וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו ביי לגוצ'י - האות החדשה שהולכת להחליף את המותג הידוע

17.9.2018 / 7:09

האות המזוהה של המותג גוצ'י הפכה לסמל של ממש בשלוש השנים האחרונות בעולם האופנה, ואבזרה את ארונה של כל פאשניסטה ממוצעת. אז הגיע הזמן לפנות מקום ולהכיר את ה-D של דיור

תגידו יפה שלום - יש אבזם חדש

חגורה עם לוגו של גוצ'י. אינסטגרם, אתר רשמי
אחד הטרנדים הלוהטים של השנה שחלפה - חגורת גוצ'י ממותגת/אתר רשמי, אינסטגרם

כשמריה גרציה קיורי קיבלה את טייטל המנהלת האומנותית של כריסטיאן דיור לפני למעלה משנתיים, היה ברור שהביאו אותה בכדי לתת בוסט עדכני ומסחרי לבית האופנה הוותיק. גם החודשים שעברו בין העזיבה של ראף סימונס עד להכרזתה כמחליפתו, העידו כי קברניטי החברה צמאים לנקודת מפנה שתעשה לדיור את מה שאלסנדרו מיקלה עשה בגוצ'י.

אך בניגוד לרעש ולצילצולים שמיקלה יצר בין לילה, נראה כי הסגנון של צ'יורי הוא לקחת את העיניינים במתכונת של לאט ובטוח. כעת מסתמן שתחת כתב ידה המודרני נולדה החגורה המושלמת שמאיימת לערער על מעמדה של זו המאוסה מבית גוצ'י.

לעוד חדשות חמות מעולם האופנה:
בנות, תניחו לנו: מתקפת הניאון חייבת להיפסק!
טייסת קרב: הז'קט שאתן חייבות ללבוש בעונת המעבר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בדומה לחגורה של גוצ'י ששוויה 550 דולר (בלי טקס כמובן), וזוכה לתהילה אצל כל מובילות דעת הקהל עם אלמנט מרכזי של אבזם עם אותיות הלוגו, גם הדיורית (600 דולר וזה שלכן) נשענת על D מוזהבת שמהווה את הטוויסט שעושה את כל ההבדל מסתם חגורה. אך הניואנסים הקטנים הם אלו שהופכים את החדשה של דיור לכל מה שההיא של גוצ'י לא. ה- D שלה אומנם לא קטנה אבל איכשהו מצליחה לצעוק את הלוגו באופן מינימליסטי יותר מה GG המוכר של גוצ'י, ובנוסף החורים המיועדים לסגירת האבזם מצופים במסגרת מוזהבת.

חייבים לציין שממש לא מדובר בפעם הראשונה שדיור מציגים חגורה עם אבזם מאותיות הלוגו, אבל הפעם זה מדויק. באתר האונליין של כריסטיאן דיור מוצגות גם חגורות עם אבזם מתכתי בשייפ של זבוב מוגדל, פריט שמזוהה מאוד עם גוצ'י, כך שניתן לומר בבירור שלא מדובר פה בדימיון מקרי. אנשי הכספים בדיור יודעים בדיוק מה הם רוצים ויש להם מקרה בוחן מושלם אצל המתחרים מאיטליה.

עוד באותו נושא

עשרת פריטי המעצבים הכי נמכרים בשנת 2018 - על מה הייתן משלמות?

לכתבה המלאה

ואם החגורה המוגזמת לא מעידה על שינוי של ממש בפן המסחרי של המותג, מי שאוהבת את ה-D המוזהבת אבל חסר לה זיהוי משמעותי יותר לבית האופנה מבחינת הטוטאל לוק יכולה למצוא אותה תלויה על תיקי האוכף הלוהטים.

סדרת ה'סאדל באג' שהוצגה לראשונה ב-1999 תחת שרביטו של גליאנו חווה כבר תקופה אפקט אינסטגרמי מרשים באדיבות ההשקה המחודשת שקיורי ארגנה להם בתחילת האביב האחרון. החגורות פלאס תיקי האוכף לא ניתנים להשגה אונליין ומי שחפצה לשים ידה על פריט מהסדרה הזו תיאלץ לסור לאחד הבוטיקים הרשמיים של המותג.

View this post on Instagram

#g2g ❣️

A post shared by ♔Winnie Harlow♔ (@winnieharlow) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully