הפקת אופנה אמריקן איגל/מאיר כהן

ההחלטה שלך לשנה החדשה: מהיום אף אחד לא יפספס את השיק הייחודי שלך

בשיתוף קניוני עזריאלי

29.8.2018 / 7:18

כל מסע הוא שונה, כל דרך נראית אחרת, כל אחד הוא אחד ויחיד במינו. הרכבנו רשימת החלטות לשנה החדשה בהשראת קולקציית אמריקן איגל, שמותאמת לצרכים ולרצונות האינדיבידואליים שלך

תחילת השנה היא זמן מופלא לשינויים. הסתיו הרומנטי והחגיגיות באוויר נותנים התחושה שהכול אפשרי. וזה נכון - הכול באמת אפשרי - אבל תגיעו לתוצאות בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה אם תיצמדו לכמה כללים

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להכין את הרשימה שלכם ולעמוד בה בקלות. אמצו אותם והפכו אותם לשלכם:

1. אין דבר כזה "כישלון"

באמת שאין דבר כזה. מה שאנחנו קוראים לו "כישלון" הוא בסך הכול שלב טבעי והכרחי בדרך להצלחה. אם אתם לא משיגים את המטרה באופן מידי, זה בסדר - אתם לא אמורים. תלמידת בלט "נכשלת" אלפי פעמים לפני שהיא מצליחה לעשות שלושה פירואטים רצופים. אז מה? שחקן כדורסל, לא משנה כמה מוכשר, לפעמים חוזר הביתה אחרי הפסד. בדיוק כמו השחקן והרקדנית, גם אתם צריכים לזכור שגם אם היום הפסדתם, באותה מידה תוכלו לחזור מחר הביתה מנצחים.

2. השאירו לעצמכם מספיק ספייס

דמיינו שהאלמנטים השונים בחייכם הם בדיוק כמו הג'ינס הסטרצ'י המושלם. למה הוא כל כך מדויק, מחמיא, ומתאים לכל סיטואציה? כי הוא משאיר לנו מקום לנשום, מתאים את עצמו אלינו, ומאפשר לנו לאהוב את עצמנו ללא תנאים. בכל החלטה שתעשו, השאירו לעצמכם קצת סטרצ'יות, מקום לשינויים קטנים כי כמו שאתם יודעים, לחץ ממש לא עוזר לנו לתפקד. הספייס לזוז קצת ימינה וקצת שמאלה יעזור לכם להשיג את המטרה במקסימום יעילות, ובמינימום נזקים, והכי חשוב, בסטייל.

3. הישארו גמישים

מישהו פה נביא? לא. אז אל תתכננו יותר מדי את העתיד. תמיד משעשע לשמוע את עצת הסטייליסטים לחיסכון בזמן בבוקר: "הכיני את האאוטפיט שלך בערב". נו באמת. מאיפה לך לדעת באיזה מצב רוח חובה לבחור פריט ורסטילי, שיכול להתאים לכמה סגנונות ומצבי רוח. את צריכה להתייחס להחלטות השנה החדשה בדיוק כמו להחלטות הסטיילינג שלך ולבחור בדרך פעולה שתתאים למגוון סיטואציות. אחרי הכל, אין לדעת את מי תפגשו מחר.

4. קחו החלטות שנוגעות רק אליכם

זכרו שרק את עצמכם אתם יכולים לשנות. ככה לא תהיו תלויים באחרים, ולא תוכלו להטיל עליהם, או על אירועים חיצוניים, את האחריות להצלחה או לכישלון. הרי אין לנו שליטה על בחירות של אנשים אחרים.

5. הישארו נאמנים לעצמכם

מה זה אומר? קחו החלטות שמתאימות לאופי שלכם. אם אתם יודעים שאתם אוהבים להתלבש בדרך מסוימת, אל תנסו להמציא את עצמכם מחדש, כי ממש לא צריך. אתם מכירים את עצמכם ואת הסטייל שלכם - אל תנסו להשתנות מקצה לקצה. גם כי לא תצליחו, וגם, כי אין צורך. עשו רענונים קטנים בתוך אזור הנוחות שלכם - הוסיפו אביזרים, אתגרו את עצמכם עם צבע חדש וטרנדי, והפכו אותם לשלכם. חשוב לזכור שכל אחד הוא ייחודי ואינדיבידואלי כטביעת אצבע או פתית שלג, והצעד הראשון לפני שינוי הוא להשלים עם הקיים, ולאהוב אותו.

הפקה: YY הפקות
צלם סטילס: מאיר כהן
שיער: קובי קלדרון
איפור: רותי עדי
סטיילינג: מעיין אשל
תודות: עיריית בת ים
דוגמנים: יענקל'ה פילצר, דיאן שוורץ

קניוני עזריאלי , בשיתוף קניוני עזריאלי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully