וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לחוק: עובדי החינוכית מסרבים להעביר חומרים לתאגיד

14.8.2018 / 13:37

בזמן שעיניי ראשי התאגיד נשואות לעבר הממשלה עם משבר האירוויזיון, חזית חדשה נולדה עם עיצומים בהם פתחו עובדי החינוכית שלא התקבלו לעבוד בו. המשמעות: אפשרות כי כבר עם העברת החסות הלילה בחצות - הצופים ייאלצו לצפות בשידורים חוזרים

מערכת וואלה!

בזמן שעיניי ראשי התאגיד נשואות לממשלה ולערבות שתעניק למימון האירוויזיון בישראל, חזית חדשה נולדה: הבוקר (שלישי), בהנחיית ההסתדרות, פתחו עובדי החינוכית בעיצומים בשל העובדה שטרם נחתם הסכם קיבוצי איתם מול האוצר.

לוואלה ברנז'ה נודע כי במסגרת העיצומים מסרבים אנשי החינוכית להעביר חומרים טלוויזיוניים ממחר ועד הודעה חדשה לתאגיד - זאת כאשר הלילה בחצות אמור לוח השידורים של החינוכית לעבור לפעילות תחת כאן.

לפי החוק, על עובדי החינוכית להעביר לכאן חומרים (כולל ארכיון) עד ה-15 לחודש - מועד "העברת הבעלות" ואולם לפי גורמים בתאגיד, מדובר בתהליך שעשוי לקחת ימים אם לא שבועות.

חידון החינוכית. ראובן קסטרו
מרבים להעביר חומרים. קיפי ודן מרגלית/ראובן קסטרו

לפני שבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי עובדי החינוכית זועמים דווקא על מי שאמור היה לייצג אותם בסאגה הארוכה סביב סגירת מקום עבודתם, כאשר נודע רק בדיעבד לוועדי החינוכית ועובדיה כי ההסתדרות על הסכם קיבוצי בשמם וללא ידיעתם ומעורבותם של הוועדים.

ההסכם מתייחס לכאורה לתנאי הפרישה של עובדי החינוכית אך לפי עובדי החינוכית, הוא מותיר שאלות רבות היות ואינו מספק מתווה כולל ואינו מספק מענה לשאלות והערות שהציגו הוועדים בפני ההסתדרות, האוצר והנציבות במשך החודשיים האחרונים. כעת כאמור, ההסתדרות מגבה את העובדים בשביתתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully