וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורפים ומנפצים אייפונים: צפו בתיעוד של המחאה החדשה בטורקיה

19.8.2018 / 10:13

המשבר בין טורקיה לארצות הברית ממשיך רג'פ טאיפ ארדואן, נשיא טורקיה קרא לעמו להטיל חרם על מוצרי אלקטרוניקה מארצות הברית וגם על המשקה קוקה קולה. בתגובה, האזרחים החלו לשרוף, לשבור ואפילו לירות במכשירי האייפון של החברה האמריקנית אפל

המשבר בין ארצות הברית לממשל הטורקי מחריף ועמו התגובות של תושבי המדינה המזרח תיכונית ברשת. בשבוע שעבר, רג'פ טאיפ ארדואן, נשיא טורקיה, קרא להטלת חרם על מוצרי אלקטרוניקה מארצות הברית במה שנראה כאחד מהמשברים החריפים ביותר בין הבית הלבן לממשל הטורקי. ביום שלישי שעבר אמר ארדואן, נשיא טורקיה, כי ארצו תחרים מוצרים אלקטרוניים מארצות הברית והוסיף כי חשוב לשמור על עמדה פוליטית תקיפה וכי הוא נקט צעדים כלכליים חיוניים, זאת לאחר הצניחה בשער הלירה שהגיעה לשפל היסטורי ברקע המשבר עם ארצות הברית. "אם להם יש אייפונים, יש סמסונג בצד השני, ויש לנו את 'ווסטל'", הוסיף ארדואן בנאום שנשא בפני חברי מפלגת השלטון.

עוד בנושא:
האם הספל הזה עגול או מרובע? התיעוד המבלבל שהסעיר את הרשת
"דש לג2 אימפריה": הקמפיין החדש של עיריית תל אביב
עמוד האינסטגרם המוקדש ל"גבר המושלם" המוכן לשפוך דם עבור תמונה טובה של חברה שלו

מאז המשבר, הרשת מוצפת בסרטונים של אנשים הנרתמים "למאמץ הלאומי" ומנפצים את מכשירי האייפון שלהם. עוד בסרטונים אחרים ניתן לראות אזרחים מחרימים חברות מזון אמריקניות ושופכים בקבוקי קוקה קולה לאסלה. אלות, אקדחים ופטישים היו רק כמה מהכלים בהם השתמשו בסרטונים כדי להשמיד את המכשירים האמריקנים, כשחלק העדיפו לרמוס אותם ברגליהם ואפילו לשרוף אותם. "טראמפ, מי אתה חושב שאתה? עכשיו תראה מה יקרה לאייפונים שלך. למען המולדת", אמר אדם בסרטון כשמאחוריו כורעים ארבעה נערים כשברקע דגל טורקיה. מיד לאחר מכן השתמש בפטיש לרסק שורה של מכשירי אייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully