וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראו והפנימו: עשרת הטרנדים הלוהטים לחורף 2018

אלינור דביר I צילום: gettyimages

20.9.2018 / 9:17

היכונו לחלוץ את הכפכפים, לאחסן את השמלות הקייציות בארון ולהתכונן לבואה של העונה הקרירה. בכדי שתוכלו לארגן את המלתחה שלכן במדויק, ליקטנו עבורכן בקפידה את עשרת הטרנדים שעומדים להשתלט על החנויות

בלמיין. GettyImages
הסברנו לכן כבר יותר מפעם על הניאון, נכון? אז הנה. בלמיין סתיו-חורף 2018-2019/GettyImages

עם כל הכבוד למעצבי העל שאמורים להכתיב את הקצב בתעשיית האופנה, נראה כי האינסטגרם הרג את משוואת לוח הזמנים הנוקשה שעושה סדר ברור בין רגע הצגת הרעיונות של מותגי היוקרה עד לאותו רגע בו הפריטים, או יותר נכון ה"תרגום" שלהם, זמינים לשימוש עבור כולנו. עיצוב שהוצג השבוע בלונדון עבור קיץ 2019, יכול כבר מחר להישלח במתנה לשלל פאשניסטות מובילות ולהיטחן עד תום ברשת, או לקבל גרסה מועתקת שתגיע בכלום זמן לרשתות האופנה המהירות ו"להישרף" טרם זמנו. אז עם טונות של מודעות לכך שהבלאגן חוגג, החלטנו למזער נזקים ולעשות לכן סדר ולהביא את הטופ טן לעונה הקרירה. וולקאם סתיו-חורף 2018.

לעוד חדשות חמות מעולם האופנה:
תגידו ביי לגוצ'י - האות החדשה שהולכת להחליף את המותג הידוע
ראן ג'נר ראן: צילומי עירום של קנדל דלפו לרשת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

1. אייטיז באקסטרים

מארק ג'ייקובס. GettyImages
כתפיים סופר רחבים בראנווי של מארק ג'ייקובס/GettyImages

יהיה מגוחך להכריז שהאייטיז חזרו, הם הרי חיות ונושמות בזרם המתמשך מתחילת המילניום. הסטייטמנט העדכני עובד על קיצון: בכתפיים, בגוונים העזים (כולל קדחת הניאון כמובן), בדפוסים המחשמלים, באורכי מיקרו מיני ובפריטי העור המטריפים.

עוד באותו נושא

הטרנד החדש: עקבים ארכיטקטוניים שישדרגו כל לוק במלתחה שלכן

לכתבה המלאה
סאן לורן. GettyImages
המפתח בחזה מעט מסיט את האקסטרים באיזור הכתפיים. סאן לורן/GettyImages

שרלוק הולמס איז אין דה האוס

לדבר שוב על לוק מחויט, ז'קטים ברכיסה כפולה, משבצות וטרנצ'ים זה כל כך 2017. אם ננסה להגדיר את צורת ההגשה העדכנית נוכל לאחד את כל הסיפור הגדול הזה תחת מטריית המסורת הבריטית. אי אפשר בלי להתייחס לטקסטורות המשבצות השונות שלא לכולן יש תרגום מדויק בשפה העברית: Checks (שם כללי למשבצות), טוויד, פפיטה, Plaid (סוגים שונים של אריגי שתי וערב) ו- Tartan (אריג סקוטי). אל תשכחו מילון בכניסה לחנות, כן?

שאנל. GettyImages
אווירה בריטית מוקפדת בתצוגה של שאנל/GettyImages
ויקטורה בקהאם. GettyImages
ויקטוריה בקהאם סתיו חורף 2018-2019/GettyImages

הספארי כאן כדי להישאר

כן, גם אנחנו בהלם שזה נכנס לרשימה, הרי הנמרים היו פה כל הזמן, שלא לדבר על הקיץ האחרון. ובכל זאת, הספארי של היום כולל קלאסיקות נוספות כמו נחשים וזברות לצד אפיקים אייטיזים בגווני הרקע. כך שחברבורות טיגריס בממדים שונים על ירוק ניאון, אדום עז או ורוד פוקסיה הם פרינטים שנחשבים סופר לגיטימיים גם לאוהבות המיינסטרים.

ווילד ווילד ווסט

אצלנו הן ייבשו ביצות במכנסי חאקי וכובע טמבל, באמריקה התרבות החלוצית קשורה במערב הפרוע, בקאובויז ובערבת הפרריה המשתרעת על שטח עצום. שם הנשים לבשו שמלות בהתאם לפולקלור המקומי של האזור, בשילוב כל מה שקשור ברפרטואר הרלוונטי לז'אנר כמו מגפי בוקרים, כובעי בוקרים, מעילי עור וזמש עם פרנזים, ווסטים מסקין של פרה וכיוצא בזה.

קלואה. GettyImages
קלואה מדגימים מערב פרוע מסוגנן על המסלול/GettyImages

השנדליר ירד מהתקרה ישירות לשמלה

נצנוץ בתלת ממד הוא האבולוציה של מגמת הפאייטים משנה שעברה, והוא כולל כל מה שמרטיט את הלב לילדות שאוהבות להתחפש מבוקר עד ליל. מצד אחד יש מטאליות שמגיעה מהקריסטלים בתיבת התכשיטים אצל סבתוש, ומצד שני יש את הסינטטיות הפורימית בפרנזים צבעוניים שנראה לא פעם כי קיבלו מכת חשמל.

אופוויט. GettyImages
שמלת יד אחת כסופה של אופוויט/GettyImages
ג'בנשי. GettyImages
מנצנץ במידה. ג'יבנשי/GettyImages

מטפחות ולא רק על הראס

כשהמלכה אליזבת' יושבת בשורה הראשונה, ריצ'רד קווין הפך את אחד האקססוריז האהובים ביותר על הוד מלכותה, צעיף משי מודפס, לשמלות אלגנטיות מדהימות. היופי בסיפור הוא היכולת לאמץ אותו בדרגות שונות של שיגעון, החל משילוב סולידי בשני צבעים ועד לערבוב משכר של פרינטים, קשירות וזוויות.

טורי ברץ'. GettyImages
אין גבול למטפחות בסגנון הבוהו-שיק של טורי ברץ'/GettyImages

בגדי הקולג' החדשים

עוד פנינה מהניינטיז שעדיין לא טופלה באופן הספיציפי הזה מאגדת את כל קלישאות הקולג' יחד- חצאיות פליסה, דפוס משבצות סקוטי, צבעוניות בסאקלה של כל ליגת הבייסבול, מוטיבים ספורטיביים, לוגואים, דגלים וצעיפי מכללות אייקונים. חלקים מהסלט הזה ניתן לראות אצל המון בתי אופנה, אבל מי שהפך אותו לקולקציה של ממש הוא טומי הילפיגר עם יותר ממאה לוקים שונים באותה שפה בדיוק.

מייקל קורס. GettyImages
היישר מהפקולטה של מייקל קורס/GettyImages
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
וויני הארלו והיילי בולדווין עם תואר ראשון. טומי הילפיגר

שכבות על שכבות במעילי אוברסייז

טריק ידוע של מעצבים מכל התחומים הוא יצירת עניין מחודש באובייקט על ידי שינוי פרופורציות בהם הגדלה או הקטנה קיצוניים. אז אחרי שמעילי האוברסייז התבססו יפה בחורף שעבר, עכשיו העמיסו עלינו דרגת קושי חדשה עם יצירות מופרכות עוד יותר פלוס הצעות הגשה של שכבות מעילים. אבל אם מנקים להטוטי מסלול פוטוגניים, אפשר פשוט לקחת את המעיל הענק כסטייטמנט שהוא גם נוח, גם מחמם וגם מציל כל אאוטפיט שאינו תואם לטמפרטורות נמוכות.

מיו מיו. GettyImages
גם אדום, גם עור מבריק וגם עצום. מיו מיו/GettyImages
View this post on Instagram

KIRA, GWEN, SUBAH IN AW18

A post shared by Roksanda (@roksandailincic) on

בחזרה לעתיד

שתי קטגוריות השראה שמעצבים אוהבים לחקור באופן תדיר התאחדו כעת לכדי אמירה אחת מהודקת. אנחנו מתכוונות לעולם המדים, לא רק של אנשי צבא, ולכל המסתוריות שקשורה בעתיד. האחרון מסקרן במיוחד ואף מטופל באובססיביות בשדות הקולנוע והאקדמיה. אז גם אם העתיד צופן לנו אפוקליפסות מלחיצות אפשר להיות רגועים ולדעת שלפחות הוא יהיה בסטייל.

להרגיש כמו באירופה עם פרוות ושרלינג

אי אפשר לעצור את התפתחות הטכנולוגיה שמאחורי מרקמי פרוות מלאכותיות, וכך מנושא שנוי במחלוקת הפכה הפרווה ללגיטימית וגם לעולם חדש של רעיונות עיצוביים שלא באמת קיימים בטבע. כך שבתי האופנה (ובצדק יש להודות) אינם מסוגלים לוותר על המגמה, וזה עוד לפני שהזכרנו את דרגות החימום הגבוהות, הטקסטורה המלטפת וההגנה מכל משקעי החורף.

ג'יבנשי. GettyImages
פרוות מוגזמות בג'יבנשי/GettyImages
דיור. GettyImages
לוק לחורף קטלני של אירופה. כריסטיאן דיור/GettyImages
ג'יאמבטיסטה וואלי. GettyImages
אתן כמובן מוזמנות לרכוש פרווה סינטטית. ג'יאמבטיסטה וואלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully