וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של נתניהו. או: כשוואלה! סלבס חשבה שהיא יודעת הכל

18.9.2018 / 8:58

מלכת הריכולים נוהגת לחשוב שהיא יודעת הכל, אך לעתים גם את גדול הסקופים הצהובים ניתן לסובב, כך שידיעות לא-בדיוק-מדויקות מגיעות אליכם הגולשים. הנה כמה מהן ובסופן: האמת. וואלה! סלבס סליחה ומחילה

האם נתניהו הבן היה בזוגיות עם דוגמנית הנשק או רק יצא איתה לדייט ידידותי? אז זהו, שוואלה! סלבס אמנם עומלת יום ולילה על מנת להביא לכם את החדשות הכי לוהטות ושוות, אבל כמו כל עיתונאית חוקרת אחרת (היוש, הדס שטייף) - גם היא לפעמים חוטאת ומביאה חצאי אמת או "מנפחת" את האמת היבשה והמשעממת.

אז רגע לפני שהיא עושה חשבון נפש, היא החליטה להודות בפניכם על הפייק ניוז שהיא האכילה אתכם, או יותר נכון על הידיעות שלא היו נכונות במאה האחוזים אלא רק ב- 80 מהם. אל תתרגלו, זה לא קורה הרבה.

ליידיז, אבנר נתניהו עדיין רווק נחשק!

פייק ניוז סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
פייק ניוז סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

"אבנר נתניהו יוצא לדייט עם דוגמנית הנשק הישראלית", התריע בפני וואלה! סלבס אחד המקורות שלה. מלכת הרכילות, שלא יכולה להרשות לעצמה לפספס אייטם שכזה, מיד שלחה את צלם הפפראצי המציק לחכות מחוץ לבית הקפה ואכן תפסה את נתניהו הצעיר מגיע למקום כשהוא צמוד לאורין ג'ולי, שם נהנו בדייט לוהט. עם זאת, לא עבר המון זמן וברגע שהשניים הבינו שהם "נתפסו" - הם החליטו לקפל את הנשק ולעזוב את המקום.

אז כן ביחד או לא? נראה שוואלה! סלבס מיהרה לקפוץ למסקנות והדביקה לשניים זוגיות, כך שלמחרת ג'ולי כבר ידעה לספר שהם הכירו ברשתות החברתיות והחליטו להיפגש רק כ"ידידים". מצד שני, מי שיוצא לדייט חשאי בערב שלא יתפלא שהוא קם עם כותרות בוואלה! סלבס בבוקר.

אבנר נתניהו, אורין ג'ולי. ניר פקין
דייטינג? נתניהו ג'וניור בפעולה/ניר פקין
אורין ג'ולי. רפי דלויה
לא חברה ולא נעליים. אורין ג'ולי/רפי דלויה

הבת של ביטן לא אחות

פייק ניוז סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
פייק ניוז סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

מעשה בבתו של חבר כנסת, שכל מה שעשתה הוא לפרסם תמונות סלפי סקסיות ברשת החברתית. עם זאת, וואלה! סלבס, שלא יכלה להישאר אדישה לפיגורה ולתמונות הלוהטות, החליטה שהגיע הזמן לחשוף את הקלף הכי חזק של דוד ביטן - ופרסמה כתבה נוקבת, שכל כולה עוסקת בבתו, ענבר ביטן ובקימוריה. התגובות לא איחרו לבוא, ביטן ג'וניור הפכה את הפרופיל שלה לפרטי אבל ההצעות החלו לזרום, כך שענבר הפכה לכוכבת מאוד פופולרית בהשקות ובאירועים.

אז תסלחו לוואלה! סלבס שהייתה בטוחה שהמידע שקיבלה מאחד המקורות שלה, זה שהודיע לה חגיגית על כך שביטן נמצאת במגעים עם הפקת "האח הגדול", אכן נכון. הגברת הראשונה של עולם הרכילות עשתה מספר בדיקות כדי לבחון האם נכונה השמועה - וגילתה שיש דברים בגו. אז מה אתם אומרים: כולם שיקרו לוואלה! סלבס, או שהגברת ביטן החליטה ברגע האחרון לוותר על התענוג לפגוש את ישראל אוגלבו?

ענבר ביטן. צ'ינו, מערכת וואלה! NEWS
כוכבת ריאליטי בחיים של עצמה. ענבר ביטן/מערכת וואלה! NEWS, צ'ינו

רונה לי לא גדות

פייק ניוז סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
פייק ניוז סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

לא פעם ולא פעמיים אתם שומעים על "כוכבים-ישראליים-שנוסעים-להוליווד-לנסות-את-מזלם" או במילים אחרות: טסים לעשות "גל גדות". אחת מהן השנה, הייתה השחקנית רונה לי שמעון, מי שזכתה להכרה מטורפת מעבר לים בזכות הצלחת הסדרה "פאודה" ורצתה להכות על הברזל בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, כל עוד הוא חם.

אז זהו, שנראה שהמקום היחיד שהברזל הזה הכה הוא על ראשה של וואלה! סלבס שלא חפרה לעומק ולא הבינה שהנסיעה של שמעון היא למספר חודשים בלבד, שבסיומם - תשוב השחקנית לארץ הקודש, כדי להמשיך לעבוד על מספר פרויקטים בידוריים שכבר נסגרו לה מבעוד מועד. אבל היי, אם היא אכן תצליח בהוליווד, כפי שרק אפשר לקוות, אל תשכחו מי סיפרה לכם את זה ראשונה.

רונה לי שמעון. אביב חופי, רפי דלויה, אביב חופי
הוליוודית בפוטנציה. רונה לי שמעון/אביב חופי, אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully