וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 1,849 שקלים: כמה יעלה לכם לתקן את המסך ואיזו רשת הכי זולה?

20.8.2018 / 11:07

הסמארטפון החליק מהיד, נחת על הרצפה והמסך נשבר. את הסיטואציה הזאת מכירים לא מעט צרכנים. תיקון מסך עשוי להיות לא זול בכלל, או יותר נכון לעלות עד 1,850 שקלים. בדקנו איפה הכי זול לתקן את הסמארטפונים הפופולריים

סמארטפון עם מסך שבור. ShutterStock
סמארטפון עם מסך שבור/ShutterStock

אחת התקלות הנפוצות ביותר, שאינן מכוסות על ידי האחריות של הסמארטפון, היא פגיעה במסך. לפעמים הפגיעה באה לידי ביטוי כסדק קטן ולפעמים הפאנל עצמו ניזוק ולא ניתן להשתמש בסמארטפון כמו שצריך; לפעמים ניתן להמשיך לעבוד עם המכשיר, אבל בסופו של דבר ניאלץ להחליף את המסך, בעיקר אם הוא ממשיך להתפורר באזור הפגיעה.

אתם יודעים כמה עולה להחליף מסך במכשיר שלכם? גם אם עדיין לא הגעתם לנקודה בה אתם צריכים לפתוח את הארנק, שווה לדעת כמה עולה מסך חדש בכל אחד מהמכשירים הפופולריים בישראל. בדקנו במעבדות של מפעילות הסלולר ובמעבדות הרשמיות השונות כמה יעלה לכם לתקן את המסך בסמארטפון שלכם.

חשוב להדגיש: כל אחד יכול לתקן את הסמארטפון שלו בכל רשת או ספקית סלולר, בלי קשר למנוי שלו. כלומר, גם אם אתם מנויים של פרטנר, אתם יכולים לתקן את המכשיר במעבדות של סלקום או פלאפון. למעשה, ניתן גם לעשות מנוי לשירות תיקונים בכל רשת, בלי קשר למפעילת הסלולר שמשרתת אתכם.

עוד באותו נושא

15 נפילות מגובה של מטר: הסמארטפון הבא שלכם יהיה הרבה יותר עמיד

לכתבה המלאה

עוד צריך לדעת שהמעבדה הרשמית היא תמיד המועדפת ביותר, וכדי לדעת היכן תוכלו לקבל שירות רשמי עם חלפים מקוריים כדאי ליצור קשר עם היבואן של המכשיר שלכם, למשל סאני למכשירי סמסונג, רונלייט למכשירי LG,, באג למכשירי מייזו או המילטון למכשירי שיאומי.

טבלת תיקונים מעודכנת. מייקי, מערכת וואלה! NEWS
בדקנו איפה יהיה לכם הכי זול לתקן את הסמארטפון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי

פלאפון

ברשת פלאפון תוכלו לתקן את הסמארטפון בתיקון חד פעמי, ללא התחייבות או לרכוש שירות תיקונים בעלות שנעה בין 29.9 שקלים ל-39.90 שקלים. שירות התיקונים זמין ב-2 תצורות: הראשונה ללא התחייבות וניתן לתקן את המסך החל מהחודש הרביעי או בהתחייבות ל-18 חודשים ואז ניתן לתקן את המסך כבר ביום הראשון. ניתן לראות חסכון של 1,200 שקלים בתיקון מסך של גלקסי S9 פלוס. אחרי התיקון הראשון, המחירים כבר יעלו, כמעט פי שניים או יותר במידה והתיקון הראשון היה בחינם כמו ב-G7 של LG.

דינמיקה

דינמיקה סלולר הינה רשת חנויות של חברת סלקום. דנמיקה מציעה תיקון של תוך 45 דקות באחד מ-23 מעבדות החברה. עוד מציעה איסוף המכשיר מבית הלקוח והחזרתו תוך עד 3 שעות הודות למשלוח של חברת Gett. עוד ציינו כי דינמיקה משתמשת בחלפים מקוריים במכשירים של LG וסמסונג.

פרטנר

בדומה לחברות אחרות, פרטנר מציעה שירות תיקונים שזמין לכלל הצרכנים, בלי מחויבות להיות מנוי בחברה וניתן למצוא גם שני מסלולים: הראשון ללא התחייבות וניתן להוריד מכאן קוד קופון בסך של 50 שקלים לכל תיקון, ללא תנאים. המחירים מתעדכנים מעת לעת באתר פרטנר והבאנו לכם בטבלה את המחירים המעודכנים ביותר. עוד לפרטנר פריסה רחבה של כ-40 מעבדות ברחבי הארץ והרוב המוחלט של התיקונים מבוצעים במקום, עד שעתיים. לפרטנר גם חבילת סלולר הכוללת שירות אחריות ותחזוקה בעלות של 49 שקלים וכוללת גלישה בנפח של 35 גיגה או לחילופין, פרטנר מציעה שירות אחריות ותחזוקה לכל הלקוחות בעלות חודשית שנעה בין 15.90 שקלים ועד ל-25.90 שקלים, ללא התחייבות.

אידיגיטל

באידיגיטל מציעה תיקון והחלפה למסך מקורי של אפל תוך חמשיה עד שישה ימי עסקים. בזמן הזה, אידיגיטל תציע אייפון חלופי לכל תקופת התיקון ואת האייפון תוכלו לקבל גם במשלוח עד הבית בעלות נוספת של 49 שקלים. עוד מסרו באידיגיטל כי בשנה הראשונה לרכישת האייפון, מי שיגיע לתקן שבר מסך עם מסך לא מקורי, יאבד את אחריות היצרן על תקלות אחרות בעוד שבאידיגיטל האחריות נשמרת מכיוון שמדובר בתיקון מורשה עם מסך מקורי של אפל.

סאני

חברת סאני, היבואנית של מכשירי סמסונג מציעה החלפת מסך ולצד זה, גם החלפת סוללה ללא עלות, מלבד ה-J6. עוד למחיר המסך, סאני מוסיפה עלות עבודה של 99 שקלים שאותה כבר גילמנו במחיר בטבלה. לקוחות סאני 360, שירות האחריות המורחב שמוצע לשלושה חודשים ראשונים חינם, במידה והמכשיר שלכם נקנה מסאני, תוכלו לקבל החלפת מסך פעמיים בשנה בהשתתפות עצמית מוזלת של 699 שקלים עבור הגלקסי S9 או S9 פלוס, גלקסי S8 בעלות של 499 שקלים וגלקסי J6 בעלות של 149 שקלים.

באג

רשת החנויות באג הינה היבואנית הרשמית של מייזו וניתן להפקיד את הסמארטפון בכל חנות או עמדה של פלאפון. התיקון עצמו מתבצע במעבדה של פלאפון וביחד ישנן מעל ל-130 נקודות. מחיר התיקון מסך עוד כולל בתוכו מסך, פאנל אחורי, רמקולים, מיקרופון, קוסמטיקה, החלפת שקע טעינה וכל מה שלא נחשב "רכיב פנימי בלוח". המחיר נע בין 200 שקלים ועד ל-650 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully