וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את השחקנית הצעירה הלוהטת באירופה: ריאיון עם פאולה בר על "טרנזיט"

אבנר שביט, ברלין

15.8.2018 / 18:27

לאחר שזהרה ב"פרנץ", פאולה בר בת ה-23 מככבת גם בסרט הטרי והמוערך "טרנזיט". התקשורת האירופאית כבר מגדירה אותו כהבטחה ענקית וכיורשת של רומי שניידר, אבל לשחקנית הצעירה קשה לשמוח בזמן שהימין הקיצוני חוגג במדינתה

AP

לפני כמה שנים צלצל הטלפון של פאולה בר בעודה בקרון צפוף ורועש של רכבת ברלינאית. בקושי רב היא הצליחה לשמוע כי מהעבר השני של הקו מחכה לה הבמאי הצרפתי פרנסואה אוזון, שהודיע לה כי נבחרה לככב בתפקיד הראשי בסרטו "פרנץ". בדיעבד, השיחה המשובשת הזו סימנה נקודת מפנה בחייה: הסרט זכה לתהודה בינלאומית רבה, ובין השאר זכה להצלחה נאה אף בישראל. נוסף לכך, ההופעה בו כיבדה אותה בפרס השחקנית הצעירה בפסטיבל ונציה לפני שנתיים, והפכה אותה לאחת הכוכבות העולות ביבשת הקלאסית.

וכך, לאחרונה אפשר היה להיתקל בלא מעט כתבות עליה במגזינים אירופאיים. בכולם קשרו לראשה כתרים רבים, ואף הגדירו אותה כיורשת של האלילה האגדית רומי שניידר - "בדיוק כמוה, גם פאולה בר היא שחקנית גרמנייה במקור, עם מבט מהפנט ועוצמתי, ועם נוכחות מסתורית וממגנטת", כתבו למשל במהדורה הפריזאית של ווג, בשיר הלל אופייני לכוכבת הצעירה, בת עשרים ושלוש כיום. בתגובה לכך היא נוהגת לומר - "זו כמובן בין המחמאות הכי גדולות שאפשר לקבל, אבל אני לא באמת דומה לה".

עוד בנושא:


הביקורת שלנו על "פרנץ" המופלא

ריאיון עם פרנסואה אוזון

סיכום פסטיבל ברלין האחרון, ש"טרנזיט" היה אחד משיאיו

פאולה בר. GettyImages
"אני לא באמת דומה לרומי שניידר" פאולה בר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully