וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.8: "ריאל מדריד מוכנה לשלם 300 מיליון יורו על ניימאר"

ב"ספורט" מדווחים שהבלאנקוס נחושים להביא כוכב על עד סוף הקיץ, אך סביר להניח שפ.ס.ז'. תסכים לשחררו רק אם תיאלץ לעשות זאת בעקבות עבירה על תקנות אופ"א. דראקסלר חוזר לגרמניה?

העברות

* אטלנטה שאלה את המגן השמאלי העירקי (24) עלי עדנאן לעונה אחת מאודינזה.

* מילוול החתימה את הקשר הטורקי ג'ם קרג'אן (29), לשעבר ברדינג וגלאטסראיי, בחוזה קצר עד חודש ינואר.

* זלצבורג הודיעה על צירופו של ארלינג הולאנד ממולדה הנורבגית. החלוץ בן ה-18 חתם לחמש שנים אצל אלופת אוסטריה, אבל יצטרף אליה רק בחלון ההעברות של ינואר.

* הבלם בן ה-29 קרלוס סמבראנו הושאל מדינמו קייב לפ.צ. באזל.

מריאנו דיאס שחקן ליון. רויטרס
ריאל תחזיר אותו במחיר כפול? מריאנו דיאס/רויטרס

שמועות

* בגרמניה מדווחים שיוליאן דראקסלר צפוי לעזוב את פריס סן ז'רמן עד סוף הקיץ ולחזור לגרמניה. לייפציג ודורטמונד הן המועמדות העיקריות להחתימו.

* "ספורט" מדווח: פלורנטינו פרס יהיה מוכן לשלם 300 מיליון יורו עבור ניימאר כדי להביאו לריאל מדריד, אך סביר להניח שפריס תרצה למכור את הברזילאי רק אם תיאלץ לעשות זאת בעקבות עבירה על תקנות אופ"א.

* למרות ההתנגדות מצד ההנהלה, ג'ולן לופטגי מתעקש שריאל מדריד זקוקה לחלוץ תשע חדש. ב"מארקה" פרסמו שהמאמן נעמד על רגליו האחוריות כדי לצרף עוד חלוץ, וכי למרות ההצהרות הפומביות שלו על כך שהוא מרוצה מהסגל, הוא משוכנע שיש צורך בחלוץ בעל שיעור קומה. המועמדים הרלוונטיים עבור הבלאנקוס (כפי שנכתב במארקה): רודריגו, מאורו איקרדי, טימו ורנר, רוברט לבנדובסקי ושם חדש - מריאנו דיאס, אקס ריאל, שנמכר לליון ב-2017 תמורת 8 מיליון יורו וכעת עשוי לחזור במחיר כפול.

* עוד בריאל מדריד: הצהובון הספרדי "דון באלון" מדווח הבוקר כי פלורנטינו פרס נחוש להחתים את כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם עוד בחלון ההעברות הנוכחי. תחילה דווח כי ריאל תנסה להחתימו בחלון ההעברות בינואר או בסוף העונה, אולם כעת - על פי הדיווח - "פרס איבד את הסבלנות".

* יובנטוס ירדה מהאפשרות להחתים את אדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן ברגע האחרון של חלון ההעברות באיטליה, מה שהופך כעת את ברצלונה למועמדת הכמעט ודאית לצרף אותו. על פי "מונדו דפורטיבו" הקטלאני, הצרפתי "מתקרב מאוד" לברצלונה בעקבות החלטת יובנטוס.

* מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן נאבקות על החתמת קשר בורוסיה דורטמונד יוליאן וייגל. על פי דיווח ב"פראנס פוטבול", השוורצגלבן דורשים על הקשר בן ה-22 כ-75 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully