וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת הנעליים המוערכת שמטריפה את הפאשניסטות המקומיות

15.8.2018 / 13:00

רותם גור, בעלת המותג VAS&CRAFTS, או בקיצור ואס, אחראית לאחד מהליינים הרותחים כרגע בסביבה, הכולל נעלי ערב בסגנון מעודן וסקסי. את הדגמים היא מייצרת באיטליה, במפעל שעובד עם סן לורן ופראדה, בתהליך ייצור מסורתי בעבודת יד. תשמחו לשמוע שהנעליים מוצעות כעת בהנחות

נעליים של רותם גור למותג ואס. מירב בן לולו,
"המחשבה היא תמיד נגזרת של משהו קלאסי בשילוב עם אלמנט שנכון לתקופה, אבל לפני הכול זו הנוחות והפונקציונליות"/מירב בן לולו

מעצבת הנעליים רותם גור, בעלת המותג המקומי VAS&CRAFTS, או בקיצור ואס, החליטה לפני שלוש שנים לוותר על המושג קולקציית סתיו-חורף. במקום, היא מתרכזת בדגמים על עונתיים, קלאסיים, כאלו שישרדו קצת יותר מעונת החורף הקצרה בישראל. "מטריף אותי למכור למישהי פה בישראל נעליים לחודש וחצי / חודשיים גג", היא מספרת על האג'נדה, "אני אוהבת לראות לקוחות שחורשות על הנעליים שלי, המחשבה היא תמיד נגזרת של משהו קלאסי בשילוב עם אלמנט שנכון לתקופה, אבל לפני הכול זו הנוחות והפונקציונליות", היא מצהירה.

במקום קולקציית החורף האחרונה היא השיקה ליין ערב סופר מעודן ונשי על טהרת העקבים והסטילטו, בגווני אדום, שמפניה, חום ושחור, מהסוג שלא היינו מצפים ממעצבת המזוהה עם פלטפורמות ואימומים אוונגרדיים. "קצת ירד לי מכל הדבר הזה ועכשיו אני בקטע גירלי", היא מודה, "לא בא לי להיות מזוהה עם סגנון אחד, אני רוצה לפנות לכולן".

נעליים של רותם גור למותג ואס. מירב בן לולו,
"אני מתענגת על העובדה שאני עדיין קטנה ויכולה לשחק עם המון דגמים. זה לא מסחרי. אני עושה כמויות קטנות מכל דגם. לא קנית? נגמר. זה הכיף שבזה שיש לי מותג שהוא לא רשת"/מירב בן לולו

ואם לוקחים בחשבון את שיתופי הפעולה המוצלחים עם אלון ליבנה בשבוע האופנה בניו יורק ועם הקולקציות של סמפל לצד הרצון לפנות לכולן, גור שוב מפתיעה ומספרת שהיא דווקא לא מעוניינת לצאת מגבולות הבוטיק שפתחה לפני כשנה בשיתוף מותג האופנה TRES. "אני מתענגת על העובדה שאני עדיין קטנה ויכולה לשחק עם המון דגמים. זה לא מסחרי. אני עושה כמויות קטנות מכל דגם. לא קנית? נגמר. זה הכיף שבזה שיש לי מותג שהוא לא רשת".

עוד באותו נושא

פריטי המעצבים הכי נמכרים ב-2018 - על מה הייתן משלמות?

לכתבה המלאה
נעליים של רותם גור למותג ואס. מירב בן לולו,
"לא בא לי להיות מזוהה עם סגנון אחד, אני רוצה לפנות לכולן"/מירב בן לולו

את גזרות המיולס החדשות של הקיץ היא מייצרת במפעל איטלקי משפחתי, שעובד בין היתר עם סן לורן ועם פראדה, בתהליך ייצור מסורתי בעבודת יד. בשונה מספקי ייצור תעשייתיים שהאינטרס שלהם לעבוד בשבילך הוא עבור הזמנות כמה שיותר גדולות, בז'אנר הזה המצב הפוך. "הם עובדים לפי מכסות שנתיות שנסגרות כמה שנים מראש ולא מקבלים שום הזמנה שחורגת מזה", היא מסבירה, "הגעתי אליהם כמה פעמים, בתערוכות, ואפילו למפעל עצמו, בלי הזמנה. אחרי שראיתי את יכולות הייצור שלהם ידעתי שרק איתם אני רוצה לעבוד. שמעתי מהם הרבה 'לא'. בסוף האבא המבוגר הכריח את הבת שלו להתייחס אליי רק בגלל הנחישות. היום אני כבר סוג של בת משפחה".

נעליים של רותם גור למותג ואס. מירב בן לולו,
"עכשיו אני בקטע גירלי"/מירב בן לולו

סדרת המיולס החדשה כוללת שני דגמים מושלמים של כפכף חושף אצבעות. האחד מגיע בגרסה של שחור או זהב כולל גפת רשת עם סוליית מעוינים מרופדת ועקב צ'אנקי בינוני. מיותר לציין שהנוחות מטורפת. הדגם השני גזור בשייפ של מחשוף עמוק ובנוי על עקב סטילטו - שילוב סופר סקסי, ומגיע בצבעוניות של קנבס טבעי, רפייה שתי וערב עבודת יד בנול, בשילוב זמש חום או בכחול כהה מהפנט וגימור שחור. דגם מיולס נוסף שכבש אותנו מעוצב כמוקסין סגור מקדימה בסיומת של שפיץ קטום כשבמרכזו אלמנט טרפזי מצופה בעור או זמש.

טווח המחירים: 490-1,800 שקלים, שזה אולי לא ממש מתאים לכל כיס, אבל בהשוואה לאיכות ולמחירים של מותגי העל שמייצרים בדיוק באותו מקום - מדובר בעסקה כדאית ביותר. הנעליים של ואס נמכרות עכשיו ב-30 אחוז הנחה על קולקציות קודמות ו-10 אחוז על הקולקציה החדשה.

VAS&CRAFTS, אחד העם 58 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully