וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא טרבזונספור: "מנסה לשכנע את באר שבע לפרוס את התשלום על וואקמה"

אחמט אגאולו רוצה לסגור את הקצוות האחרונים בעסקה, ומתעקש להעביר לברקת את מלוא הסכום (1.1 מיליון יורו) בשני תשלומים: "באר שבע חוששת ממוסר התשלומים שלנו, אבל אנחנו מועדון מסודר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עסקת טוני וואקמה לטרבזונספור נסגרה סופית אמש (שלישי), אולם בין הפועל באר שבע לקבוצה הטורקית נותרה עדיין מחלוקת אחת קטנה: מספר התשלומים שטרבזונספור תעביר לאלופה הישראלית. על פי דיווחים בטורקיה, באר שבע תמכור את החלוץ המצטיין תמורת 1.1 מיליון יורו - 400 אלף יורו פחות ממה שדרשה מלכתחילה - אולם מתעקשת לקבל את מלוא הסכום בתשלום אחד, ככל הנראה מחשש שבעתיד הקבוצה הטורקית לא תוכל לעמוד בסכומים הללו.

מנגד, טרבזונספור נחושה להעביר את הסכום בשני תשלומים ואף שלחה את וואקמה עצמו לדבר על ליבה של אלונה ברקת ולשכנע אותה להתגמש. "כל פרטי העסקה סוכמו, רק שבאר שבע רוצה לקבל את 1.1 מיליון היורו באופן מיידי, ואנחנו עדיין מתדיינים על כך", צוטט אמש נשיא טרבזונספור אחמט אגאולו בתקשורת הטורקית. "באר שבע חוששת שלא נשלם לה בזמן כי יצא לנו שם רע, ולכן מתעקשת על תשלום אחד, אבל הכל אצלנו עובד בצורה מסודרת ואין לה ממה לחשוש. זה ייפתר, אבל אני עדיין רוצה להעביר את הסכום בשני תשלומים".

התקשורת הטורקית טוענת כי שכרו השנתי של וואקמה יעמוד על 800 אלף יורו ויישאר קבוע במשך שלוש השנים הקרובות, עם אפשרות לבונוסים שמנים יותר ככל שהזמן יעבור. וואקמה כבר רכש כרטיסי טיסה לטורקיה וימריא משם ישירות מקפריסין אחרי משחק הגומלין של באר שבע ביום חמישי הקרוב נגד אפואל ניקוסיה בליגה האירופית.

עוד בנושא

נסגרה עסקת וואקמה לטרבזונספור. ימריא מקפריסין לבדיקות רפואיות
"הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים". צפו ב"אס של אפואל ניקוסיה"
תומאש פקהארט שוחרר מהפועל באר שבע וחתם בלאס פלמאס

אנתוני וואקמה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
נשלח כדי לדבר על ליבה של ברקת. וואקמה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully