וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הבקרה תכיר בהכנסות נוספות של יותר מ-10 מ' שקל

15.8.2018 / 11:30

מכירת המועדון הביאה להסרת חרם האוהדים וסעיף ההכנסות מכרטיסים ומנויים יעלה מ-5 ל-13. חוגג כנראה יזרים 3-4 מיליון דולר. שני זרים עשויים לעזוב, גם מקומו של קרלוס קוויאר בסכנה

צילום: כאן 11, עריכת וידאו: שניר דבוש

בית"ר ירושלים לא תספיק להעביר את התקציב שלה עד סוף השבוע ולכן למשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת, היא תעלה בהרכב חסר שלא כולל שחקני רכש. בנוסף, כל אנשי הצוות המקצועי, כולל גיא לוזון, לא יוכלו לשבת על הספסל. ביום ראשון ייפגשו אנשי המועדון עם ראשי הבקרה ואז התקציב יעבור ואיתו גם כל השחקנים ואנשי הצוות.

רכישת המועדון על ידי משה חוגג תביא לכך שהבקרה תכיר בהכנסות נוספות של לפחות 13 מיליון שקל ממכירת כרטיסים ומנויים. כל עוד אלי טביב החזיק במועדון, בבקרה הכירו בהכנסות של כ-5 מיליון שקל בלבד בכלל חרם המנויים. בנוסף, הבקרה צפויה להכיר בהכנסות של לפחות 2 מיליון מספונסרים ונותני חסות - סעיף נוסף שלא הוכר כשטביב החזיק במושכות.

בסך הכל הבקרה תכיר לבית"ר ירושלים בהכנסות של כ-28 מיליון שקל, אם כי הכוונה היא להעמיד תקציב של למעלה מ-40 מיליון שקל אחרי שהרגש יושלם ויסתיימו השינויים במערכת. במקרה כזה חוגג יצטרך להביא 3-4 מיליון דולר נוספים כבר העונה.

עוד בנושא:

משה חוגג ביקר בכותל: "אלונה ברקת היא ההשראה שלי"
בית"ר של חוגג: להיזהר מבוזגלו, להצדיע לאוחנה, ללמוד מטביב
אוחנה ימשיך בתפקיד בכיר. ניר ברקת ביקר את חוגג

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג. דן מרון, מערכת וואלה!
החרמות הוסרו. חוגג/מערכת וואלה!, דן מרון

בנוגע לחיזוק, אנשי המועדון בודקים אפשרויות, אבל לא ממהרים לקבל החלטות. ליאור רפאלוב אמור להגיע לארץ בימים הקרובים ובמועדון מקווים לקדם את המו"מ איתו. גם אופציית ערן לוי עדיין על השולחן, ולא מן הנמנע כי יצורף יחד עם רפאלוב. השחקן המועדף לעמדת המגן השמאלי הוא מיהאי קורהוט והדבר מותנה בבדיקות רפואיות, אבל להונגרי יש הצעה נוספת גם מחו"ל.

אחרי שהסגל יקבל צורה, יחליטו בבית"ר אילו זרים לשחרר, כשהדבר תלוי גם בהצעות שהם יקבלו ובהסדרים כספיים מולם. ז'אורז'יניו לא נמצא בתכניות ובבירה מקווים להגיע איתו להסדר לפחות בנוגע לעונה הנוכחית. יכול להיות שלאור ההחתמה של טל בן חיים, גם קרלוס קוויאר יאבד את מקומו.

עוד באותו נושא

חוגגים עם חוגג: השחקנים שהביאו את בית"ר ירושלים לעידן חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully