אוכל רחוב תיאלנדי. שנטי גדרון
שנטי גדרון

מסאז', מני-פדי וארוחה של נסיכות: צהריים של פינוקים בבנגקוק

16.8.2018 / 12:21

אם לא ידעת, תאילנד היא לא רק בטן-גב וחול לבן -הנה כמה מקומות שווים בארץ הפינוקים, שממש כדאי לך לדגום בנסיעה הבאה שלך: יומנה של דיילת

יש יעדים שעבור כלל אוכלוסיית הדיילים הם כמו חלום שמתגשם. בנגקוק, לצורך העניין, היא יעד כזה. השהיות באמצע השבוע אומנם קצרות (שלא נאמר קצרצרות), אבל זה לא מונע מאיתנו לנצל אותן עד תום: עוד מסאז', עוד פתאי, עוד קצת קניות זולות. יש קסם בעיר העמוסה וההומה, שנדמה שכולם בה אורחים לרגע - אפילו אלו החיים בה. תאילנד היא גם עדן בעיני. הכל זול, מפנק והאווירה הכללית שם היא של חופש, מה שהופך את השהיות שם למבוקשות ביותר. כשאני רוצה פינוק נטו, זה מה שאני עושה:

מסאז' מפנק ב-Dahra

ספא 1. שנטי גדרון
המסאז' הכי מפנק: Dahra/שנטי גדרון

מסאז'ים בבנגקוק תוכלו למצוא בכל פינה, אבל למצוא מקום איכותי, מפנק, מקצועי ונקי, ובכן זו כבר משימה בפני עצמה. הדארה הוא ספא יוקרתי ומתוקתק, עם מטפלות מקצועיות ויסודיות שלא ישאירו אתכם עם אף שריר תפוס. מסאז' הרגליים שלהם הוא המדויק ביותר שחוויתי בבנגקוק, והוא בהחלט שווה את ההגעה לשם. בניגוד להרבה מקומות אחרים, כאן מדובר במסאז' רפלקסולוגי לכל דבר, והשוני ניכר באיכות הביצוע. למי שמחפש פינוק נהנתני, הייתי ממליצה על אחת מחבילות הספא העשירות שמוצעות במקום. אני בחרתי בחבילת פינוק של שלוש שעות (!), אופציה נהדרת כשמזג האוויר לא משחק לטובתכם. הטיפול החל בעיסוי קליל בעזרת כדור הרבלי והמשיך עם פילינג גוף מפנק בניחוח משכר. השלב הבא היה עטיפת גוף בניילון לצורך החדרת לחות ולאחר מכן עיסוי משחרר של שעה. בין כל אחד מהשלבים ישנה מקלחת קצרה ונעימה. הכל נקי, מסודר, נעים וריחני, ובהתאם לרמה גם המחירים ביחס לבנגקוק גבוהים יותר, אבל בעיני בהחלט שווים את ההשקעה. מומלץ לקבוע מראש, בהגעה למקום או דרך האתר.

מניקור-פדיקור ב-Nail House

ספר ציפורניים. שנטי גדרון
ספר הציפורניים - רק תבחרי/שנטי גדרון

אין ביקור בבנגקוק ששלם בלי ביקור ב-Nail House, סלון קטן, עמוס וצבעוני של מניקור פדיקור. שלל פרסים, מדליות וגביעים מתחרויות שונות בתאילנד מקשטים את הקירות והבנות תמיד עסוקות. בדרך כלל יעבדו על בחורה (או בחור) אחד שתי מניקוריסטיות במקביל, לתוצאה מקצועית וסופר מהירה. לצד חברות פחות מוכרות תמצאו שמות מבוססים כמו OPI ו-CND, כשגם לק הג'ל של המקום הוא של אותן החברות. הג'ל איכותי ומחזיק מעמד והמניקור מצוין, רק חשוב לשים לב שהבנות מקפידות לחטא את הכלים בעזרת אלכוהול כל הזמן. 22 Sukhumvit, הציצו בפייסבוק

ארוחה תאילנדית מסורתית

אוכל רחוב תיאלנדי 2. שנטי גדרון
ארוחה תאילנדית מסורתית/שנטי גדרון

תאילנד ואוכל רחוב הן כמו שתי מילים נרדפות, ולמרות שיש כאלה שימצאו את העניין בעייתי, אני יכולה להרגיע ולומר שמעולם עד כה לא היו לי תקלות. בכל פינה תמצאו מסעדות מקומיות ודוכנים, וכיף לקנות מהם ולראות אותם מכינים את המנות בו במקום. אבל מה להזמין מכל השפע העצום? אני בדרך כלל הולכת על בטוח עם מנות שאני מכירה ויודעת שקשה לטעות איתן. סלט פאפאיה, פאד תאי קלאסי, מורנינג גלורי (ירק ירוק נהדר בבישול קל) וקארי ירוק לצד אורז לבן. ברחוב המחירים נעים סביב 40-50 באהט למנה (בין אם מדובר בפאד תאי או בסלט), ובמסעדות המחירים מעט גבוהים יותר כמובן, ונעים סביב 120-200 באהט למנה. השיא בעיני, והוא זה שאני מחכה לו בכל פעם, זה המנגו סטיקי רייס המפורסם: מנת אורז דביק עם קרם קוקוס, שמוגש חם לצד מנגו עסיסי וטעים ממש. זה נשמע קצת משונה, אבל זו לגמרי מנת חובה.

להביא את תאילנד הביתה

מנה קבועה תיאלנדית. שנטי גדרון
מנגו סטיקי רייס. מושלם לא משנה איפה אוכלים/שנטי גדרון

בהמשך ישיר למנות הנפלאות עליהן סיפרתי, תוכלו להנות מאלה גם בשדה התעופה, ולהביא את הטעמים של תאילנד כל הדרך הביתה. בחנויות King Power תמצאו את הקארי הירוק הכי טעים שיצא לי לטעום (ובעבור 170 כדאי להביא ארצה יותר מקופסא אחת). באותה החנות תמצאו גם מנה נפלאה של מנגו סטיקי רייס שתוכלו לנשנש בזמן שאתם ממתינים לטיסה חזרה. סיום מתוק ומדויק לכל ביקור בבנגקוק האהובה.

חלון ראווה ציפורניים. שנטי גדרון
נייל סלון/שנטי גדרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully