וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורי האלופות: להסתכל על מסי מלמעלה

18.9.2018 / 16:00

בזירה הספרדית רונאלדו כבר הפסיד למסי, לכן הדרך שלו להשיג נוקאאוט בקרב על הזיכרון ההיסטורי מול הגאון הארגנטינאי תמשיך להיות בליגת האלופות. מיכאל יוכין עם הסיפורים הכי יפים השנה בצ'מפיונס

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
היריבות עם מסי נגמרה? תחשבו שוב. רונאלדו/רויטרס

היריבות עם ליאו מסי עוצמתית פחות אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עבר ליובנטוס? לא ממש בטוח, כי אפשר לראות זאת גם מזווית קצת אחרת. אמנם שני הכוכבים לא ייפגשו יותר ראש בראש במשחקי קלאסיקו מספר פעמים בעונה, אבל מבחינה תודעתית המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס נועד לסייע לו בין היתר באחת המשימות החשובות בחייו - להירשם בדפי ההיסטוריה כשחקן גדול יותר מהארגנטינאי. זה אולי מעט ביזארי, אבל עובדה היא כי שיקולים מסוג זה חשובים מאוד עבור האגו שלו, וקל לראות זאת בתגובותיו לזכיות בכדור הזהב.

ובקרב הישיר מול מסי, המצב ברור. בליגה הספרדית הכל הוכרע מזמן לטובת הפרעוש. לעומת זאת, ליגת האלופות היא המגרש הביתי של כריסטיאנו, ויש לו יתרון מובהק. הוא השחקן הגדול בתולדות המפעל ללא עוררין. הוא המבקיע המצטיין בליגת האלופות עם 120 שערים עד כה - 20 יותר ממסי. באופן מדהים ובלתי נתפס, הוא זכה בתואר מלך השערים בשש העונות האחרונות ברציפות. הוא זכה בגביע ארבע פעמים עם ריאל מדריד, בדיוק כמו מסי עם ברצלונה, אבל הזכיה הראשונה של הפרעוש ב-2006 לא ממש נחשבת כי הוא עדיין לא היה ממש רלוונטי. ולכך יש לצרף, כמובן, את הזכיה עם מנצ'סטר יונייטד ב-2008, ככוכב הראשי, עם שמונה כיבושים ושער נגיחה נהדר בגמר בלוז'ניקי מול צ'לסי. זה לא רק שובר השיוויון מבחינת זכיות - זו גם הוכחה כי רונאלדו מסוגל להצליח בקבוצות שונות.

עוד בנושא

רביעי, 22:00, ספורט 5+: רונאלדו פותח את שלב הבתים מול ולנסיה
הדייט הלוהט של מסי, ועוד: המשחקים הכי טובים בשלב הבתים

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מוכן לא לכבוש עד סוף העונה בסרייה A ולזכות בליגת האלופות. רונאלדו אחרי הזכיה הקודמת/GettyImages

כעת הוא סידר לעצמו הזדמנות להעצים את ההישג הזה. עם ריאל, אחרי שלוש זכיות רצופות, התחושה היתה כי אפשר רק להפסיד - כי כל זכיה נוספת תתקבל איכשהו כמובנת מאליה, ומנגד סביר מאוד להניח שהרצף ייעצר. מנגד, ביובנטוס המצב שונה בתכלית. כישלון ייתפס כמובן מאליו, כי הגברת הזקנה לא זכתה בליגת האלופות מאז 1996. אבל זכיה? היא תירשם בספרי ההיסטוריה באותיות זהב ותעניק לרונאלדו הילה נוספת. זה משהו שחסר לו. הוא יכול להיות השחקן השני אי פעם, אחרי קלרנס סיידורף, שזוכה בליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות - אשר מייצגות שלוש מדינות שונות.

יובנטוס לא החתימה את כריסטיאנו רק כדי לזכות בליגת האלופות. יש כאן גם אספקטים כלכליים ומסחריים, ומבחינת המיתוג והתדמית מדובר בסיכון לא מבוטל עבור הגברת הזקנה. אבל המשימה האירופית בכל זאת קריטית. אחרי שנים ארוכות של אכזבות ושני הפסדים כואבים בגמר, האובססיה הזו גדולה. ההצלחה בזירה המקומית ברורה, ואליפות נוספת לא תרגש את האוהדים. רק הגביע עם האוזניים הגדולות יספק אותם באמת. זה חשוב בערך כמו ה"דסימה" של ריאל. רונאלדו הביא את התואר האירופי העשירי הנכסף למדריד ב-2014. כעת, בעונת 2018/19, הוא יעמוד באור הזרקורים בטורינו. כי זה המפעל שלו.

ההגרלה גם זימנה לו צמד מפגשים מרגש מול מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים, בעוד ולנסיה תחזיר אותו כבר ביום רביעי לאדמת ספרד. אלא שהביקור הזה לא טריוויאלי, והשיבוץ עלול להיות מסוכן. ההעפלה לשמינית הגמר לא מובטחת מראש, ורונאלדו ירצה להתחיל לעבוד כבר עכשיו. צמד מול ססואולו זה נחמד, אבל הפורטוגלי יסכים להחמיץ ללא הפסקה בליגה האיטלקית אם בסוף העונה יוכתר שוב למלך השערים של ליגת האלופות ויניף את הגביע. זו תהיה הדרך שלו להסתכל על מסי מלמעלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully