וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה נוראית: ערוץ האח הגדול שידר בטעות פורנו רך

14.8.2018 / 21:54

ערוץ 26 המשדר בשידור חי את המתרחש בבית האח הגדול שידר הערב לצופי HOT במשך כשלוש דקות תמימות את ערוץ הפורנו הרך "פנטהאוז". אחד הצופים: "פתאום ראינו זוג עירום. נדהמנו ולא הבנו מאיפה זה הגיע". הוט: "מתנצלים ובודקים את המקרה"

תלונה בפייסבוק, ערוץ פנטהאוס במקום האח הגדול. צילום מסך
במקום האח הגדול - פורנו/צילום מסך

פדיחה נוראית: ערוץ "האח הגדול" - ערוץ 26 - המשדר בשידור חי את המתרחש בבית "האח הגדול" - שידר הערב (שלישי) לצופי HOT במשך כשלוש דקות תמימות את ערוץ הפורנו הרך "פנטהאוז" במקום שידורים מבית "האח הגדול". צופים רבים הזדעזעו ממה שראו בטלוויזיה וכתבו תגובות זועמות והמומות בפייסבוק: "אני עדיין בהלם", "בבקשה שמישהו יגיד שהוא ראה מה שאני ראיתי כרגע בערוץ האח הגדול. אני עדיין בהלם". יצוין כי הערוץ שידר במשך דקות ארוכות אקטים מיניים מבלי שאיש לא שם לב. רק כעבור כמה דקות התעשתו והבינו שקרתה בעיה בניתוב הערוצים, והשידור חזר לבית "האח הגדול".

בועז, בן 40 מרחובות, סיפר לוואלה! תרבות: "ישבתי בסלון עם אשתי וצפינו בערוץ 'האח הגדול' כפי שאנחנו עושים מדי ערב. פתאום ראינו זוג עירום מתעלס על ספה. נדהמנו ולא הבנו מאיפה זה הגיע. בהתחלה חשבנו שהעברנו בשוגג ערוץ. בדקנו באיזה ערוץ אנחנו נמצאים וגילינו לתדהמתנו שאנחנו רואים אקט מיני. פורנו של ממש". רעייתו של בועז הוסיפה: "הופתעתי ונדהמתי. רק חשבתי לעצמי - איזה מזל שהילדים לא איתי כרגע על הספה צופים בזה".

מ-HOT נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שנבעה מטעות אנוש אשר תוקנה באופן מיידי. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ובודקים את המקרה על מנת להבטיח שלא יישנה".

מ"רשת 13" נמסר בתגובה: "עקב תקלה טכנית בפלטפורמה של הוט בלבד, צופי ערוץ 26 נאלצו לצפות למשך כדקה בתכנים בלתי הולמים. הוט דיווחה לרשת כי טיפלה בתקלה וכי תעשה ניתוח מקיף של המקרה שנבע מטעות אנוש. רשת מתנצלת בפני צופי ערוץ 26 על גבי הפלטפורמה של הוט וממתינה לתוצאות הבדיקה בעניין".

בתוך כך גם ב-yes חוו תקלת ניתוב הערב שקשורה ל"האח הגדול". מטעם חברת הלוויין נמסר: "אכן למשך חמש דקות שודר 'האח הגדול' גם בערוץ 13 וגם ב-yes דוקו. טעות אנוש שתוקנה מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully