיכוי שזה שווה כרטיס אדום".

מאוחר יותר הוציא אמרה ג'אן הודעת התנצלות, בה כתב: "אני רוצה לקחת רגע כדי לטהר את האוויר בנוגע לתגובות שסיפקתי לאחר המשחק אתמול בלילה. התגובה שלי אחרי שראיתי למה כריסטיאנו הורחק גרמה לסערה. אני רוצה להצהיר שהתגובות שלי לא התמקדו ברצון לזלזל בנשים, בכדורגל נשים או בשוויון בכל צורה שהיא. כל מי שמכיר אותי יודע שאני מכבד נשים, שוויון וכבוד. הכוונה שלי הייתה לעמוד מאחורי חבר לקבוצה בנוגע להחלטה לא נכונה שהייתה יכולה להשפיע על המשחק שלנו. אני מתנצל אם תגובה כלשהי גרמה לנזק".

מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "אני רק יכול להגיד שמערכת VAR הייתה עוזרת לשופט. מאכזב מאוד שמרחיקים לך שחקן בליגת האלופות על תקרית כזו. יכולנו להפסיד הערב בגלל ההרחקה של רונאלדו ובכל מקרה הוא יחסר לנו במשחקים הבאים".

מאמן היריבה מרסלינו טען כי רונאלדו "היה מאוד עצבני, אפילו בכה, כי אמר שלא עשה שום דבר. לא ממש ראיתי את המהלך הזה". מיראלם פיאניץ' סיכם את ההחלטה במילה אחת בלבד: "מגוחך".

עדכון ראשון: 14:11

עוד באותו נושא

רונאלדו הורחק, אבל יובנטוס ניצחה את ולנסיה 0:2

לכתבה המלאה

התגובה של ג'אן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully