וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ריינסטרה: "סירבתי להפועל באר שבע כי זו עיר באמצע המדבר"

הקשר ההולנדי התראיין במולדתו וסיפר: "העניין מבאר שבע במהלך הקיץ היה קונקרטי. אבל זו עיר שנמצאת חצי שעה מרצועת עזה. זה לא בדיוק מקום שקט למשפחה עם שני ילדים קטנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הקשר ההולנדי בן ריינסטרה התראיין היום לאתר האינטרנט Voetbal International וסיפר שהוא החזיק בהצעה מהפועל באר שבע במהלך הקיץ, אבל בחר לא להגיע בגלל המיקום של העיר.

"העניין בי מצד הפועל באר שבע היה קונקרטי. מדובר באלופת ישראל, אבל זו עיר שנמצאת באמצע המדבר, חצי שעה מרצועת עזה. עם המשפחה שלי, עם שני ילדים קטנים, זה לא בדיוק מקום רגוע", סיפר הקשר מדוע לטענתו הוא ויתר על חתימה במדים האדומים.

ריינסטרה בן ה-28 שיחק בעונה שעברה כמושאל מאלקמאר לווילם 2 וכבש 10 שערים בליגה ההולנדית. הוא ניהל מגעים עם כמה קבוצות, ביניהן מכבי תל אביב, אך זו עדיין לא מכרה את וידאר קיארטנסון והייתה מצויה תחת מגבלות הפייר פליי. לבסוף הוא נרכש על ידי הירנביין תמורת מיליון יורו.

ריינסטרה הוסיף: "בעבר מאוד רציתי לשחק מחוץ להולנד, אבל החלטתי שזה יהיה תלוי בהצעות שאקבל ושלא אעזוב בכל מחיר. המשפחה שלי היא מעל הכל. רגע אחרי שדיברתי עם קבוצות במהלך הקיץ, הדבר הראשון שהייתי עושה זה לפתוח את האינטרנט ובודק את המתקנים הרפואיים בעיר".

עוד בנושא:

סבע: "מחכה להרעיד את המדינה". מיגל ויטור יצא מהקפאה
סיכום החלון: הפועל באר שבע הוציאה מעל 4 מיליון יורו
הברירה הטבעית: החיבור בין בית"ר ירושלים לבאר שבע

בן ריינסטרה שחקן אלקמאר. רויטרס
"המשפחה מעל הכל". ריינסטרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully