וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוגות שכובשות את האינטסגרם דווקא די קלות להכנה

17.9.2018 / 14:45

בניגוד לכל מיני רעיונות לעוגות מסובכות שלא נצליח להכין לעולם, טרנד העוגות החדש באינסטגרם הוא די קל להכנה ויקצור אין ספור מחמאות ולייקים

עוגת משיחות המכחול. אינסטגרם, אתר רשמי
עוגת משיחות המכחול/אתר רשמי, אינסטגרם

אחת לכמה זמן צץ טרנד עוגות חדש שסוחף את האינסטגרם בסערה. תמיד כשחשבנו שראינו כבר את היפה ביותר, מגיע אחד חדש - וכזה בדיוק אנחנו רוצים להכין ליום הולדת הבא של הילד שלנו. עוגות מראה, עוגות טיפה, עוגות חלל וכמובן עוגות חד קרן, אבל הטרנד האחרון עוגות משיחת המכחול, השאיר אותנו חסרי מילים. ועכשיו שגילינו שכל כך קל להכין אותן היינו חייבים לשתף.

עוגות משיחות המכחול, הן עוגות יפיפיות שמעוצבות כך שהן נראות כאילו הן מכוסות במשיחות מכחול צבעוניות. משיחות הצבע עשויות למעשה משוקולד לבן מומס, צבוע בצבעי מאכל, שהתקשה בצורה של משיחת מברשת. משיחות הצבע יכולות להיות בצבעים שונים, גדלים שונים, ואפשר אפילו להכניס להן קצת נצנוץ עם אבקת זהב אכילה.

איך עושים את זה?

כל מה שצריך בשביל ליצור את העוגות הנפלאות הללו זאת טכניקה די פשוטה. ראשית ממיסים את השוקולד הלבן, יוצרים מספר קערות כמספר הצבעים שרוצים. צובעים כל קערה עם צבע המאכל הרצוי. לאחר שהשוקולד נצבע מניחים על משטח כפית צבע, ובעזרת אותה כפית מבצעים את תנועת המשיחה. חוזרים על התהליך כמספר ה"משיחות", שרוצים ומעבירים לפריזר להתייצבות.

עוד באותו נושא

כך תכינו את הלהיט הויראלי - עוגת יוניקורן על מקל

לכתבה המלאה

הנה כמה סרטונים שיוכיחו לכם כמה זה פשוט:

באינסטגרם אפשר למצוא שלל רעיונות לעוגות משיחות הצבע, החל מעוגות חתונה, דרך עוגות יום הולדת ושאר אירועים מיוחדים. אפשר גם לעשות מזה עוגות של חיות כמו טווס יפה, או נוצות של תוכי. הנה כמה רעיונות שיתנו השראה לאופים מביניכם.

קצת השראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully