וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים חושפים: איפה הם אוהבים להשתכר?

אמנון גולדמן וקים וייס

20.8.2018 / 0:02

בר בתל אביב או מועדון מחוץ למרכז - גם המפורסמים המקומיים אוהבים לבלות בלילות. עכשיו הם גם מגלים לכם איפה אתם יכולים לראות אותם מקפיצים צ'ייסר אלכוהולי. צפו. וואלה! סלבס מרימה

אילוסטרציה

בחסות סמירנוף

לכל אחד ואחת יש את המקום מספר אחד שלהם בו הם אוהבים לבלות. יש כאלו שאוהבים מסיבה טובה, אחרים מעדיפים לשבת בבר שכונתי ויש את אלו שאוהבים לערבב אז הם הולכים על האופציה של דאנס בר. כך או כך, כל אחד בשלב מסוים בחיים - אוהב להקפיץ צ'ייסר וליהנות מלילה של שכרון חושים. וכן, גם המפורסמים שלכם אוהבים את זה.

מאיה בוסקילה. אור גפן,
איפה את אוהבת לבלות? מאיה בוסקילה/אור גפן

תודו שלא פעם (וגם לא פעמיים), תהיתם איפה המפורסמים המקומיים אוהבים לבלות: האם הם מעדיפים מקום שאף אחד לא מכיר - שם יוכלו להשתכר מבלי שיתעדו אותם או שמא הם אוהבים להתחכך באבק של כוכבים אחרים במקומות מוכרים וידועים, כאלו עם צלמי פפראצי שאורבים בחוץ ומחכים לתמונה מביכה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רגב הוד. מערכת וואלה! NEWS
מבלים ביחד. רגב והלן/מערכת וואלה! NEWS

רגע לפני שטקס חיי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף יוצא לדרך, וואלה! סלבס בדקה איפה המפורסמים אוהבים לבלות? אז בזמן שנסרין קדרי מעדיפה את המקומות האהובים והמוכרים כמו ה"קוקיז בר" ברחוב אלנבי התל אביבי, ירון אילן מעדיף להרחיק עד לבר של החבר הטוב, אייל גולן, שנמצא ברחובות. מאיה בוסקילה וג'ני צ'רוואני מבלות בעיקרון באותו בניין בעיר הגדולה, רק בשני מקומות שונים: בזמן שמאיה מעדיפה את ה"ג'ימי הו", החברה שלה, ג'ני, מעדיפה את הגג של אותו מקום שנקרא "ספיק איזי" - כל אחת ומה שעושה לה טוב.


וואלה! סלבס מעדיפה את הבר החופשי במלון הכל כלול באילת.

ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה. ניר פקין
בעלך מרשה לך לצאת לבד? ג'ני ורוני/ניר פקין
נסרין קדרי. ניר פקין
מעדיפה לבלות בתל אביב. נסרין קדרי/ניר פקין
ירון אילן. ניר פקין
אוהב לבלות בבר של אייל. ירון אילן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully